אני מתיחס לתכנית האוצר שמדברת על מטרו
ושלדעתי המתווה של הקווים שלו אינו נכון כי הוא ריכוזי/רדיאלי מדי, ושכן צריך קו צפון/דרום באיזור בני ברק-עתידים. כמובן שאם היה מדובר ברק"ל אז המעבר בעקיבא וכדומה היה קשה מאוד.
אני מתיחס לתכנית האוצר שמדברת על מטרואתה שוכח שהקו הצהוב של נת"ע מתוכנן להיות קרקעי ולא תת-קרקעי
קו רכבת קלה קרקעי במעמקי בני ברק?
לא סביר בעליל.
ושלדעתי המתווה של הקווים שלו אינו נכון כי הוא ריכוזי/רדיאלי מדי, ושכן צריך קו צפון/דרום באיזור בני ברק-עתידים. כמובן שאם היה מדובר ברק"ל אז המעבר בעקיבא וכדומה היה קשה מאוד.