סוגיה של מתחילות

MeeMee7

New member
סוגיה של מתחילות

שלום, הסוגיה שלי היא כזאת; אני בתולה ולא רוצה שזה יהיה אישיו כזה שצריך להתמודד איתו במפגש הבא עם החמוד שנראה שזה ממש הולך לכיוון של סקס. מבחינתי אם אפשר פשוט לשכב בלי להתעסק בעניין הבתולין שלי זה הכי מועדף אבל אין לי מושג אם זה ריאלי. אם אני לא אגיד לו ופשוט אזרום, זה ריאלי שהוא בכלל לא ידע שהייתי בתולה? אני ממש רוצה לעבור את השלב הטכני הזה בלי להתחיל לדבר על זה וולהתעכב על זה והחשש מהקטע ממש מעיק עלי וגורם לי לקפוא ולא לזרום. אם הייתי יודעת שאפשר ללכת על זה באופן חלק זה היה מאוד עוזר לי. שאלה נוספת שקשורה לראשונה; ניסיתי כמה פעמים עם ויברטור ובשום אופן לא הצלחתי וזה גורם לי לדאוג עוד יותר - לא נכנס. אם ככה יהיה גם בסיטואציה אמיתית אז זה די עונה לי על שאלה הראשונה שאין מצב לעבור את הפעם הראשונה באופן חלק אז מישהו יכול להגיד עד כמה עם ויברטור זה כמו במציאות? אם זה לא נכנס אז גם זין לא יכנס? ולמה לא נכנס? ויברטורים הם גדולים יותר? (אני מניחה שזה משתנה מגבר לגבר, אבל באופן כללי). * אני מנחשת שיהיו עיצות בסגנון שאני כן צריכה להגיד לו ושהוא צריך לדעת וכו' ואני לא שוללת את זה, אבל זרמו איתי רגע בכיוון שלי ותגידו מה אתם חושבים. תודה מראש!
 

friedgreen

New member
אם עניין הבתולין לא חשוב לך כל כך

(ואני לגמרי חושב שאין שום סיבה שהוא יהיה חשוב לך) תנסי שוב עם הויברטור. תאבדי לו את ה"בתולין" היקרים שלך, מה זה משנה אם תדממי עם הויברטור או איתו. מה שחשוב זה שהפעם הראשונה שלך תהיה עם מישהו חמוד. זה גם יקל עליך מאוד אם תצליחי. תלכי לסופרפארם ותקני נוזל סיכוך (זה בבבוקים ליד הקונדומים) אם עוד לא עשית את זה. זה יעזור לך מאוד להכניס. אם בכל זאת קשה, תעשי קצת חזק, אין ברירה. זה יכאב אני מניח, אבל תנסי גם להתגבר על הכאב ולשאוב איזו הנאה מהעניין כשהכאב יהיה פחות חזק. זה מאוד יעזור לך להוריד חששות לקראת הפגישה. אולי אפילו לחכות עם זה עד שתצליחי. מצד שני, יש עניין אחר שאת צריכה לחשוב עליו - האם יכול להיות, ומה הסיכויים, שהחמוד שלך יזרום איתך סבבה גם אם את בתולה, ויהיה עדין ומתחשב וגם יעשה לך נעים כדי שתהיי הכי מוכנה שאפשר. האם לדעתך הוא גבר שכזה? אם כן אז אולי כדאי בכל זאת ללכת על האופציה הזאת, אולי זה יהיה יותר טוב מויברטור. בהצלחה ולא לשכוח להנות. לא לחשוב על איך שאת נראית באותו רגע! רק לזרום.
 

sharpantie

New member
עוד נקודה

קרום הבתולין איננו אחיד אצל כולן. יש נשים שאצלן הוא דק מאוד ונקרע בקלות ויש נשים שאצלן הוא עבה ואז צריך יותר מאמץ לקרוע אותו. בנוסף ברוב המקרים הוא גם לא רציף, כלומר יש בו מעין חורים - דרכם דרך אגב יוצא דם הוסת. קשה לדעת בלי לבדוק, מה הסיבה שאת לא מצליחה להחדיר ויברטור. אם את מודאגת את יכולה לבקש בדיקה אצל רופאת נשים לודא את מצב הקרום. הכי חשוב, אל תעשי מזה עניין גדול. הבחור החמוד שלך גם אם יתקשה, ינסה וינסה ובטח בסוף , עם עזרה ממך יצליח. מה את חושבת יקרה אם תספרי לו מראש שאת בתולה, אם הוא מעוניין בך גם הוא לא יעשה מזה סיפור. ואם יצחק או יגיב בצורה פוגעת אולי הוא לא ראוי לך????
 

אדונשוי

New member
אל תספרי לו כלום ופשוט תזרמי עם ההרגשה

אם תספרי לו זה יכול להלחיץ אותו. שהוא יתנהג כרגיל את תתנהגי כמו שנוח לך ואם מרגישה שיכולה לזרום עד הסוף סבבה. אחרי זה תספרי לו והוא יהיה מלא גאווה עצמית בהצלחה
 

MeeMee7

New member
הייתי בשמחה מעדיפה לעשות את זה

אבל אני חוששת שהוא לא יצליח להכנס כי כאמור עם ויברטור אני ממש לא מצליחה. אז זה אומר שגם הוא לא יצליח? אז אי אפשר לא להגיד לו ככה....
 
למעלה