סוגרים את הפורום???

טושטוש5

New member
כולם אוהבים לקרוא... ../images/Emo63.gif

אבל כדי שיהיה מה לקרוא צריך גם לכתוב!
ועכשיו אני פונה אל אלה מכם שעוברות להם בראש שיחות כמו "מה שיש לי להגיד זה לא מעניין", "אני לא פעיל כרגע ולכן אין לי מה לכתוב", "איך אני, החדש בתחום, יכול לתרום משהו לאנשים גדולים וחכמים ממני?"... אם אתם מזהים את עצמכם באחד מהמשפטים האלה (כן, אני פונה אליכם! ממש אלה שקוראים כרגע, אתם, אלה שמסתכלים על המסך....) - זה הזמן לרדת מזה, ולהתחיל לכתוב. בדיוק עכשיו, אין זמן יותר מתאים. אלה מכם שיש להם שיתופים, שחושבים שהם לא מספיק דרמטיים או מרגשים - תחשבו על איך אתם הרגשתם כשקראתם שיתופים של אחרים, ותפרגנו להם את אותה הרגשה טובה על הלב שהם נתנו לכם. אלה מכם שפוחדים שמה שיש להם להגיד לא יהיה חכם, או שהם לא יכולים לתרום - תציצו רגע אל תוך הלב הענק שלכם. מה שיוצא משם לא יכול להיות אלא תרומה לאחרים. ולכל האחרים, שמסתכלים, קוראים, אוהבים אותנו, ועדיין לא כותבים - תנו גם לנו להנות מכם. אנחנו יודעים שאתם שם בשבילנו, אנחנו רוצים גם לראות אתכם ושנוכל להיות כאן בשבילכם. תנו לנו להנות מכם, בואו נפריח מחדש את הקהילה המדהימה שאנחנו!
 

סי גי

New member
גם אני מבקרת בשקט

שלום לכולכם! באמת מצער לשמוע שהפורום הזה הולך ודועך. גם אני מבין הקוראים הסמויים. מכיוון שאיני פעילה ודי מתוסכלת מכך שלא מצאתי מסגרת להשתלב בה אז קצת קשה להגיב, ויותר נכון אין במה לשתף. הסיפורים שמועלים כאן באמת תורמים המון, ולפעמים גם מזכירים כמה זה חסר לי. מקווה שלמרות הכל הפורום יתעורר חזרה לחיים, אשתדל גם אני להגיב קצת יותר (למרות שאין ממש על מה) שבוע נפלא לכולנו!
 
הלו חברים!

גם אני כאן - קוראת לפחות פעם בשבוע מאמריקה הרחוקה... מבטיחה לשתף - יודעים מה, בעוד כמה דקות (הולכת להביא לי ארטיק וחוזרת עם שיתוף!) באיי, סיאסטה
.
 

קאדברה

New member
טאדאאאם, גם אני פה

אבל לא כ"כ מתחבר ללכתוב עלי... דברים שעשיתי... התלבטויות, אני בדרך כלל מתיעץ בנושאים כאלה ב"אחד על אחד" לכן אני לרוב לא כותב... התנצלותי הכנה.
 
למעלה