סוניה, את מריחה ריח של גוויה נירקבת?

HellsAngel

New member
סוניה, את מריחה ריח של גוויה נירקבת?../images/Emo123.gif

לא ז'אדק, זה רק פורום פאוור מטאל מתחיל להירקב. טוב, אולי כמה מכם מכירים אותי (לטובה או לרעה) מפורום מטאל. במקרה והועליתם בדיבור, אז אמרתי ניקפוץ לפה. איך שבאתי לפה, ראיתי שהפורום כמעט ומת. בעמוד השני היו פוסטים מאוקטובר. פאק! אוקטובר. יענו תחילת שנה האקדמאית. ואז מישהו ציין שבאשכול התמונות שלכם חצי מכם על המדים. ופעם עוד אמרו לי שפורום פאוור מטאל הוא יותר פעיל כי אתם אנשים יותר נחמדים מאיתנו. אז יאללה ילדים, פתחתי את האשכול הזה כדי להחיות קצת את הפורום הזה (שתמשיך להיות אלטרנטיבה כלשהי לפורום שלנו) ספרו,איך הפורום התדרדר? כמה מכם כבר התגייסו ואין לו זמן לזה, ולמי סתם כבר נישבר הזין מלכתוב פה?
 

Blade Of Fire

New member
לא כזה קשה

כמו שאמרתי, הרוב פה על מדים, לפחות 70%, אומנם חלקנו ג'ובניקים אבל זה לא מספיק. זה לא הפתעה שהפורום מת-אין "דם חדש" ואין נושאים חדשים לדבר עליהם.. מה נקרא--מיצינו... ובתור מנהל זה לא כאילו אני יכול להרים את הדבר הזה לבד. תודה על הדאגה, פאבל (נכון? אני לא טועה בשם?), אבל זה לא שיש למישהו פה פתרון לצערי.
 

svety

New member
בתור זקנת הפורום ../images/Emo3.gif../images/Emo190.gif

וואלה, נשבר הזין. אני לא מכירה פה כמעט אפחד [למרות שנועה זיהתה אותי ביומחמישי במוסד וזה היה נורא נחמד
], אין על מה לדבר כבר, הרוב פה בצה"ל ובכלל, בפורום מטאל הרבה יותר מצחיק.
 

Musta Susi

New member
דצמבר השחור:

נכון לעכשו אני סוגר 28 מנסיבות שלא לגמרי תלויות בי (או שכן - למה לא התגייסתי למודיעין...) וכבר שחכתי איך הבית נראה (אם באמת עדיין יש לי כזה :p) ושלא נדבר על המכונה המרובעת הזו שנקראת מחשב (אני משתמש בטלפון שלי כמפלט אחרון). אני טוחן פה תחיים בראש הנקרה אבל מקום נחמד לפחות, אני מוצא זמן לכתוב בשמירות ולהטריד תיירות (זה בינינו;-)). זהו. מקווה בשבוע הבא לצאת קצת לשאוף אוויר, לראות ציוויליזציה ואת החברים הטובים מהשכונה - אלו שבמקרה גם שומעים מטאל...
 
כי חלקנו לוחמים ויש מלחמה!!!

אבל העיקר שנגמר:) פעם היה פורום אדיר כשהיה על מה לדבר, כבר תכלס כמעט ואין, כמה אפשר לדוש באותו נושא?
 
למעלה