סוף סוף היא חזרה....ספרי..

Enni

New member
אההםם

אין לי שמץ על מה אתה מדבר. אני, לרוב, לא מבקרת אנשים. יש לי מספיק ביקורת כלפי עצמי להתמודד איתה.. אילו קבעונות יש לאנשים? לגמי מה? אופנועים? ``כאן``-הכוונה לפורום? אם כן, אז כן, יש כאן משהו שונה ובהחלט לא מנוכר. אבל הכי חשוב שאתה אופטימי... :cool:
 

Enni

New member
ואולי

הגיע הזמן להתחיל שרשור חדש כי השרשור הזה כבר הצטמק לגודל ענב יבש....?
 

stilgur

New member
אם זה עדיין אקטואלי...

אני אבוא הערב, דברי איתי או שתשאירי לי מקום ושעה..... אני ...
 

Enni

New member
מה גרם להכרעה??

אם יורשה לי אבל בטח לא יורשה לי, אז לא משנה. קבל ביטול... אני אודיע לך יותר מאוחר אבל בלבד שלא ביטלת תוכניות שוות.. :cool:
 

stilgur

New member
לכל הצופים בנו ...

רק תראו אילו פקודות אני מקבל... ותקנאו ... אני ...
 

Enni

New member
...

אתה לא מול המחשב עכשיו, כי אתה לא עונה לי. בכולופן, יש כמה שינויים בתוכנים ואני לא יודעת אם אנחנו יוצאים. בגלל התאונה, אנחנו נוסעים אליו לבקר אותו. אני לא יודעת מה עושים סופית. תהיה פה לעידכונים.
 
אני אגיד לך מה אני אומר....

אני חושב ש.....הישגתי את המטרה שלי (-B גם אם זה עלה לך במעט כבוד עצמי - ואולי נסיון לרכז תשומת לב סביב האני הפגוע. עכשיו בכנות, לא בא לך לצרוח לפעמים?? - כל כך חזק, עד שאפילו אבירי המפלט הכפול ירגישו קינאה?? ותעשי לי טובה - בלי שאלות בנאליות - לא רוצה לשמוע שאלה כמו ``לצעוק מה?`` תחשבי, לפי ההודעות האחרונות שלך - גם יצירתיות היא מנת חלקך - תשתמשי בה. ושיהיה לילה מטורף
 

Miss Mor

New member
זה היה טוב

מי בכלל מתייחס לאנשים כמוך? זה מתחת לרמה שלי... ומה הקשר בין לצרוח ולהשתולל לבין הרצון שלך לצאת למלחמה?! עד עכשיו לא הבנתי בכלל מה אתה רוצה מצד אחד אתה אומר לא במלחמה אלא בהגיון וצד שני אתה אומר רק במלחמה וצעקות כדאי שתחליט באיזה צד אתה ואם השגת את המטרה שלך... אז אחלה כולנו שמחים בשמחתך הרי לשם זה התכנסנו פה יום טוב
 
למעלה