סוף סוף יש מקום לספר על הרעיון שלי

סוף סוף יש מקום לספר על הרעיון שלי

לפני כשנה בערך עליתי על רעיון: מה דעתכם על העתק של אחוזת "גרייסלנד" אצלנו בישראל? איפה אם לא אי שם באיזור הערבה בלב המדבר? גם לקידום התיירות בישראל וגם לכל הישראלים שמתים להגיע לגרייסלנד ולא ממש יכולים לממש. לכתוב מכתב למפעילי גרייסלנד ולבקש להכין העתק מדוייק של האחוזה שתתנהל בזכיינות על ידי מעריצי אלביס פרסלי לדורותיהם. האם השתגעתי או שהרעיון פשוט גאוני??? לשנה הבאה בגרייסלנד הרחוקה!!!
 
רציתי לשתף אתכם באוסף שיש לי

קיבלתי מקרוב משפחה לפני כמה שנים קופסת פח ובתוכה כרטיסים עשויים גם הם מפח ועל כל כרטיס מצד אחד תמונה של אלויס מאחת מהתקופות בחייו, ומצד שני ביוגרפיה עם תאריכים ותיאורים שונים (הכל באנגלית, כמובן). התמונה הראשונה היא של הקופסה כשהיא סגורה.
 
והתמונה השנייה

התעודה שמוכיחה שיש לי אוסף מקורי והוא 15,971 מתוך 49,900 פריטים שהוצאו בסך הכל בעולם.
 
אופס, התחלפו לי התמונות

התמונה הקודמת היתה של הכרטיסים שבתוך הקופסא יש איזה 15 כאלה. התמונה שכאן היא של התעודה.
 
הרעיון פשוט גאוני ברוכה הבאה

באמת צריך לקדם את הרעיון, הוא ממש נפלא. מי ינסח מכתב באנגלית לאחוזה ? תאמיני לי או לא, כבר 15 שנה שאני שומע את שירי "המלך", כל שנה אני אמר לעצמי השנה אני נוסע ל"גריסלנד", נראה לי שהשנה זה לא יצליח
. כשחברים שלי שהיו שומעים "מודרן טולקין" - זוכרים את הלהקה - ואני בכיתי לצלילי שירי "המלך". ידוע לך על מעדון מעריצים של "המלך" בארץ ?
 
מה דעתכם על הרעיון של אמא בריבוע../images/Emo35.gif

לשנה הבאה בגרייסלנד הרחוקה!!! - יהפוך בקרוב לחתימה שלי. מה עם המכתב - זה רעיון גאוני, היכן ניתן למצא בפונסורים לקידום הרעיון מכתב לגריסלנד דחוף ורצוי לצרף חתימה של שרים שיכולים לעזור (שר התיירות, שר התעשיה והמסחר ועוד אחרים ).
 
למעלה