סוף סוף ראיתי, עוד פרק מצויין!

ors22

New member
24 לחיות עוד יום - פרק 9


אני לא מאמין שאנחנו כבר קרובים לסיום.. אחרי הפרק הזה נותרו רק עוד שלושה פרקים וזה ממש עצוב
מחזיר אותי אחורה לסיום הסדרה ב2010!

אז הנה השעה שג'ק נוקם הגיעה... ומי לא אוהב לראות את ג'ק במסע נקמה?!?


כמה שעות והפרק מתחיל... לפי הפרומו הולך להיות פרק מעולה!
 

dongadonga

New member
איך הספקת לראות כבר ב-2 בלילה? זה לא משודר רק

ב-5:00 אצלנו?
 

ors22

New member
תקרא את המשפט האחרון ותבין שרק חיכיתי לו...

 

איל51

New member
הולי שיט פרק 9


רגע...אני צריך להתאושש שנייה ממה שהלך שם.

אוקיי, נרגעתי.
Let's get down to business‬‏:
1. הנשיא לא מת!
אחרי הפרק הקודם הייתי בטוח שהנשיא אכן מת עקב הטיל ששוגר לו לפנים, ויוצרי הסדרה אישרו שזה מה שקרה (נבלות. אהבתי). אבל...טה טה טה! הוא חי!
לא ברור לי איך בבערך 3.5 שניות קלואי הספיקה לפרוץ למערכת של המל"ט, לשנות את הצילומים שם למשהו מחזורי, הנשיא הספיק לתת ספרינט חזרה למנהרת השחקנים ולברוח לא רק מהפיצוץ, אלא גם מההדף וכל מיני רסיסים, סלעים ומה לא. אבל היי...זאת 24.
אז עשו למרגוט תרגיל והיא נפלה בו לגמרי, תרתי משמע. נחמד לראות בסדרת טלוויזיה ככלל, וב-24 בפרט, שמצליחים לעבוד על האיש הרע בצורה כזאת, ושאין לו תוכנית מגירה או שהוא צפה הכל מראש.
2. רק לי נראה כאילו מארק לא באמת שמח מזה שהנשיא חי? אההההמממ....צריך להתמודד עם הסכם ההסגרה של ג'ק/חנינה נשיאותית של ג'ק....אההההמממ...
3. אודרי חצי שפוטה של ג'ק עכשיו, מצד שני יש את קייט "ג'ק באוור" מורגן. באיזה בלונדינית לבחור...באיזו בלונדינית לבחור...
4. אז ג'ורדן מת. שזה די מפתיע, הייתי בטוח שהוא זה שיבשר לקייט (ושבכלל, היא זאת שתגלה ראשונה) על נבארו. אבל אולי רצו להחזיר את ג'ק לאמאמא של מרכז העניינים בפרק הזה. זה סופו של כל האקר (חוץ מקלואי כמובן) בסדרה הזו.
5. אם כבר מדברים על קלואי - אז היא עוזרת לג'ק, נוטשת אותו ועוברת לזרועותיו של אדריאן. אוקיי...סבבה. תנו לה רבע שעה של מבטים חשדניים בפרק הבא, והיא מבינה מה באמת הולך מסביבה.
6. אדריאן קרוס - אז הוא שולט בנבארו, שזה כבר ידענו. מה שלא ידענו, זה שהוא רוצה את המכשיר ששלט במל"טים כי מסתבר שהמכשיר הזה יכול לפרוץ לבערך כל דבר בעולם ולהשתלט על הכל. נו...בכל סדרה יש מכשיר/קוד כזה.
העניין הוא שהוא חוזר ומדגיש שהוא לא האיש הרע, אלא רק ה-Middle Men. אז מי לעזאזל נותן לו הוראות?
7. נבארו - נו באמת...אתה לא יודע שאי אפשר לברוח מג'ק? מתישהו, איכשהו, איפושהו, הוא ישיג אותך. ויזרוק אותך מהחלון או משהו כזה.
8. נעבור לנזרקת - תוך 5 דקות, מרגוש הפכה ממישהי שמחזיקה מדינה שלמה ועוד צוות נשיאותי של מדינה אחרת בביצים, לאחת שהכל מתפרק לה בין הידיים. לא רק שהנשיא לא מת, לא רק שהיא בעצמה השמידה את רוב המל"טים, תוסיפו לזה את העובדה שהיא החליטה לא לברוח מהבניין ולהשאיר את המל"ט לדאוג לעצמו בענייני פיצוצים, אלא גם הבן שלה מתחיל לסרב פקודה שנייה לפני כל הבלאגן. אם היא לא הייתה מאיימת להרוג 90837525235 אנשים, עוד הייתי מרחם עליה.
9. ולזורק - אחרי 8 פרקים שבהם הוא היה חצי דמות צדדית אפשר להכריז סוף סוף:
Jack is back!!!
הציל נשיא (ותוך כדי חילק לו הוראות), הטיס מסוק, נחת על גג, הרג כמה חבר'ה, ירד למטה, חזר לגג, עשה סנפלינג, העיף את הבן של מרגוט מהחלון (בכלל לא ראו שזה כפיל...בכללללל לא), ירה במרגוט, הסיט את הטיל בזמן לנהר, ואז...במקום להביא את מרגוט הפצועה, החבולה, האזוקה, המותשת למאסר הוא...פשוט...זרק אותה מהחלון.
אין. הבחור כוכב.
ובכל זאת, הדבר שהכי אהבתי? הקטע הזה שאיזה אקדוחן להשכרה משחק עם ג'ק מחבואים על הגג, בטוח שהוא מוצא אותו, מכוון את הנשק בפנייה הבאה ו....ג'ק נמצא מעליו ויורה בו.

אז הפרק הסתיים (והפרק הבא כנראה יתחיל) במרדף של ג'ק אחרי נבארו. יהיה מעניין.


לגביי הפרק הבא (לפחות לפי הפרומו). ספויילרים וזה -

אדריאן משתלט על מערכת של צוללת גרעינים (כמובן) וגורם לה לשגר טילים גרעיניים (עוד יותר כמובן) לעבר משהו.
מה המניע שלו? לאן החבר'ה עם הראש המחודד משוגרים? מי הבוס של אדריאן? ומתי לעזאזל תהיה הקפיצה הזאת בזמן????
כל זאת ועוד, בפרק הבא של ה-ח-ת-ו-ל-י-ם ה-ס-מ-ו-ר-א-י-ם!

נ.ב. נו...איפה טוני...נו...
 

איל51

New member
ביי דה וויי


1. אחרי הפרק הקודם, אמרתי שאם יתברר שהנשיא בעצם חי, זה ממש ממש יאכזב אותי. אז נכון, התאכזבתי. אבל אני חצי מוריד את הכובע בפני היוצרים של הסדרה, כי הם עשו את זה בצורה חלקה ולא מאולצת (ג'ק קופץ להציל אותו ברגע האחרון וסופג את הפגיעה או שקר כלשהו אחר). תוסיפו לזה את העובדה שהם שיקרו לכולם בראיון שאחרי הפרק ואמרו שהוא באמת מת.
שאפו.
2. ג'ק זורק את הבן, ודקה אחר כך זורק את האמא. שניהם נוחתים אחד ליד השנייה. ענק! לא פלא שהוא פוגע כזה טוב עם אקדח.
 

דנה1982

New member
חשבתי על זה בתחילת הפרק

כשהבן של מרגו הבין שהלר חי, תהיתי לעצמי מה תגיד על זה


אותי זה כמובן לא אכזב, כי אני מתה על הלר (כמו שחפרתי ואמרתי 50 פעם מתחילת העונה) ובלי קשר - זה הוסבר בצורה מאוד הגיונית, גם אם יש תהיה איך הוא הספיק להציל אותו תוך פחות מחצי דקה.
 

Y. Welis

New member
הרמז היה בעצם בדקה האחרונה של פ.8

כאשר קלואי אומרת שהיא עובדת על זה, ו*לא* אומרת שלא הצליחה. עצם זה שהיא לא אמרה, היה צריך לרמוז.
 

דנה1982

New member
לפני שאני קוראת תגובות
וואו!!

קודם כל - ידעתי! ידעתי! ידעתי!!

ידעתי שהלר לא מת. אם לא רואים את הגופה שלו, הוא בחזקת חי. פשוט ידעתי שג'ק לא התכוון להקריב אותו. ואחרי הדיבורים בסוף הפרק הקודם על זה שג'ק הוא לא ה"מוביל" ברוב העלילות בעונה הזו, חשבתי שזה רק היה נראה לנו ככה בפרק הקודם, אבל שהוא לא היה נותן להלר להקריב את עצמו בחיים, גם כי באופן כללי הוא לא ייתן לנשיא להקריב את עצמו, וגם (ואולי בעיקר) בגלל אודרי.

סצינת ההשתלטות על הדירה של מרגו הייתה מעולה, המוות שלה היה מענג (פיצוי אחרי המשחק הגרוע שלה כשהרגו את ליידי סטארק במשחקי הכס, אחת המיתות הגרועות בטלוויזיה).

מה שעוד מעניין עכשיו, זה שלאור העובדה שהלר בכל זאת בחיים - יש למארק בעיה גדולה מאוד להתמודד איתה, ואפילו שתיים לנוכח המצב. הראשונה והעיקרית היא שהמוות של הלר היה פותר לו את סוגיית ההסגרה של ג'ק. עכשיו שהלר חי - לך תסביר לרוסים (ולהלר) למה לא מסגירים את ג'ק וגם למה הוא בכלל קיבל חנינה נשיאותית. הבעיה השנייה וה"קטנה" יותר היא שהעובדה שג'ק יצא הגיבור שהציל את הנשיא משמעותה קרבה בין ג'ק לאודרי ואנחנו כבר רואים סימנים אצל אודרי לזה. מארק היה זה שנשאר מאחור והתאבל על מותו של הלר, ג'ק היה זה שליווה אותו ומצא דרך להציל אותו, וגם למנוע את המתקפות על לונדון. אין ספק מי קיבל כמה נקודות בונוס בסיפור הזה.

הגילוי על נבארו היה קצת מהיר מידי וקצת תלוש, אבל במסגרת לוח הזמנים הקצר של הסדרה זה כנראה הגיוני. לאור איך שהפרק נגמר אני מניחה שגם הפרק הבא לא יהיה אחרי קפיצה, אלא בהמשך ישיר לפרק הזה (וכבר לא נשארו מספיק פרקים!) והשאלה היא מה יעשה נבארו. הוא הרי לא דמות רעה מיסודה. אם הוא יוציא את הראש מהתחת של עצמו הוא יבין שיש לאדריאן תכניות גדולות למכשיר הזה ואולי בסופו של דבר יוציא את עצמו גיבור (זה מה שהוא כנראה צריך לעשות, ולטעון שהוא רצה להגיע לאדריאן או איזה קשקוש שכזה).
בכל מקרה, ג'ק ונבארו ראש בראש, אני די מחבבת את זה. מעניין איך ייראה הסיפור כשקייט תתעדכן.

אגב, אם אנחנו ממשיכים להתייחס לנושאים לא אמינים - הפיצוץ בוומבלי התרחש בערך חצי דקה לפני סוף השעה הקודמת. מיד בתחילת השעה הנוכחית כבר ראינו את הגנרל, את רה"מ הבריטי, את מארק ואת אודרי צופים בטלוויזיה ומתאבלים על הלר. מה שאומר שבתוך דקה בערך כולם הספיקו להתכנס ומארק/אודרי הספיקו לעדכן את כולם לגבי התכנית של הלר להסגיר את עצמו.

משפט הפרק, אגב - "בלצ'ק. כמו מדונה."
הייתי בטוחה שהבלצ'ק הזה ייצא בוגד בסוף ויחטוף את הנשיא או משהו, שמחה שלא (די, שמישהו יהיה כבר נאמן לג'ק!)

קלואי תעמוד במרכז העניינים עכשיו. ביג לייק.
 

דנה1982

New member
חשבתי שהסיכוי קלוש

אבל היו שני רמזים שנתנו לי לחשוב שזה בכל זאת סביר שהוא ישרוד:
1. העובדה שלא ראו אותו מת. ראו אותו עומד שם ואז ראו את מרגו והבן שלה מתכוננים להפצצה. ב-24 אם לא רואים את הגופה - סיכוי יותר מטוב שאין גופה.
2. אמרתי את זה גם באחת התגובות שלי לפרק 8 - 2-3 דקות לפני שהטיל משוגר, כשהלר מתרחק מג'ק, רואים את ג'ק מסתכל סביב ולא על הלר. הייתה לי הרגשה באותו רגע שהוא מחפש דרך לחלץ אותו. ג'ק הקריב אנשים בעבר בשביל המשימה (הוא בעצמו ירה בשאפל..) אבל כאן הוא לא היה מוכן להקרבה הזו. ואם ג'ק לא מוכן לזה - זה לא יקרה...

חשבתי שבפורום 24 כבר מכירים ביכולת הזיהוי שלי לגבי הסדרה הזו. אני הייתי היחידה שידעה שטוני בצד של הרעים בעונה 7, וכולכם צחקתם עליי
 

Y. Welis

New member
לא זכור לי עם עונה 7. אבל כאן היתה הפתעה.

אם כי חוסר-ההגיון שציינתי בתגובות שלי למטה, גם היה עשוי להיחשב.

הבעיה שעם חוסר ההגיון שהיה כה נפוץ בעונה 8, עד כדי שמעט מאוד דברים שם היו הגיוניים, היה קשה לדעת. בעונה הזו לשם שינוי, יש יותר הגיון. עכשיו זה ברור...
 

ors22

New member
סדרה מטורפת בהחלט


אני כל כך שמח שהלר חי.. קיוויתי שזה מה שיהיה והם הצליחו להפתיע.. פרק עם המון אקשן ומתח.
סופסוף גברת מרגוט מתה לה וגם בנה..

החלק האחרון של הפרק היה מצוין.. אני לא יכול להסביר אילו דפיקות לב היו לי כשקלואי נכנסה למכונית של אדריאן.. אני כל כך מפחד עליה.

פרק הבא נראה מאוד מותח ומעניין.. אני מת לדעת כבר מה יספיקו להראות לנו בשלושת הפרקים האחרונים ומי עומד מאחורי הדבר הפסיכי הזה.

הסדרה מפתיעה, אין ספק!
וג'ק באוואר סופסוף חזר לעצמו!!

חייבים עונה עשירית! חייבים לעגל את מספר העונות!!!
 

Y. Welis

New member
Who's your daddy now?...

משפט שלא נאמר, אבל החיוך של אודרי אחרי הבשורה מג'ק, העביר את המלים... האהבה חזרה לאיש הנכון: מההורג ולמחייה.
 

Y. Welis

New member
פרק נאה, מהטובים שהיו העונה ובכלל

וגם הרצחנות הישנה של ג'ק חוזרת (כמו בסוף עונה 8) - אין משפט או מושבעים - החוצה ולמטה.

האקשן טוב והמתח אצל הבוגד שנשאר מצויין - כמו פעם. כשהרבה מונח על הכף (stakes are high), הכל הולך. רק חסר לי טל' מג'ק למורגן.

ואגב קלואי וההוא - מי יודע מה היא יודעת... יש תחושה שהיא יודעת יותר.

מצער ש'מילו' החדש לא שרד - אבל יש תחושה שהוא לא היחידי שלא ישרוד.
 

donga123

New member
סוף סוף ראיתי, עוד פרק מצויין!


לגבי הקפיצה בזמן, ההיגיון אומר שבפרק האחרון יראו מה יקרה עם ג'ק והרוסים, כך ששם היא צפויה להגיע. אבל אני לא פוסל אפשרות שבכלל יסיימו את העונה הזו בפרק 12 בצורה רגילה, ישנו את המתכונת המקורית של יום שלם בחצי עונה. כלומר - חצי יום בחצי עונה. ו-12 השעות הבאות? אני מקווה שבסוג של חלק 2 לעונה התשיעית (משהו בסגנון מד מן?). אני יודע שבתחילת העונה היוצרים התראיינו והסבירו שבעונה הזו 24 תשתנה מהבחינה הזו, אבל הבנתי גם שהם אמרו שהלר מת.

לא ראיתי שמישהו כתב על הרמז של קלואי לג'ק - "אני מקווה שתזכה שוב לראות את משפחתך". אז אולי את טוני כבר לא נראה שוב, אבל אולי קים והנכדה (אני זוכר נכון שלקים נולדה בת מתישהו?). איך קלואי קשורה לעניין? אולי היא ואדריאן ייקחו את קים כבת ערובה? נו באמת. שוב?
 

donga123

New member
אין לי מושג למה תפוז שירשר את זה למקום הזה..

אור, רציתי להגיב לשרשור של פרק 9 כמובן.
 
למעלה