סוף סיפור

lady polegra

New member
סוף סיפור

הבטחתי לכם עידכון והנה אני נאלצת לקיים את שבועתי. זוכרים את ועדת המשמעת שאיימה עלי? ביום שישי התייצבנו אני וב' במעבדה של מרכז הקורס, זהו הסטודנט שנה ב' ברפואה. א', או הכינוי שדבר בו "הפדלאה" שכב בביתו במיטה עם דלקת חריפה באוזן.. הוא בהתחלה לא רצה שניגש בלעדיו (כמה מפתיע) בסופוו של דבר אחרי שכנועים, ניסיון להרגי ואיום קל הוא הביא לי את מספר הטלפון של ה"מרצה" כדי לקבוע איתו שעה ומקום. ב' ואני הגענו לשם אחרי שתיאמנו גירסאות וכיסינו את כל האפשרויות שחשבנו עליהן. המרצה ביקש שנגיד לו מה קרה, ענינו שקודם יגיד לנו מה הבעיה בכלל.. הוא אמר שהוא חושב שהעתקנו. סיפרנו את מה שקרה. את כל האמת. ישבנו מחשב ליד מחשב, א' הוציא את העבודה שלו מהאימיל שלו. ואני את שלי, ב' שלא ממש ידע מחשבים ביקש עזרה, אנחנו עזרנו לו. כל אחד ישב מול המחשב שלו ועשה את העבושה שלו. אז נכון שעבדנו וחשבנו ביחד אבל היו 3 מחשבים. אחרי זה המרצה איים ונתן הזדמנות אחרונה להגיד את האמת, אבל זה מה שהגע אנמרנו לו! בקיצור ולעניין, הוא הראה לנו את הקבצים ששלחנו. שלושת הקבצים היו רשומים כזהים לגמררי, כאילו נוצרו ע"י אותו שם משתמש. ההלם שהיה על הפנים שלי לא היה מזוייף! בסופו של דבר אחרי שהוא ראה כנראה שנאחנו בעצמינו לא מבינים איך זה נפל עלינו. הקול המבולבל של ב' והקול השבור שלי והדמעות שעמדו בעיניים שלי הוא התחיל לפקפק בעצמו כבר. העונש שלנו הוא שקיבלנו אפס על העבודה הזאת, שהיא 10% המציון הסופי. אלא אם כן אני יכולה להוכיח לו שזה לא אותו קובץ שנשלח 3 פעמים עם שינויים קוסמטטיים. באותו רגע לא יכולתי. אבל אחרי שחשבתי על זה קצת הבנתי מה קרה ואני יחכולה להוכיח לו שהוא טועה ושאנחנו בעצם לא העתקנו. הבעיה היא שאני מפחדת להוכיח אותו על טעותו, הוא זה שאמוןר לשים לי את הציון הסופי אחרי שהוא ישב איתי על העבודה הסופית שאני אגיש לו. אז אולי להוכיח לו את זה אחרי המבחן הפרונטלי? זה אולי "רק" 10 נקודות אבל הן שלי. עבדתי עליהן קשה והן מגיעות לי! לא?
 

gavrik

New member
אם זה משו סביר

אז אין כל סיבה למה שלא תגידי. אולי הוא יראה זאת בצורה חיובית, שאת דבקה במטרה ורודפת צדק. לא יזיק אם תענטזי מולו קצת. אה כן, וללקק הרבה את השפתיים. במידה והוא קושקושה על הלב, תדאגי ש-ב' יעשה זאת.
 

lady polegra

New member
זה משהו מאוד סביר

רשום שהקובץ זהה כי כל 3 המשחבים היו פתוחים על המשתמש של א' ככל הנראה. השעה שלהם דומה פתחנו אותם פחות או יותר באותו הזמן ושלחנו באותו הזמן כולנו. הוא סטודנט לרפואה לא פרופסור למחשבים. ואני לא ממש רוצה להראות לו כמה הוא אידיוט! כי זה יכול לבוא לידיד ביטוי בציון שלי. אחרי המבחן אני אשמח להראות לו כמה הוא טועה. נ.ב- תגיד, אתץה אף פעם לא הולך לישון?!
 

gavrik

New member
הולך, ואפילו די הרבה בזמן האחרון

אבל לא בשעות שהרוב יושנים בהם.. מה שאני יכול להגיד גם עליך בכל אופן זה יהיה מוזר להסביר איך זה שפתחתם 3 מחשבים על אותו השם. אבל זה ממש לא בעיה לבדוק, יש איזה כתובת מיוחדת לכל מחשב <ה-ip הזה> ובעזרתו אפשר לבדוק מאיזה מחשב בדיוק נשלח איזה קובץ. הבנאדם הזה נשמע נעלולי לגמרי, נג'ס טוב המרתון חזרה ללימודים שלי היום לא הלך כמצופה אז אפרוש לישון כבר עכשיו.. bounos noches
 

lady polegra

New member
שינה זה לחלשים

הו הלוואי והייתי חזקה! שינה שבעות שרוב האנשים ישנים בהן זה בחלט משהו שלא קורה פה. נכון יש אי פי אבל זה בעיה לבדק פה. לילה טוב ושיהיה בהצלחה יו נואו
 

gavrik

New member
הזכיר לי משו

אחרי שעבדתי איזה מיליון שעות: -גבריאל לך לישון! -מה אני הומו? יש שעות נוספות..
 

anabioein

New member
תהיה לך בעיה להוכיח (ואל תשכחי כי

בכל הרכב שיהיה, נטל ההוכחה הוא עלייך) כי המסמך נוצר ב 3 מחשבים שונים עם אותו שם המשתמש ולא במחשב אחד. גם אם המתרגל לא חשב על האופציה של 3 מחשבים, בואי נאמר שבתור מרצה\מתרגל לא בטוח שהייתי קונה את ההסבר הזה (למזלי, לא נתקלתי בסיטואציות כאלה).
 

lady polegra

New member
איזה הרכב?

זה סתם משהו שהוא אמר, לא ועדה לא כלום. אם אני יכולה להסביר לו שזה אפשרי.. כי הוא לא מבין איך דבר כזה יכל לקרות אז אני אקבל את הנקודות. לא מדובר על נטל הוכחה ולא על כלום. זה התנאי שבו אני אקבל את הנקודות שלי בחזרה, זה הכל. מעין אתגר שהוא הציב לי.
 

anabioein

New member
רכז אקדמים של אסר"ן יכול אולי לעזור

לך. אבל שוב, אני לא חושב שיש לך קייס. כל עוד יש חשד (סביר מאד, כי את מסתירה עובדות) את צריכה להגיד תודה שלא מעבירים את הנושא לערכאות המשמעת של האוניברסיטה (אני יכול לספר לך מנסיונם של אחרים, שגם אלו של הפקולטה לא סימפטיות במיוחד).
 

lady polegra

New member
אני אגיד את זה רק עוד פעם אחת

ל-א הייתה העתקה ! עכשיו אתם בטח מבולבלים, הנה ההסבר. לפי ההגדרה שהמרצה הספציפי הזה בקורס הספציפי הזה נתן, כל עוד כל אחד יושב על מחשב נפרד, מקליד את כל האותיות לבד ולוחץ על העכבר לבד. זה ל-א העתקה. זה עבודת צוות, זה עזרה זה מה שאתם רוצים. וזה מותר. כל עוד כל אחד ישב והקדיש זמן להקליד את זה! הוא ח-ש-ב (וטעה) שהיה קובץ מקורי אחד. שעשו לו "העתק-הדבק" ושלחו לו עם שינויים קוסמטיים, כלומר שינו את הצבע הקרע של הגרף. ואמר שאם אני יכולה להוכיח לו שבמקור היו 3 קבצים נ-פ-ר-ד-י-ם, הוא יאמין לי ויחזיר את הנקודות. הוא בעצמו לא מצא הסבר לתופעה שקרתה, כי מה לעשות שהוא לא איש מחשבים אלא סטודנט לרפואה. כל העניין לא עולה לשום רמה יותר גבוהה מאשר אני מדברת עם המרצה-סטודנט רפואה הזה. אני מקווה שההסבר הזה יבהיר כמה דברים. כל הקטע של לדפוק אחד את השני בכלל לא אקטואלי פה. כי זה שהם הסתכלו מה עשיתי הסברתי מה עשיתי והם עשו את זה לא נחשב העתה אלא עזרה. לפי ההגדרה של המרצה. אוקיי?
 
פספסתי את השירשור הקודם

אבל המתרגל משנה ב' ברפואה תפס את עיני. הוא מתולתל כזה עם האות השניה בשם ו'? או שהוא קירח והשם שלו דומה מאד לאיזה כדורגל מפורסם? והוא כאילו נטפל אליכם על התרגיל? למה קוראים לו פדלאה?
 
אם יש הסבר סביר

למה הקובץ רשום כזהה ומקושר לאותו שם משתמש - אל תחכי אחרי המבחן לומר את ההסבר. זה ייראה פחות אמין ותמוהה אם את "תיזכרי" בסיבה לדמיון בין הקבצים באיחור של חודש. ככל שתמהרי להגיב זה ייראה יותר אמין. ובכל זאת מינוס 10 נקודות בקורס זה לא זניח לגמרי :/
 

lady polegra

New member
זניח או לא זה עניין של עקרון

זה אי הבנה. והוא יבין את זה בסופו של דבר. וזה לא "להיזכר" זה שאין לי זמן לנשום עד אז.. שלא לדבר על לשחק עם הקבצים ולבדוק ולכסות כל אפשרות. זה משהו שעושים כשיש זמן חופשי!
 

d o u g

New member
עלות - תועלת

תראי באופן עקרוני את יכולה ללכת עם הסיפור עד לדיקאן הסטודנטים. את יכולה לבקש להגע לברור בוועדת משמעת אמיתית ולבקש מאגודת הסטודנטים שימנו לך "עו"ד" שזה בדרך כלל סטודנט למשפטים (אולי ייצא לך משהו אחר מהארוע, אבל זה כבר לגמרי במגרש שלך) והוא זה שייצג אותך למול הוועדה. בואי נניח שהתואר שלך מורכב מ- 160 נקודות. ובואי נניח שהקורס הוא 3 נקודות. ההפרש בממוצע הסופי הוא 0.1875 נקודות. אם את חושבת שה-10 נקודות הללו תיהנה ההבדל בין כישלון בקורס למעבר, אם ה-0.18 הללו ימנעו ממך את המצטיין אז אולי שווה ללכת לאותו מרצה/מתרגל/סטודנט לרפואה ולהסביר לו שזה מה שעלול להוות את ההבדל בין כישלון למעבר או בין מצטיין ללא. האפשרות השנייה תתקבל בהרבה יותר סימפטיה. אם אף אחד מהתנאים הללו לא מתקיים - יאללה החיים ממשיכים וזה באמת לא שווה את האנרגיה.
 

BabyBoy1

New member
אני לא מסכים, זה דווקא עניין עקרוני

למה שהיא תקבל 0 על עבודה שהיא הכינה?!
 

lady polegra

New member
כי לא העתיקו ממני!

בחיי! מתחיל להימאס לחזור על עצמי! אך אחד לא העתיק. עבדנו במקביל, עזרנו אחד לשני. את זה ל-א מגדירים כהעתקה. הוא מגדיר העתקה כששולחים את א-ו-ת-ו הקובץ כמה פעמים. אוף.
 

anabioein

New member
אני לא משפטן אבלל יודע לצטט

"קורס מחשבים. מטלה מעשית שבערך כולם עושים ביחד ומעתיקים משום מה 2 בחורים שעזרתי להם *אהם*העתיקו ממני*אהם* יצא שהמטלות נשלחו מאותו מחשב והמרצה , שהוא סטודנט שנה ב' מניאק למדי החליט להיטפל ולהרכיז שיש פה חשד להעתקה ואם לא נצליח להסביר לו איך זה יצא הוא מאיים בועדת משמעת והרחקה מהאקדמיה מכמה שנים טובות." http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=159&msgid=70951744 גם אני לא צורב דיסקים אלא "מגבה" אותם......
 
למעלה