סוף עידן בילו

Hippie Jeannie

New member
סוף עידן בילו

מתעדכנת כהרגלי בחדשות בארץ בווינט, נתקלתי בכתבה הזו. אני חייבת לדעת שאני סקרנית לדעת מה יקרה... מי המועמדים להחליפו? האם המנהל הבא אף הוא יקדם מחזות זמר כמו שגרי קידם? אני בטוחה שאין אחד בפורום הזה שלא צפה במחזמר כזה או אחר של בית צבי והתפעל מכמות הכישרון והמקצועיות שבית הספר מפגין בהפקותיו המוזיקליות. אני לא מאמינה שזה היה מתאפשר אם גרי לא היה אוהב כך מחזות זמר ומקדם אותם בתוכנית הלימודים. אני מאוד מקווה שהמנהל הבא ימשיך במסורת של גרי מהבחינה הזו, וימשיך לספק לקהל אוהבי מחזות הזמר בארץ קצת מים בחרבה... חשבתי שיהיה מעניין לפתוח את זה לדיון- אז מה המחשבות שלכם בעניין?
 

pazer

New member
אני חושב

אני חושב שפשוט אין להם ברירה ולהמשיך את זה. אחת הסיבות לעזיבה אני מניח היה הלחצים מההנהלה למעלה על הגירעון של בית הספר. מחזות זמר זה הדבר שהכי מכניס להם כספים ואם השמועות נכונות על כך שמשה קפטן יהיה מחליף אז בכלל יהיה עידוד לכך.
 

gb591

New member
אני אגיד לך בדיוק מה קורה!!!!

אין לנו קהל לקברט ורוצים לבטל לנו הצגות זה מה שקורה כשאין גרי בילו בבקשה אנשים בואו לראות אנחנו נואשים לקהל זה מחזמר מדהים וסופר מושקע ובאמת עם שחקנים וזמרים מדהימימים!!!!! עדי כהן סאלי בולס צביקי לוין האמסי ועוד הרבה שחקנים זמירם ורקדנים מוכשרים תבואו זה באמת כיף ואנחנו חייבים קהל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין לנו גרי בילו הבית ספר מתפרק ואיתו גם התיאתרון היחיד שהציג מחזות זמר על בסיס קבוע!!! אז בואו לקברט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב סתווי זאת אלה
 
למעלה