אני זורמת איתך
יש ויש מקום להשוואה. ילדים לא בוחרים את שדות המאבק לפי הנוחות שלנו, הם יודעים לאבחן במומחיות יוצאת דופן את מוקדי התורפה שלך. אוכל זו נקודת תורפה לרבים וטובים. שיחה בין אמא וילדה: בואי חמודה, שבי לשולחן, יש ארוחת צהרים. לא רוצה. זה לא טעים לי. בואי, אני מגישה אוכל. הכנתי אורז ושניצל. לא רוצה את האוכל הזה, זה איכס. אבל את אוהבת שניצל, בואי לאכול חמודה. איכס שניצל, רוצה ממתק. קודם אוכל אחר כך ממתק. תאכלי ואמא תיתן לך משהו טעים אחר כך. לא רוצה אחר כך! רוצה עכשיו ממתק! לא אוכלת! (צורחת ובוכה..) הבכי נמשך שעות, שום הסבר לא עובד,כל מאמציך לשכנע עולים בתוהו. מה תעשי? א. תכיני משהו אחר, גם זה לא ימצא חן בעיניה, בסוף תתפשרו אולי על סוג מזון שלישי וזה יהפוך להיות סרט יומיומי, אבל את חורקת שיניים כי זה צורך של הגוף ב. תתני לה ממתק כדי שלא תישאר רעבה, הילדה צריכה לאכול משהו, שיהיה ממתק, מה כבר יכול להיות, רק שלא תגיע לי לתת תזונה ג. תעמדי על שלך, והילדה לא תאכל עד שמאבק הכוח יעבור לה, הצורך של הגוף יחכה עד שהילדה תחליט ליישר קו עם הגבול הברור שהעמדת כאן אני אדגיש נקודה חשובה: הצבת גבול - הורה אומר קודם אוכל, אחר כך ממתק אכיפת גבול - הורה לא נותן ממתק בנחישות עד שהילד אוכל (גם אם זה לוקח שעות, או עד הבוקר לצורך העניין)