סופ"ש במלונות ישרוטל

bee906

New member
סופ"ש במלונות ישרוטל

שלום רב אני ורעייתי חשקנו בסופ"ש בחדר על המים במלון אגמים באילת התקשרנו למוקד ההזמנות וביקשנו הצעה מיום חמישי ועד יום שבת HB והמחיר - 2100 ש"ח לחדר על המים . אכן דילמה קשה , שכן במחיר הנ"ל אני יכול לקבל 3 לילות בנסיכה למשל אך מאחר וחפצנו מאוד בחדר על המים החלטנו ללכת על הדיל אלא שלפתע ( למזלי ) שאלתי את המוקדנית ( מיוזמתי ) מה שעת פינויי החדרים בשבת ? 14:00 היתה התשובה , ברגע זה ביטלנו את ההזמנה . לטענת הגברת " כל המלונות באילת מפנים את האורחים בשעה 14:00 " מה שלא נראה לי כלכך סביר . האם לקברניטי הרשת נראה כי אורח יגיע למלון ביום חמישי ב 15:00 ( שעת קבלת החדר ) תשוש מנסיעה של 5-6 שעות עד שמתאפסים כבר ערב ויש לך בקושי יום וחצי באילת ? הרי מראש המחיר בסופ"ש גבוה יותר מכיוון שהפינויי בשבת אמור להיות מאוחר יותר . כל העסק נראה לי תמוה , האם מישהו פה היה מזמין עסקה כזו ( בהנחה שהוא מגיע ברכב ) ?
 

rang1

New member
ואתה מוכן לקבל חדר במוצ"ש ב 17:00 ?

לא מבין אותך, מצד אחד אתה מתלונן שתקבל חדר רק ב- 15:00 אבל לעזוב ב- 14:00 אחרי 47 שעות ולהשאיר להם שעה אחת לנקות לקראת האורח הבא זה לא מספיק לך ? לשאלתך, כן, אני הייתי מזמין עיסקה כזאת, מפנה את החדר ב- 14:00 ומחליט אם להישאר בבריכה ולבלות עד הערב עם שקית בגדים להחלפה במלתחות, או ליסוע לים או לאיזה אטרקציה בדרך הביתה או בסביבה. לידיעתך, חזרנו עכשיו מאגם גארדה באיטליה, ואחרי שבוע במלון פינינו את החדר בדיוק ב 10:00 בבוקר (הם גם לוקחים ממך ערבון של 100 יורו בקבלה למקרה שתפנה מאוחר מדי או תשאיר חורבן אחריך...), ובדיוק בזמן פינינו, כדי שהמשפחה אחרינו תוכל לקבל את החדר ב 14:00 (4 שעות להכנת החדר). איתנו היו עשרות משפחות של ישראלים, גרמנים, הולנדים, איטלקים, צרפתים ורוסים - וכולם קיבלו בהבנה את סיבת העזיבה בשעה מוקדמת ואף אחד לא התווכח או סרב לשתף פעולה. מי שרצה יכול להישאר בבריכה ולהתקלח שם, ואנחנו בחרנו לעשות טיול בורונה והסביבה (הטיסה היתה בחצות הלילה, ז"א 14 שעות מזמן עזיבת החדר, עם 3 ילדים....). והיה כיף ועשינו חיים....ונרדמנו בטיסה חזרה לארץ עייפים אך מרוצים. אני מקווה שעניתי על שאלותייך הפינוקיות. ולא, אין לי שום קשר למלון זה או אחר או לתחום בכלל, אני רק אדם פרטי שמנסה לחיות ולתת לאחרים לחיות וליהנות אחרי... מה קורה לאנשים, רק תלונות.... דרך אגב, הסיבה למחיר היקר יותר בסופ"ש הוא בודאי לא בגלל שעת הפינוי המאוחרת יותר....זה רק עניין של היצע וביקוש - כשיש ביקוש המחיר עולה, כלכלה שנה א' שיעור מספר 1 .
 

bee906

New member
ידידי תן לי להבהיר את עצמי

אנא אל תשווה את זירת התיירות האירופיאית לזו הישראלית כל מלון רשאי לקבוע את תעריפיו וזה בסדר , זכותי לקבול על כך שהם יקרים לטעמי . בארץ נהוג בעיקר בגלל האוכלססיה הדתית ב כל המלונות בהם ביקרתי עד היום כי שעת העזיבה בשבת היא בצאת השבת לטעמי במידה ורשת זו או אחרת בחרה לשנות את הנוהל הנ"ל לטעמי יש לציין זאת בעת ההזמנה ולא בעת השהייה במלון . אף ע"פ שאינני אדם דתי אני נוהג לנוח בשבת בבית המלון ולצאת לאחר מנוחת צהרים וקפה - זה הכיף שלי שרוב המלונות בארץ כן יכולים לספק לכן הייתי בוחר בהם ולא במלון אגמים לא לעניין ההערה שלך על תלונות של אנשים בארץ סה"כ הערתי על נוהל של רשת שלטעמי צריך לציין בעת ההזמנה .
 

rang1

New member
דתיים זה כבר סיפור אחר

לגבי הדוגמה מאיטליה, רק התכוונתי לספר שאני ומשפחתי הישראלית היינו באותו מצב ולא קיטרנו למרות שהפסדנו 4 שעות בין קבלה לעזיבה. אם יודעים מראש אז מתארגנים בהתאם וזה לא כ"כ נורא. לגבי אוכלוסיה דתית אתה צודק והם באמת חייבים ללכת רק לבתי מלון שמאפשרים הישארות מאוחרת, כי אז המלון קולט לקוחות במוצ"ש בשעה מאוד מאוחרת, אבל מודיעים את זה מראש גם לבאים וגם לעוזבים ששבת שעות עזיבה/קבלה שונות משאר השבוע. העיקר שהכל מוסכם מראש. לא נעים לספר, אבל לצערי ראיתי הרבה מאוד פעמים אורחים שמגיעים בשבת לקבלה ומסבירים שהם שומרים שבת ולכן אין להם ברירה אלא להישאר עד צאת השבת, ודקה לאחר שפקיד הקבלה מסכים בחוסר ברירה ומעדכן במחשב, הם רצים לספר לחבר'ה איך סידרו קומבינה של עוד 4-5 שעות, עם סיגריה דולקת בפה וכיפה מקופלת בכיס האחורי...ברררר.... לגבי קפה ועוגה אחרי הארוחה, אני שוב מדגיש שלי אף פעם לא היתה בעייה לארוז את הציוד לאוטו או לשמירת חפצים במלון ולפנות את החדר בזמן ואז לשבת בלובי בכיף ולשתות, או לרדת לבריכה לשחות ואז להתקלח במלתחות .... למה חייבים חדר צמוד כדי ליהנות עוד כמה שעות בבריכה ? לגבי המחיר, אני לא רואה שהמחיר באגמים יקר במיוחד לעומת מחיר צימר שפורום זה כל כך משבח ומהלל. צימר טוב בעונה החמה עולה בקלות 800-1000 ש"ח לזוג ללילה, לא תמיד עם ארוחת בוקר. המודעה של "פנחס ואברהם" מכפר לימן כמדומני היא 1100 ש"ח ללילה לזוג בסופ"ש, שזה 2200 ש"ח לעומת 2100 ש"ח שביקשו ממך במלון מפואר עם בריכה צמודה לחדר וכל ה"פסיליטיס" של מלון גדול באילת....אז מה יקר - המלון או הצימר ??
 
אני לא הייתי מזמין מלכתחילה

אני לא הייתי מזמין מלכתחילה ,עוד בשלב המחיר,אני לא מוכן לשלם 2100 ש"ח לנסוע 5-6 שעות כדבריך גם בשביל 48 שעות ,לגבי דרישתם לפינוי בשעה 14:00 זה לגיטימי,זה עניין של הצע וביקוש,הם רוצים לקבל אורחים חדשים בשעה 15:00 ,הם מעריכים בשעה את זמן הניקיון והחלפת המצעים,אם אתה מסכים יש עיסקה, אם אתה לא מסכים והם חושבים שיבואו במקומך עוד 10 לקוחות ,אז אין עיסקה,אני בטוח שאם הם היו יודעים שאין סיכוי שמישהו אחר יגיע במקומך ,הם היו נותנים לך להשאר עד הערב,כאמור הצע וביקוש,אני אישית משתדל אף פעם לא להיות בצד של הביקוש.עם 2100 ש"ח הייתי מחפש עיסקה בה רוצים אותי יותר ממה שאני אותם,כך הייתי מקבל תמורה יותר טובה לכספי
 

שמר2

New member
רגע, תן לי להבין...

אמרו לך שהפיוני ב 14:00? אם ככה איפה בדיוק השאלה? אם נוח אז מזמינים, אם לא, אז לא. אני בכלל לא מזמין לאילת ודווקא משום שהמלונות שם לא מקפידים על שום הצבת גבולות מול האורחים (אבל מחיר של מלונות שכן מציבים הם כן לוקחים) וכל חבר ועד עובדים מקבל מלון בשני שליש מחיר ממני, מקבל גם קפה ועוגה, חדר דלאקס, כניסה לספא ועוד נדחף לפני בקבלה כדי לאשר עם ה"אחי" שלו בקבלה שיתנו לאחיין שלו מהמלון ליד להכנס לבריכה. כנראה שהביקוש של אנשים מסוגי קטן ולא מצריך התחשבות (ואני מקבל זאת) אז אני לא מבלה את חופשותי שם (לפחות לא בתשלום). אם אכן המלונות ימשיכו בסטנדרטיזציה הזו כלפי הלקוחות, כולל מתן שירות רק על פי תשלום (ובלי כל הקומבינות של השידרוגים ללקוחות צעקניים), הקפדה על מספר אורחים בחדר וגילאי ילדים (וכולנו יודעים על מה אני מדבר) ועמידה בכל אלה - אולי יראו פלח שוק שלם של עם ישראל, שכרגע, כמו שנרשם כבר, מבלה את חופשותיו באגמים רחוקים ולא בארץ. לגבי כמה נוסעים ולכן כמה צריך להשאר בחדר, דת וכו' - אני לא מבין מדוע זה עניינו של העסק? האם במסעדה אתה מקבל כוס בירה גדולה יותר רק משום שהלכת עשר דקות בשמש?
 

lifex

New member
שמר 2, אתה מחמיץ פה את הנקודה.

הטענה היא לא על זכותו של המלון לקבוע את הנהלים ובהם זמן העזיבה הטענה פה היא שהם לא מיידעים את הלקוחות לפני ההזמנה על שעת העזיבה וגם במקרה של bee10 הוא זה שהעלה בדעתו פתאום לשאול לגבי שעת העזיבה ואם לא היה עושה כך הם מיוזמתם לא היום מיידעים אותו ואז הוא היה מוצא את עצמו בסיטואציה מאוד מרגיזה. לא כולם יכולים להרשות לעצמם ליסוע לחו"ל כמוך ולא כולם נמצאים במצב שהם יכולים לנפוש באילת ללא כסף (גם כן כמוך, לדבריך) אבל זו לא סיבה להסתיר, לשקר ולהתעלל באורחים שמגיעים למלון. ושוב אני חוזרת, בכתבה מהיום בעיתון כתוב על זוג שהצהיר מראש במפורש שהם שומרי מסורת ואף קיבלו שעון שבת ומפתח מיוחד ולמרות זאת לא ידעו אותם על שעת העזיבה ובשבת בצהריים דרשו מהם תוספת תשלום. זו ממש חוצפה ! אנחנו לא כמו הולנד, בלגיה וכו' אנחנו חיים במדינה יהודית שבה החדירו בכל אחד ואחד מאיתנו את נושא מנוחת השבת ולא משנה אם דתי או חילוני. מנוחת השבת זה משהו שאף אחד לא רוצה שיפריעו לו בה. זהו קודש הקודשים של הציבור בארץ ולא משנה אם שומר מסורת או לא ולכן אני לא מוכנה שבשום מלון יפריעו לי באמצע מנוחת הצהריים שלי, לפתע פתאום, כי הם החליטו על תקנון אחר ומשום מה "שכחו" לעדכן אותי על כך ! וידרשו ממני לשלם 250 שקל או לעזוב מיד. בחו"ל זה שונה, איך אומר הפתגם: ברומא היה רומאי". ובישראל היה ישראלי. זהו !
 
החופש לבחור...

אם יש מלון או רשת באילת שמדיניותם היא עזיבה מוקדמת בשבת, מול מלון טוב לא פחות שמאשר לך עזיבה מאוחרת ....אין התלבטות. יש לך כלקוח את החופש לבחור , אני מאוד מבינה אותך,אני הייתי נוהגת באותו אופן. פשוט מצביעים ברגליים. אין סיבה לצאת ביום שבת בשתיים! לא רלוונטי מה קורה בארצות אחרות,פה מקובל ששבת זה לפחות עד אחה"צ ולכן כל דוגמא שנכונה לכל ארץ אחרת לא ניראת לי פה רלוונטית. כל מקום והנוהגים שלו , יש לבדוק בהשוואה לאותו יעד מה מקובל וסביר.
 

rang1

New member
סיבכתי את העניין עם חו"ל

בגלל שנתתי דוגמא מחו"ל אז לא צריך ךהתעלם מהעיקר ולהתרכז בתפל. אבל העיקר בסיפור על חו"ל הוא שמפנים ב- 10 בבוקר והם לוקחים 4 שעות לניקוי, לא רק שעה אחת כמו שבאילת ! טוב , לא משנה מה קרה לי בחו"ל, אני דוקא מבין את המלון ושם את עצמי בתור זה שמגיע למלון במוצ"ש וצריך לחכות עד 5-6 בערב כדי לקבל חדר בגלל שאורח לפני אוהב לשתות קפה בלובי אחרי א. צהריים של שבת....צריך לחשוב משני צידי המטבע - כדי שאקבל חדר מוקדם - מישהו צריך לפנות מוקדם - והמישהו הזה הוא אני, אתה, את , הוא, היא ואתם ! למה שמשכירים רכב ליומיים זה ברור שזה בדיוק 48 שעות ולא 52 שעות ??? מה קשה להבין ?
 

lifex

New member
rang1 יש לי שאלה אליך...

אם הבעיה היא באמת שיש צורך לפנות חדרים על מנת לנקותם ולהעביר לאורחים אחרים שמגיעים בשבת אז איך יתכן שתמורת תשלום פתאום יש אפשרות להישאר עד מאוחר ואת זה הם הציעו לנו ולכל האורחים שהיו במלון יחד איתנו ומדובר בעשרות אנשים? איך יתכן שאז לא צריך להכין חדרים והם אף הציעו לנו ולאחרים להישאר לילה שלם נוסף? אז מה קרה, הם התכוונו להלין את האורחים שבאו בשבת על הדשא? או אולי בשטח הבריכה? בולשיט אחד גדול ! יש פה ניסיון לסחוט כספים נוספים מאנשים ששילמו ממיטב כספם עבור דיל לא זול.
 

rang1

New member
מסכים איתך LIFEX

צודק/ת לגמרי. במקרה שאת מתארת שהם מאפשרים הישארות תמורת כסף, אז ברור שזה סתם נסיון סחטנות של המלון . קראתי את התגובות בהמשך ועל המקרה שפורסם בעיתון ואני בהחלט מסכים שאם הדברים הם אכן כך, אז ישרוטל מנסה לגבות כספים על גבם התמים של לקוחות שלא ביצעו תחקיר מראש על שעת העזיבה. בכל מקרה, המסקנה שלי שיש לבקש בכתב בזמן ההזמנה ולפני התשלום שירשם באותיות קידוש לבנה על טופס ההזמנה שעת הפינוי, ואז אם המלון דורש פינוי מוקדם ומאיים לזרוק אתכם מהחדר לפני הזמן - זאת עילה ל"מצג שווא" והפרת תנאי ההזמנה ואין ספק שבבימ"ש לתביעות קטנות תקבלו את כספכם בתוספת בונוס של הוצאות משפט ועוגמת הנפש...מזה בתי המלון מפחדים ולא משום דבר אחר....
 

lifex

New member
rang1, תודה על תשובתך. אכן...

זו הנקודה, נסיון מכוער לעשות כסף על גבם של אורחים תמימים. אנחנו בהחלט חושבים שזכותם לקבוע את התקנון, אבל באותה מידה זכותנו לדעת ולבחור. חבל שצריך להגיע למצב של תביעות וכו' בסך הכל רצינו לנפוש ולהנות וככה בעצם כולם וחבל שהמלון ממש מחבל בהנאה הזאת. זה משהו שהתחיל לפני כ-3 חודשים וממשיך ללא לאות מצד המלון - ממש התעללות באורחים ביחוד הדתיים וכל מה שנדרש מהם זה בסה"כ להיות גלויים וישרים, זה הכל !
 

bee906

New member
אין שום בעיה

לא קשה להבין ואין שום בעיה רק יש לציין את העניין באותיות קידוש לבנה אני הייתי באמצע הזמנה ואיללוא הייתי חושב על העיניין שהיה ברור לי מאילו הייתי מופתע בחופשה על רשת המלונות לציין את שעת הפינויי החריגה באתר האינטרנט ובכל הזמנה. וככה אנשים כמוני שאוהבים לשתות קפה בשבת ולהתפנק בחדר יוכלו לבחור מלון שהסטנדרט שלו הוא פינויי בשעה מאוחרת יותר ( כמו רוב המלונות בארצנו )
 

eladbe1

New member
לדעתי אין סיבה להאריך את הצ'ק אאוט

הצ'ק אאוט צריך להיות באותה שעה בכל הימים, הרי אין זה מוצדק שמי שמגיע בשבת יעשה צ'ק אין בשעה 19:00 בערב וישלם מחיר רגיל, ,האם לאותו אורח שמגיע בשבת לא מגיע לו להתפנק בלובי או להתקלח בחדר ולא במלתחות. נוצר הרושם שהרבה תפסו טרמפ על העזיבה המאוחרת בשבת והגיע הזמן שהמלונות יסימו לזה סוף, מה גם שזה הפך לא משתלם מבחינה כלכלית, כי רוב האורחים לא נשארים ללילה של שבת ועוזבים מאוחר במוצ'ש ומצד שני אורחים לא יגיעו במוצ'ש וישלמו מחיר מלא על חדר שהם מקבלים אותו רק בשעה 19:00 ולכן התפוסה בשבת הפכה למאוד נמוכה.
 

rang1

New member
צודק, זה תנאי בסיסי בהזמנה וחובה

לדרוש אותו מהמלון / סוכן. דרך אגב הבוקר דיברתי עם חבר שמתארח השבוע במלון בים המלח (שיא העונה עם מליון ילדים וצפיפות איומה) והוא אומר שהמלון מציע מתנות ופרסים והנחות למי שמגיע לאכול לפני 8 בבוקר לא. בוקר ו לפני 7 בערב לא. ערב. זאת אומרת שבתי המלון יודעים לא רק לקנוס אלא גם לצ'פר כאשר הם רואים שהם בבעייה ורוצים להקל על הלחץ בחדר האוכל (סליחה, מסעדה).... בכל אופן כנראה לא מומלץ להיות בים המלח או אילת או כל מלון גדול בישראל בחודש אוגוסט ....
 

ELLA32

New member
יש אפשרות להאריך שהייה בשבת

בתוספת תשלום. הרבה אנשים מצהירים על עצמם "דתיים" כדי "למשוך" שהייה כמו שהם ממציאים לעצמם ימי הולדת או יום נישואים כדי "להרוויח" סלסלת פירות.. ישראלים.. אני הייתי מקבלת בהבנה.
 

lifex

New member
bee906 היקר ! בבקשה תקרא

אני, לפני כחודשיים כתבתי פה על "חווייה" מפוקפקת שעברתי במלון המלך שלמה. הזמנו חבילה מיום ה' עד שבת כשאני מציינת בסוכנות הנסיעות שברצוננו לעזוב במוצ"ש. ביום שבת, בשעה 12.20 בצהריים טלפנו אלינו מהקבלה של המלון ודרשו שנעזוב מיד עוד שנשלם 250 ש"ח עבור עזיבה מאוחרת יותר. ירדנו למטה לברר את העניין ומצאנו ציבור כועס ורוגז וכן ציבור דתי כועס שנזרק מהחדרים ונאמר לו שהוא יכול להתשתמש בלובי עד מוצ"ש. פשוט לא להאמין. אנחנו עזבנו את המלון בצהריים מאוד מרוגזים וכתבנו מכתב תלונה למי שרק אפשר כולל המלון. התשובה שלהם היתה שקרית (טענו שהמלון היה מלא ולכן לא יכלו לאפשר לנו להישאר מאוחר בעוד שבפועל תמורת כסף היו מוכנים להשאיר אותנו אפילו עוד לילה - תמורת 850 ש"ח כמובן). הם טענו שזו זכותם ושכל המלונות פועלים כך. בקיצור הרסו לנו ולעוד רבים את החופשה. היום, חודשיים אחרי, אני מוצאת כתבה בכלכלה של ידיעות אחרונות תחת הכותרת: "יאללה, לפנות את החדר" של יהודית יהב שבו כתוב על זוג שנפל על אותה סיטואציה כמונו במלון אגמים ונדרש לשלם כסף עבור עזיבה מאוחרת בשבת וזאת למרות שהם שומרי מסורת ואף ביקשו ביום ההגעה שעון שבת ומפתח מיוחד לשבת, גם אז לא מצאו לנכון לעדכן אותם על עזיבה בשבת בצהריים. פשוט בושה. היום, שוב כתבתי למלון והפנתי אותם לכתבה הזאת ושאלתי מדוע הם ממשיכים להסתיר מאנשים את האמת? אבל אפשר להגיד שאתה ענית פה את התשובה כי ברגע ששמעת את התנאים מיהרת לבטל והזמנת במקום אחר. וזה בדיוק מה שהם רוצים למנוע וזה אומר שהם גם יודעים שמה שהם עושים לא בסדר וככה זה, כשעושים מעשים לא טובים - מסתירים !!!!!!!!!!! הם השאירו לי הודעה מאוד לא נעימה ומאוד מתנשאת בפלאפון שהם ימשיכו עם המדיניות שלהם, שהם מאוד מצטערים (וזה נאמר בלעג והתנשאות) על כך שאני לא מרוצה מזה ושהם כן מיידעים את המזמינים על עזיבה בצהריים. וממך אני שומעת שזה בולשיט והיית צריך ליזום את השאלה.אני שמחה שלא ביזבזת את כספך ובנוסף היית מתרגז בסוף כמו שקרה אצלנו. בנוסף כתוב בעיתון היום שרשת פתאל ורשת מלונות דן ועוד לא דורשים עזיבה בצהריים ולא דורשים כסף - שוב שקר של מלונות ישרוטל. אני חושבת שרשת מלונות ישרוטל מזלזלת באורחיה, מסתירה מהם מידע בכוונה והגיע הזמן ללמד אותם לקח. צריך להחרים אותם עד שילמדו להתנהג. אני לא חולקת על זכותם לשנות את התקנון, אני דורשת שהם ינחו ברגע ההזמנה הן את סוכני הנסיעות והן את המוקד שלהם להודיע ללקוחות את זמן העזיבה בשבת ולתת ללקוחות להחליט האם מתאים להם או לא? כמו שקרה במקרה שלך, למזלך, אבל ביוזמתך ואכן בחרת טוב. הלוואי שיכולנו להתארגן ולפרסם מודעה בעיתון שתחשוף את הרשת במערומיה כפי שראוי להם. חבל על כל אחד שנופל בפח ומבזבז את כספו ואת חופשתו.
 

שמר2

New member
רשת דן בהחלט דורשים פינוי חדרים

מוקדם בהרבה לצאת השבת - את יכולה לבדוק אתם טלפונית: 1-700-50-50-80 אולי ישרוטל שקרנים, אבל זה לא הופך את העיתואים לאמינים... לגבי פתאל, עכשיו הם לא מבקשים יציאה מוקדמת, אבל הם יבקשו אותה בודאות בתוך כמה חדשים אחרי שהרעש ירד... כך הם עשו עם גביית תוספת מחיר לתינוקות שישרוטל היא שהמציאה אותה.
 

rang1

New member
אל תכתבי להם - תתבעי אותם !

רק ככה הם מתייחסים ברצינות ללקוחות זועמים, אחרת הם מפעילים משרד יח"צ שכולו נופת צופים שיענה למכתבי התלונה, אבל בעצם אמור רק לדאוג שלא תתרגזי יותר מדי אבל שקל לא תראי מהם. תתבעי - תקבלי. אני לא מתכוון לתביעות סרק עם אמצעות ותירוצים אלא במקרה שיש לך הוכחה שהזמנת פינוי במוצ"ש והם הכריחו אותך לעזוב לפני הזמן. אין שופט שלא יצדיק אותך, אבל הם ירוצו להתפשר איתך הרבה לפני המשפט...
 

bee906

New member
lifex חותם על כל מילה שלך

בהחלט צריך לארגן חרם צרכני ראשון על רשת כזו לצערי בארץ אין כח שיווקי לחרם מסוג כזה ואגב לכל המתחסדים פה שטוענים שכך יהיה בכל המלונות לפחות רשת אחת לא תנהג כך - הולידיי אין של לב לבייב כך לפחות תשמר התחרות .
 
למעלה