סופ"ש במלונות ישרוטל

שמר2

New member
עוד תופתע

כבר היום הם מבקשים פינוי מוקדם בתאריכים מסויימים, כמו בהולידי אין חיפה. את גיל הילדים הם כבר הורידו ל-13, וללב לבאייב חשוב הכסף ולא אתה (ככה הוא נהיה עשיר) מלבד זאת שהוא חייב לפעות בתנאי הזיכיון של הרשת העולמית ולא של הרב עובדיה יוסף. כל הדיבורים על תביעות וחרם צרכני הם עורבא פרח - אין שום בסיס חוקי לתביעה כזו ומכיוון שעיסקא כוללת את כל "האתיות הקטנות" ושם רשום ששעת פינוי חדרים היא ממילא ב12:00, ללא הסתייגות, פקיד בית המשפט לא יעביר את התביעה לטיפול וישלח את התובע לקרוא את "האתיות הקטנות" בענייני תביעות קטנות. עד עכשיו הייתי נגד רשת ישרוטל משום האפליה שהיא נוקטת כלפי תיירים ובכך שהיא מסבסדת מבחינה כספית ואיכותית את הנופש של הישראלים וועדי העובדים, על חשבון התשלום ואיכות החופשה של התיירות הנכנסת. לאחרונה עלו התייקים מהארצות המאורגנות (צרפת וארה"ב) על הפטנט הזה שלהם ולחצו אותם חזק ע"י חרם הזמנות - כנראה ומשהו זז אצלהם והבינו שאי אפשר לגבות מתייר מצרפת, שיש לו בן דוד בנתניה, 300$ לליה באגמים ועוד לדרוש ממנו פינוי חדרים ב 11:00 בשבת, כשכל הישראלים מסביב נשארים עד השקיעה. ברשת החליטו להעביר את האורח הישראלי סדנת בגרות צרכנית, וטוב שכך. למרות הכעס אצל אלה שרואים עצמם כחוט השידרה של הלקוחות, אני מניח שהם יצליחו וכרגיל יסחפו אחריהם את הרשתות האחרות. כואב לאנשים לקרוא את זה, במיוחד בגלל שהם אוהבים להלל ולשבח את התרבות הצרכנית "באמריקה" כל עוד היא נוחה להם, ולהתעלם ממנה כשהיא מחמירה מהישראלית. מעניין לראות כמה "דתיים" פתאום יש כשמגיעים לאילת...
 

lifex

New member
אבל שמר, שוב, אני מסבירה לך

שהנקודה פה היא לא התקנון החדש ולא סדנת הבגרות הצרכנית, כדבריך, אלא העובדה שהם מסתירים זאת מאנשים שמזמינים אצלם חופשה. הם יכולים לעשות כרצונם לגבי חוקי התקנון אבל הם לא יכולים ולא רשאים להסתיר זאת ולראיה סיפורו של הבחור שפתאום, ללא שום סיבה, החליט ליזום ולשאול על שעת העזיבה ונאמר לו ב-14 אבל אם הוא לא היה שואל, הוא היה מופתע ומרוגז כמונו וכמו רבים אחרים.
 
למעלה