סחרחורות, בחילות וכאבי ראש

גילהבי

New member
אורח, אני חייבת לומר שהכנסת בי חרדה

אבל לא נראה לי שהרופא משפחה יתן לה הפניה לבדיקות מהסוג הזה על סמך התלונות שלה, כשהוא לא רואה שום ממצא... מה שכן נראה לי שאלך באופן פרטי לנוירולוג כדי לקדם את העניינים ולא אחכה לתור של מכבי. מה אומר הרופא פה בפורום?
 

גילהבי

New member
סחרחורות, בחילות וכאבי ראש

שלום רב, ביתי בת 9 סובלת מזה כחודשיים שלושה מסחרחורות, בחילות וכאבי ראש שבאים והולכים. הדבר הולך ומתגבר וכרגע התלונות הן בערך אחת ליומיים כמה פעמים במשך היום. הבחילות אף פעם לא מגיעות לידי הקאה, והסחרחורות אף פעם לא נראות כלפי חוץ (לא נופלת, לא מאבדת כיוון) אבל התחושה הלא טובה מביאה אותה לידי בכי. בדיקות הדם נמצאו תקינות כמו גם בדיקה אצל אף אוזן גרון (גם בדיקת שמיעה) ובדיקה אצל רופא מומחה לעיניים נשלחנו לנוירולוג ילדים כיוון שהתורים שניתן לקבוע (דרך מכבי) הם לפחות לעוד 3 חודשים, רציתי לשאול האם יש מחלות נוירולוגית שגורמות לסימפטומים אלה (לדוגמא?)? האם זה הכיוון אותו יש לבדוק? או שבינתיים עד הבדיקה הנוירולוגית יש עוד משהו שכדאי לבדוק?
 
תשובה בנושא סחרחורות וכאבי ראש

שלום, היתי ממליץ לפנות לנוירולוג ילדים ולבקש להקדים את התור. בברכה, פרופ' שלומי קונסטנטיני מנהל המחלקה לנוירוכירורגית ילדים מרכז רפואי ע"ש סוראסקי תל-אביב טלפון: 03-6974686
 
למעלה