../images/Emo45.gif
אכן, היום זה הרבה יותר אמין ובדיעבד יותר אמיתי (לא הייתי משתמש במילה "כיף"). האמת, לא ידעתי שההפרשים הם כאלה, בזמן שהיו לי 200 כניסות ביום יצאתי מנקודת הנחה ש 100 - 120 מתוכם הם כניסות והשאר בוטים. הצטערתי לגלות שזה הרבה יותר והיה חשוב לי להדגיש את ההפרשים המשמעותיים בעת שגיליתי זאת. תראי, זה שכתבתי כי גיליתי שהקוראים שלי רובוטים היה בשביל ההקצנה והאבסורד, זה לא אומר שאני לא מעריך את המנויים שיש לי (יש לי 23 כאלה. היו לי 24 ואחד הבריז לפני שלושה ימים) וששווה לכתוב רק בשבילם. עם כל הכבוד שיש לי לתפוז, ויש הרבה כבוד, אני יוצא שוב מנקודת הנחה, אילו הייתי פותח את הבלוג בימים אלה כשהבוטים נעלמו, מן הסתם לא הייתי שורד עד היום. אם אתם שואלים אותי, נראה לי שתפוז יודעים את זה. הם בטוח יודעים כי לסטטיסטיקות יש השפעה על בלוגרים להמשיך ולכתוב (גם, לא רק, אבל לנתון הזה יש חלק גדול בעוגה...). אני יודע שאני ועוד מספר בלוגרים מסומנים על ידי תפוז כמשביתי שמחות או כנודניקים שמציקים להם היכן שלא נעים. אני יודע שישנם כאלה שאומרים "תגיד תודה ותשתוק..." או "אם לא נאה לך לך למקום אחר...". אז קודם כל זה הכי קל להתלקק ולפרגן או לשתוק וללכת למקום אחר. אבל מבחינתי, באינטרנט ובבלוג שלי בחרתי להיות סוג של פובליציסט, ו"ככזה", אני מפרגן כשצריך ונותן בראש היכן שחשוב לי שהמצב ישתפר. אני לי מונע משיקולי קידום או שיקולים נוספים כשנושא מסוים מעניין אותי. וזה, בעקיפין, מעיד יותר מכל שאני לא חולה רק על סטטיסטיקות, כי על פי ההיגיון הזה אני אמור רק לפרגן לתפוז ולהתקדם... אני אגיד לך למה אני מצפה ? מכל הטרראם הזה ? דבר קטן ופשוט : הודעת התנצלות או הסבר של תפוז לטענות. לטעמי, ככה בדיוק צריכה לפעול כל חברה בזמן שהלקוחות שלה כועסים... מי זה הדובר של תפוז ?