סטנדרטיזציה של קוד HTML, מה דעתכם?

סטנדרטיזציה של קוד HTML, מה דעתכם?

האם שווה להשקיע על מנת שאתר יהיה סטנדרטי מבחינת קוד HTML, זאת ועוד שאף יתמוך בתקני האתר W3C? למעשה לא נדרשת כל כך הרבה עבודה, במפרט אם משתמשים בכלים היוצרים קוד סטנדרטי. עם זאת, נדרשת עבודה מסוימת, השאלה אם ההשקעה משתלמת? תודה מראש, שמוליק
 

clix99

New member
מנסיון - לא!

היי, מנסיון אישי מנועי חיפוש לא בודקים עם הקוד עובר וולידציה (validation) של HTML סטנדרטי. המנוע מחפש דברים מסויימים לו, בעיקר הוא מנסה לתאר לעצמו איך הגולש רואה את הדף. עם דפדפנים סלחנים כמו שיש היום אין שום סיבה להשקיע זמן בתיקונים שלאף אחד לא איכפת מהם. פשוט זה טוב!! - צריך לדאוג שהקוד יהיה פשוט, שימוש ב CCS בצורה יעילה יעזור הרבה כי על הלקוח להוריד מהשרת פחות שורות קוד בשביל אותו תוכן. הכי חשוב לוודאות שתגיות של כותרות תקינות והטקסט קריא ע"י רובוטים, את זה אפשר לבדוק עם המון כלים שזמינים ברשת בחינם וכמובן - מלל! המלל הוא הכי חשוב והפריסה שלו בדף עושה את כל ההבדל... בהצלחה.
 

אופיר @

New member
אין הוכחה לפה או לפה אבל ...

אני מעריך שיש לקוד נקי משמעות מאוד גדולה שתהווה חלק חשוב באלגוריתם של גוגל בעיקר מתוך נקודת הנחה שקוד נקי הוא אכן נקי וברור גם למנועי חיפוש וגם לגולשים ולכן יש הגיון בזה .
 
מסכימה עם ההנחה

במקרים מסויימים קוד תקני יותר=קוד קריא יותר=קוד ידידותי יותר למנועי חיפוש. מעבר לזה, לדעתי אין השפעה. (אבל לכתוב תקני כדאי בלי קשר).
 

combar

New member
רצוי שהקוד HTML יהיה תקין

רצוי שהקוד HTML יהיה תקין ,לא בהכרח ישפיע משמעותי. אם יש דברים יותר חשובים מבחינת קידום אתרים לבצע, עדיף להשקיע קודם שם
 
למעלה