סט ליסט חדש ומדהים!

avivs

New member
סט ליסט חדש ומדהים!

מלפני כמה דקות. Give Sugar Cornflake Girl Beauty Queen Horses Beauty of Speed Flavor Space Dog Pretty Good Year Hotel Northern Lad Abnormally Attracted to Sin Lizard Lounge Take Me With You Flying Dutchman 1000 Oceans Curtain Call Police Me Precious Things Strong Black Vine Raspberry Swirl Big Wheel
 

shiray

New member
האמת שחיכיתי לסטליסט הזה

כדי להשלים את האהבה שלה לגרמנית עם השיר החדש... רק שלא הנחתי שהוא יהיה עד כדי כך טוב... מזה זה?!?!?!?!!?
 

רעוּת

New member
דרכים להפחתת הדיסוננס:

(למי שלא הבין- הדיסוננס הוא "טורי גרועה" (ע"ע אלבומים אחרונים ושירים בנאצית) מול "טורי עדיין עושה הופעות טובות", 2 קוגניציות סותרות, מה שגורם לדיסוננס בינהן וגורם לתהות איזו מהן נכונה). 1. שינוי העמדות או ההתנהגות (כלומר, להתחיל לחשוב- "טורי לא עושה הופעות טובות", או לחילופין להיות שירה ונועה וללכת להופעות שלה ואז לאהוב אותה שוב למרות שהיא גרועה) 2. הוספת מידע חדש שיתמוך בעמדות או בהתנהגות (כלומר, עוד דברים שיתמכו בזה שהיא גרועה, כמו אלבומי כריסטמס, שירים בנאצית בתוך האלבומי כריסטמס, או סתם הקשבה ל-AATS ברצף, למי שלא הולך להופעות שלה ואז לחזק את הקוגניציה של "טורי גרועה" תתרום לו יותר). 3. טריביאליזציה- להמעיט בחשיבות העמדה או ההתנהגות שיוצרת את הדיסוננס (כלומר, "למי אכפת מהסטליסטים של ההופעות שלה?") 4. רציונליזציה- שכנוע עצמי כי ההתנהגות היא נכונה ולפיכך יש לשנות את העמדות בהתאם (פיגור איט אאוט) 5. כל התשובות נכונות.
 

bendreaming

New member
רק אני רואה את כל השירים הנוראיים האלו שהיו

צריכים לשלם לי כדי לשמוע, בין כל שירי העבר הנהדרים שהולכים בימינו גם ככה לאיבוד תחת הפלסטיק, הבוטוקוס והפיאות? ביג וויל, באמת? כסוגר הופעה ופוליס מי?AATS? WTF?
 
My god... פליינג דאטצ'מן. זה כבר לא צחוק.

למרות שזה מעולם לא היה
 

avivs

New member
היא סיימה את מסע החלק האירופאי של המסע.

הנה הסט ליסט האחרון בפולין: Give Hotel Cornflake Girl Icicle Concertina Flavor Space Dog Spark Welcome To England Girl Bells For Her Lizard Lounge Graveyard Upside Down Gold Dust (band returns) Hey Jupiter Jamaica Inn Talula Precious Things Strong Black Vine First Encore Raspberry Swirl Tear In Your Hand Second Encore Bliss Big Wheel יש כמה הפתעות, וכמה נפילות. אבל בכללי יופי של סט. בעיקר החלק האחרון, שבדרך כלל אכזב, לדעתי. עכשיו היא ממשיכה לאוסטרליה, שם יהיו בערך 6 הופעות, כולן ללא הלהקה. יהיה מעניין לשמוע שוב רק אותה והפסנתר.
 

noosh

New member
גרייביארד :(

ועוד בסולו :( כבר שכחתי שהיא היתה מנגנת אותו בטור הזה.
 

shiray

New member
מזה הסולו הזה!?!?!?

וכן, יהיה ממש ממש ממש מעניין לשמוע אותה בלי הלהקה במשך הופעות שלמות... לדעתי ממש יש למה לצפות, ולא שעיבודי הלהקה השנה לא היו טובים, כבר אמרתי שאני אהבתי חלק מהם יותר מטורים אחרים, אבל הקטע הוא שגם עם הלהקה, טורי והפסנתר היו יותר דומיננטים הפעם, אז מעניין מה יהיה..
 

ayswmsi

New member
בתור אחד שהיה שם

עליי לומר שטורי הייתה ממש מאופקת. ז"א.. היא שרה ממש בנחת כזו, לא הרימה יותר מדי את הקול, הייתה מאוד עדינה ו.. בקיצור מאופקת. זה היה עדיין נפלא, אבל משהו בUMF שלה חסר לי, בתור מעריץ שחווה מספר הופעות בטורים שונים.. אולי נפלתי על יום כזה.. זה באמת היה סטליסט מבורך. היא חתכה אותי בתנועות X בTAKE ME WITH YOU, זה היה באמת מושלם ברמת דמעות בעיניים מול אנשים/גרמנים - להלן - הפאדיחה. PRECIOUS היה שלמות, במקום לצעוק GUUURRRLLL היא עשתה "ITS A GIRL!" פעמיים וזה היה מדליק ולא צפוי..! SBV כמובן עדיף על כל גרסא של שעממת האבנורמאלי, מלא קללות, ייחולים ואצבעות משלולשות לרוב. בקיצור, מלכה לתמיד, עם או בלי החנופה לכריסמס, והוויב בשיער עושה לה רק טוב. n__n
 
למעלה