זד אוף היקר...אעוף איתך...
נתחיל מזה שכשבאים לקרוא את מה שאתה שומע בפיוז´ן,אחרי הנאומים הארוכים שכתבת לנו,וזה מסתכם ביוזב אז אפשר להבין את ההבנה הכללית שלך במוסיקה.זה בעצם אומר הכל לגביך,אם נוסיף את ערימת השטויות שאתה פולט כאן. כשאתה התחלת לשמוע את מדונה אני כבר היתי עשרים וחמש שנה אחרי קרימזון הראשון.ועכשיו אני אסביר לך,למרות שאני יודע שאתה לא תרצה להקשיב כי אתה סתם תינוק קטן ובור,על מה זה מטאל,מה זה פרוגרסיב ואיך הם,אם בכלל,משתלבים. קודם כל,טוני לוין,אחד האנשים החשובים בסצינת קרימזון הנוכחית,לא עושה ולא עשה מטאל.מטאל זה מושג שנולד בשלהי שנות השישים-תחילת שנות השבעים על ידי להקת בלאק סאבאת´ וכל השאר היסטוריה.העובדה שלהקה כמו קינג קרימזון עושה צליל כבד,דיסטורשני,שהתחיל למעשה עם האלבום RED ונמשך ביתר שאת בשנות התשעים,הצליל הזה הוא רחוק מלהיות מוגדר מטאל,כי מטאל זה לא רק צליל,זאת תפישה חברתית-אופנתית דוקם כל וקרימזון,להקת פרוגרסיב,לא נכנסת לעולם המושגים הזה.העובדה שלוין ניגן באלבום אחד של הליקוויד טנשן שזה בעצם דרים ת´יאטר במהדורה קצת יותר פרוגית,זה לא אומר שהוא עושה מטאל,ובטח שבוזיו לא עושה מטאל,לא בבוזיו לוין סטיבנס ולא בשום הרכב אחר שתביא לי.בזאפא הוא לא עשה מטאל,עם ג´ף בק הוא לא עשה מטאל,עם האחים ברקר הוא לבטח לא עשה מטאל,עם קפטיין ביפהארט גם לא ועם דוראן דוראן..נו..אני מחייך עכשיו... לסיכום,אני מבין שאתה מסכים,למרות מהמשאתמת תחילה שבוסזיו לוין וסטיבנס לא עושים מטאל,ואני בהחלט לא סיווגתי אותם כפיוז´ן אלא אמרתי שהם קשים להגדרה וזה בהחלט נכון. לגבי המטאל,באופן כלי,הבעייה היא שלהקות כמו דרים ת´יאטר,סימפוני איקס ודומיהן עושות עוול לז´אנר,הן לוקחות את האלמנט המטאלי משנות השבעים ומערבות אותו עם מוטיבים פרוגרסיבים,גם מאותן שנים ונותנות סאונד! סאונד זה מה שהיה חסר באותן שנים אבל,הלהקות הללו בונות על הסאונד את כל מה שהן לא יכולות לתלות ברמה המוסיקלית שלהן והצעירים הולכים שבי אחרי הקומבינציה המסחרית הזאת ואחרי כן,כל דבר עם דיסטורשן,נקרא מטאל! לסיכום,תלמד קצת את תולדות המוסיקה,אל תינעל על מניירות מוסיקליות אופנתיות והכי חשוב-אל תזלזל באנשים ששמעו כבר מוסיקה שאתה תצטרך עשרים שנה בשביל להדביק. יום טוב ותודה לי על שאני בכלל מקדיש לך קצת זמן,בתקווה שתקלוט משהו.