סיון ג'אן קבעה שיא ישראל בדיסקוס

Lital Azulay

New member
../images/Emo93.gif

ובכל זאת תוצאה שמעידה על יכולת לשבירת השיא אז שיהיה בהצלחה בגביע אירופה שם בטח לא יחסר לדיסקוס משקל..
 

Cfox

New member
איך קורים דברים כאלה?

למה לא בודקים לפני התחרות?
 

Issar Y

New member
הישג מצוין!

למרות שהתוצאה אולי לא תחשב כשיא ישראל, זהו עדיין שיפור לשיאה האישי של סיון, שנמצאת בכושר מצוין. למי שתוהה איך קורה שמגלים חוסר משקל במכשיר רק לאחר התחרות - למיטב ידיעתי אמורים לשקול את המכשירים לפני כל תחרות ובמקרה של שבירת שיא גם אחריה. משום מה זה לא נהוג בישראל וכבר היו לא מעט מקרים כאלה בעבר. מנסיוני האישי זה מאוד לא נעים. אני מציע ללמוד מכך ולמנוע תקלות נוספות.
 

Laser Jet

New member
כושר מצויין או שימוש בסמים? ../images/Emo123.gif

בעיניי זה קצת תמוהה... היא יותר מידי טובה..... מישהו צריך לבדוק את זה
 

Issar Y

New member
רואים שאתה בן 10

קודם כל תלמד לכתוב בעברית (תמוה, לא תמוהה). שנית, כשאתה יוצא בהצהרות כאלה אמיצות בוא תגיד לכולם מי אתה. שלישית, מאז שסיון הדפה 15 מטר מסתובבות שמועות מגעילות מאחורי הגב שלה. זה לחלוטין לא אתי ולא מקובל. מי שרוצה שיפנה לאיגוד בבקשה לקיים בדיקות או משהו כזה אבל לא שמעתם על המשפט "חף מפשע עד שהוכחה אשמתו"? אתם פוגעים בשם הטוב ובעבודה הקשה של ספורטאית ושל מאמן. חוצפה!
 

Laser Jet

New member
אם זה כל כך עקרוני לך, אני בן 26...

וניתן לכתוב גם "תמוהה" כנראה שנכשלת בבגרות בלשון... אגב, יש לי הוכחות שגם אתה חושב כמוני! מתחסד קטן שכמותך...
בוז.. ונעבור לעיקר ההודעה, שיפור של 15 מטר בשנה בזריקת דיסקוס ושיפור של 5 מטר בשנה בזריקת כדור ברזל, אפשרי רק בתנאי שאתה סופר-מן! אני מקווה שהבהרתי את עמדתי. ומי אני? זה היתרון הגדול של האינטרנט...
 

evgeniks

New member
אתה סתם מקנא.

התוצאות של סיוון לא באו לה סתם, היא עובדת קשה כדי להישתפר וזה בא לידי ביטוי בהישגיה.
 

champ

New member
ממש מאולף האלוף שלך ../images/Emo3.gif ../images/Emo45.gif

יש מצב שהוא ילמד גם את הכלב שלי לגלוש בפורומים?
 

Issar Y

New member
דוקא קיבלתי 98 בבגרות בלשון...

לייזר ג'ט יקירי, בחיים שלי לא אמרתי על מישהו שלקח חומרים אסורים (אלא אם הוא נתפס ונענש), גם לא על סיון, ובטח שלא מאחורי הגב כמוך וכמו צ'מפ. אולי תגדלו ביצים ותגידו לסיון בפנים מה אתם חושבים? ה"הוכחות" שאתה טוען שיש לך, כמו שאר הדברים שכתבת, הן חסרות כל קשר למציאות. יש לך הוכחות? בבקשה... תשתף את כולם!
 

shposh

New member
לכל אותם יצורים...

תתחילו להרגע חמודים כי מה שאתם אומרים פה לא בדיוק עובר בית משפט!!! אפשר למצוא אותכם בצו של בית משפט עם סיוון תחליט להגיש נגדכם טביעת דיבה!!! ואני אתן לכם (הכל כך חכמים) לחפש בחוקים מה מקבלים על הצהרות כאלה בבית משפט... דבר שני זה די ברור שמה שמדבר פה זה כנאה כנראה אתם לא בדיוק אתלטים ולא בדיוק יודעים איך ומה זה אימונים ועבודה קשה... דבר אחרון ... מזל טוב על ההישג... בהצלחה בהמשך...
 
למעלה