סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

בועז ל

New member
סמוך לחוף

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
סמוך לחוף
שתי תמונות של שני גשרים באותה סביבה: גשר כביש 4 החדש שהצריך בניית מעקף בכביש 4 וגשר הרכבת שנמצא משמאלו וחולף מעל נחל נעמן.



 

בועז ל

New member
לקראת צומת אחיהוד.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
לקראת צומת אחיהוד.
התוואי באזור זה הוא המתקדם ביותר בפרויקט ומקדים למעשה את לו"ז פרויקט המבנה העליון.

 

בועז ל

New member
גשר אחיהוד

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
גשר אחיהוד
ומיד אחריו: מבנה הטומאה של אתרא קדישא, שכניעתה החוזרת ונשנית של המדינה בעניין זה הביאה להגבהת התוואי ותכנון מחדש של תחנת אחיהוד.

 

בועז ל

New member
תחנת אחיהוד

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
תחנת אחיהוד
בתמונה מופיעים מבנה התחנה, מבנה השו"ב, הרציפים, הקיר האקוסטי ששומר על תנובת החלב
ודרך הגישה העתידית לתחנה.

 

בועז ל

New member
סובב אחיהוד א'

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
סובב אחיהוד א'
תחנת רכבת בקו היא מקום ראוי לחוג סביבו. בתחתית התמונה מופיע מבנה התחנה, שכבר בסיור עם רמי'ש וקובי נראה במצב מתקדם יותר.

 

בועז ל

New member
הסטת כביש 85 שבוצעה באזור זה,

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
הסטת כביש 85 שבוצעה באזור זה,
פינתה שטח עבור אופיו של התוואי הנדרש ושטח עבור התחנה.

 

בועז ל

New member
שינוי התכנון שבוצע בתחנת אחיהוד.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
שינוי התכנון שבוצע בתחנת אחיהוד.
זה בסדר: אני יודע שהדברים האלה כבר נכתבו; אני רק עושה חזרה עצמית על החומר.

טוב, אז איפה הייתי? אה-כן: ובכן, שינוי התכנון שנאלצה תחנת אחיהוד לעבור עקב גילוי הקברים הביא להגבהת התוואי ובניית מעבר תת"ק מתחת לפסים במקום גשר עילי שתוכנן במקור.

 

בועז ל

New member
קצת מרחק

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
קצת מרחק

 

בועז ל

New member
****

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
****

 

בועז ל

New member
****

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
****

 

בועז ל

New member
אזור התעשייה בר-לב

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
אזור התעשייה בר-לב
התוואי מעדיף להתחפר באזור זה ויוצר עבודות עפר נרחבות. ממעגל התנועה שבכניסה לאזור התעשייה יוצאת דרך עפר שבעתיד תשמש ככביש הגישה לתחנה. כמה מאות מטרים אורכה של הדרך.

 

בועז ל

New member
ממשיכים מזרחה.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
ממשיכים מזרחה.
חוסר האחידות באיכות התמונות נובע מהעדפה שונה של כל מנהל ביצוע ביחס לשמירת התמונות. חלקם של הצילומים הגיע אליי בגודלם המקורי וחייב את הגב' סוני בנימין להעלותם מספר פעמים על שרתי אחסון חיצוניים ברשת. תודה סוני, כבר אמרתי?

 

בועז ל

New member
גם כאן המבנה התחתון מוכן למכרז המבנה העליון.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
גם כאן המבנה התחתון מוכן למכרז המבנה העליון.

 

בועז ל

New member
סמוך למחצבה (?).

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
סמוך למחצבה (?).



 

בועז ל

New member
לקראת צומת 784/85 - צרות באופק

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
לקראת צומת 784/85 - צרות באופק
מצד שמאל של כביש 85: נוף יפהפה של הרכס ההררי. מצד ימין התוואי.

 

בועז ל

New member
מנהרות גילון

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
מנהרות גילון
הפורטל המערבי של מנהרות גילון.

 

בועז ל

New member
הפורטל המזרחי של מנהרות גילון.

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
הפורטל המזרחי של מנהרות גילון.
זהו, אז מנהרות גילון במקומן הוסדר שב על כנו למי שתהה מדוע הופרדו חלק מתמונות השרשור.
המסוק של "אלבטרוס" 'מנסה ללא הצלחה' לצלם בתוך המנהרות ולכן אנו מדלגים 4.6 ק"מ מזרחה.

 

בועז ל

New member
פרק הצרות: צומת 784/85 - עיכובים בהקמת המחלף

סיור מעל קו הרכבת לכרמיאל

"נתיבי ישראל" ו"איתם הנדסה אזרחית וניהול פרויקטים" משחררות עבורנו אוסף נוסף של תצלומי אוויר. תצלומי האוויר הפעם מגיעים אלינו מהקו לכרמיאל. אמנם מדובר בתצלומים שגילם כשלושה חודשים, אך לתצלומי אוויר, לטעמי, יש לא אחת ערך שמתגבר על שיני הזמן. לפני שנצא לסיור האווירי, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", גיא מיטל ולאיתמר גליל מנהל הפרויקט מטעם חברת הניהול.
תודה גדולה ומיוחדת לגברת סוני בנימין מחברת הניהול על שעברה משרד-משרד פיזית , בתקופה בה מנהלי הביצוע נמצאים בחופשה, וליקטה עבורנו בזריזות את כל אורך התוואי בתצלומי האוויר. את הסיור האווירי נקיים מכיוון מזרח למערב. יאללה, עפנו.

בתמונה הראשונה שכבר הועלתה כאן: הגשר הענק של הפרדה מפלסית 50 בכניסה הדרומית לעכו (כביש 8510)
פרק הצרות: צומת 784/85 - עיכובים בהקמת המחלף
בעיות לא פשוטות עומדות בפני הקמת המחלף שמתוכנן למיקום זה. משמעותן של הבעיות: הקמת מפגש רכבת עם מחסום עד להסדרת המכשולים, שבוודאות ייפתרו רק לאחר הפעלת הקו.

 

Yarenn

New member
אילו מכשולים? למה זה ייפתר רק אחרי הפעלת הקו?

פרק הצרות: צומת 784/85 - עיכובים בהקמת המחלף
בעיות לא פשוטות עומדות בפני הקמת המחלף שמתוכנן למיקום זה. משמעותן של הבעיות: הקמת מפגש רכבת עם מחסום עד להסדרת המכשולים, שבוודאות ייפתרו רק לאחר הפעלת הקו.
אילו מכשולים? למה זה ייפתר רק אחרי הפעלת הקו?
 
למעלה