סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
אדני מסוטים יכולים להיות אדני עץ, בטון מזויין ואפילו ברזל

למה בעצם במסוטים יש אדני עץ?
אדני מסוטים יכולים להיות אדני עץ, בטון מזויין ואפילו ברזל
לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות והשימוש גם תלוי בעלויות החומר, אדני בטון לדוגמא הם כבדים ולכן מסוטים שנבנים איתם הם מאוד יציבים, עלויות החומר נמוכות יחסית אך היצור שלהם מורכב יותר משל מסוטי עץ ובמקרה של שימוט נגרם להם נזק רב שדורש החלפה - באירופה השימוש בהם התחיל כבר בשנות השמונים במסילות חדשות שנבנו(כולל מסילות מהירות). אדני עץ פחות מורכבים לייצור וגם פחות פגיעים במקרה של שימוט לכן יש העדפה להשתמש בהם במקומות עם פעילות עיתוק או בתחנות.
מכיוון שמסוט הוא אלמנט שמיוצר לפי מידות ספציפיות בכל שימוש שלו, ומכיוון שבארץ כמות המוסוטים הנדרשת היא קטנה אין כדאיות למפעל יצור מיועד, לכן ר"י משתמשת באדני עץ בהווה.
 

amit1270

New member


אדני מסוטים יכולים להיות אדני עץ, בטון מזויין ואפילו ברזל
לכל אחד מהסוגים יש יתרונות וחסרונות והשימוש גם תלוי בעלויות החומר, אדני בטון לדוגמא הם כבדים ולכן מסוטים שנבנים איתם הם מאוד יציבים, עלויות החומר נמוכות יחסית אך היצור שלהם מורכב יותר משל מסוטי עץ ובמקרה של שימוט נגרם להם נזק רב שדורש החלפה - באירופה השימוש בהם התחיל כבר בשנות השמונים במסילות חדשות שנבנו(כולל מסילות מהירות). אדני עץ פחות מורכבים לייצור וגם פחות פגיעים במקרה של שימוט לכן יש העדפה להשתמש בהם במקומות עם פעילות עיתוק או בתחנות.
מכיוון שמסוט הוא אלמנט שמיוצר לפי מידות ספציפיות בכל שימוש שלו, ומכיוון שבארץ כמות המוסוטים הנדרשת היא קטנה אין כדאיות למפעל יצור מיועד, לכן ר"י משתמשת באדני עץ בהווה.
 

nOnAmE134

New member
גשר A4 מהגבעה הסמוכה – וסוף הגשר

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
גשר A4 מהגבעה הסמוכה – וסוף הגשר





 

nOnAmE134

New member
סיכום

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
סיכום
השוואה מסוימת עם הסיור הקודם (שהתקיים ב־24/01/15) תוכלו לקיים כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=177643792[/URL].
אז היום שינסתי מתניים, אימצתי רגליים ונעתי לכיוון הבנייה של תחנת הרכבת אופקים באזור התעשייה.
התקדמות מבחינת פיזור המסילות ואדני הבטון וסיום של הגשר מנקודת מבטי (ייתכן שזקוק הוא לנגיעות קטנות, אך באופן כללי הסתיימה הבנייה) – אני מבין לחלוטין את הזריזות, שכן המשך של קו אשקלון–באר־שבע צריך להיבנות עד בירת הנגב. אני מניח שיש אזורים שבהם עדיין אין מסילה, אך כמובן תהיה בשבועות הקרובים מסילה ומפת קווים חדשה (שאני מסוקרן לדעת איך תיראה
).
בניית תחנת אופקים מתקדמת באופן נפלא, ואני מופתע לטובה ושמח לראות את ההתקדמות של העובדים החרוצים שפועלים ללא הרף גם בשבת.
עד סוף השנה תיפתח התחנה, כלומר כ־10 חודשים.

ארצה לציין שהסיור נעשה בכוונה יום לפני הפתיחה של תחנת הרכבת נתיבות כדי להיות גברברון.

זה הייתי אני עד כה.
ניפגש בעוד כחודש!

שבוע מעולה,
nOnAmE134.


 

GLSRA

Active member
תודה רבה - עדיין נראה רחוק - אולי עוד בשנת 2015

סיכום
השוואה מסוימת עם הסיור הקודם (שהתקיים ב־24/01/15) תוכלו לקיים כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=177643792[/URL].
אז היום שינסתי מתניים, אימצתי רגליים ונעתי לכיוון הבנייה של תחנת הרכבת אופקים באזור התעשייה.
התקדמות מבחינת פיזור המסילות ואדני הבטון וסיום של הגשר מנקודת מבטי (ייתכן שזקוק הוא לנגיעות קטנות, אך באופן כללי הסתיימה הבנייה) – אני מבין לחלוטין את הזריזות, שכן המשך של קו אשקלון–באר־שבע צריך להיבנות עד בירת הנגב. אני מניח שיש אזורים שבהם עדיין אין מסילה, אך כמובן תהיה בשבועות הקרובים מסילה ומפת קווים חדשה (שאני מסוקרן לדעת איך תיראה
).
בניית תחנת אופקים מתקדמת באופן נפלא, ואני מופתע לטובה ושמח לראות את ההתקדמות של העובדים החרוצים שפועלים ללא הרף גם בשבת.
עד סוף השנה תיפתח התחנה, כלומר כ־10 חודשים.

ארצה לציין שהסיור נעשה בכוונה יום לפני הפתיחה של תחנת הרכבת נתיבות כדי להיות גברברון.

זה הייתי אני עד כה.
ניפגש בעוד כחודש!

שבוע מעולה,
nOnAmE134.
תודה רבה - עדיין נראה רחוק - אולי עוד בשנת 2015
 
תודה על התמונות

סיכום
השוואה מסוימת עם הסיור הקודם (שהתקיים ב־24/01/15) תוכלו לקיים כאן:
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=177643792[/URL].
אז היום שינסתי מתניים, אימצתי רגליים ונעתי לכיוון הבנייה של תחנת הרכבת אופקים באזור התעשייה.
התקדמות מבחינת פיזור המסילות ואדני הבטון וסיום של הגשר מנקודת מבטי (ייתכן שזקוק הוא לנגיעות קטנות, אך באופן כללי הסתיימה הבנייה) – אני מבין לחלוטין את הזריזות, שכן המשך של קו אשקלון–באר־שבע צריך להיבנות עד בירת הנגב. אני מניח שיש אזורים שבהם עדיין אין מסילה, אך כמובן תהיה בשבועות הקרובים מסילה ומפת קווים חדשה (שאני מסוקרן לדעת איך תיראה
).
בניית תחנת אופקים מתקדמת באופן נפלא, ואני מופתע לטובה ושמח לראות את ההתקדמות של העובדים החרוצים שפועלים ללא הרף גם בשבת.
עד סוף השנה תיפתח התחנה, כלומר כ־10 חודשים.

ארצה לציין שהסיור נעשה בכוונה יום לפני הפתיחה של תחנת הרכבת נתיבות כדי להיות גברברון.

זה הייתי אני עד כה.
ניפגש בעוד כחודש!

שבוע מעולה,
nOnAmE134.
תודה על התמונות
 

יעל ל4

New member
תודה על הצילומים העדכניים

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
תודה על הצילומים העדכניים
 

alantan

New member
תודה רבה על הסיור בשפת התנך בשדות פלשתים, נהנתי מאוד!

סיור עצמי בתחנת הרכבת העתידית אופקים
שלום לכולם.
זהו הסיור השלישי במספר באזור תחנת הרכבת אופקים. מקווה שתיהנו מהתצלומים החובבניים.
תודה רבה על הסיור בשפת התנך בשדות פלשתים, נהנתי מאוד!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה