סיימתי את האגדה של זלדה...

phoenix2000

New member
סיימתי את האגדה של זלדה...

...אוקריינה אוף טיים. סיימתי את המאסטר קווסט ועכשיו (כרגע), גם את הרגיל. כרגע כפי שידוע לי אני היחיד בפורום הזה שסיים את שניהם, אלא אם כן אני טועה ויש פה עוד מישהו כזה. תקראו לי שוויצר אם אתם רוצים אבל אני חושב שמגיע לי להשוויץ קצת. דרך אגב, איך זה שלא חשבו עדיין לעשות על המשחק הזה סרט?, עשו כבר סרטים על משחקים דפוקים הרבה יותר ואם עשו סרט על שר הטבעות אז זו לא צריכה להיות בעיה לעשות על המשחק הזה סרט, אלא אם כן נינטנדו לא מוכנה למכור את זכויות היוצרים של הסרט ואם זה כך אז אני רק צריך לחכות שהחברה תתפרק וכיוון שאני לומד כרגע במגמת קולנוע, אם אי פעם אני יגיע להוליווד ועד אז לא יצא סרט על המשחק אני מניח שאני יעשה עליו סרט. כמובן שזה רק פאנטזיה רחוקה אבל לכו תדעו, זה עוד עלול להתגשם. ועוד משהו, יש איזו תוכנה שבעזרתה ניתן לתרגם משחקים של נינטנטו 64? (היה פה איזה ילד אחד שתירגם את פיינל פאנטזי לאיזושהי קונסולה), אני רוצה לתרגם את המשחק אז אם מישהו מכיר תוכנה כזו, בבקשה שיגיד לי מאיפה להוריד. ולסיום. סיימתי את מאסטר קווסט ואת הרגיל!!!!!! תאכלו תלב!!!! (זה רק התרגשות זמנית).
 

XplowBoy

New member
איך אמרת את החלק במקדש המים?

יש במקדש המים עין זהב כזאת אני לא מצליח להכנס פנימה לפני שהדלת נסגרת! עם יש שיטה יותר קלה לעבור לשם אני לא גומר רק את אוקרנית הזמן אני גומר גם את מאסטר קווסט! ובקש לפיינל פנטזי, עשו לו תירגום למגאסון... דווקא משחק נחמד :)
 

phoenix2000

New member
אתה צריך את הלונג שוט

LONGSHOT. ברגע שאתה פותח את השער יש מאחוריו מטרה שאתה יורה בה עם הלונגשוט וזה מושך אותך דרך השער. אמרו לי שזה קטע ממש מעצבן אבל משום מה אפילו לא נתקעתי בו, אין לי מושג למה אחרים נתקעים.
 

reddeadman

New member
הולכים לעשות סרט על מטרואיד פרים

אולי שיצא זלדה החדש לגיים קיוב יעשו גם עליו. אני הייתי רוצה לראות בו דיבוב. נ.ב אני מצדיע לך על זה שגמרת את המסטר קווסט. אני התחלתי אותו אחרי אוקרינת הזמן והתעצבנתי כל כך על החידות עד שהתאפקתי לא להעיף הכל מהחלון ולהתאבד. כמובן שבסוף לא גמרתי אותו.
 

phoenix2000

New member
סליחה על הבורות אבל מה זה...

... מטרואיד פרים?. אף פעם לא שמעתי עליו. זה משחק טוב?
 

reddeadman

New member
על המטרואיד לnes שמעת?

פריים זה המשחק לגיים קיוב שנינטנדו החליטה לעשות אותו fps(משחק ירייות מגוף ראשון) הוא דיי מקורי ועם היכולות שיש גם בגרסאות הnes והsnes
 

XplowBoy

New member
לונג שוט?! מאיפה אני משיג את זה!!!!

תענה מהר אחי אני מתחיל לשחק עכשיו~!!!!
 

yoo

New member
פיי אתה צריך לעבור את כל המקדש!

העין הזו ידידי היא הדרך למפתח שיוביל אותך לבוס! אני חייב להודות שמקדש המיים זה הדאנג'ן הכי מעצבן שראיתי אי פעם. עכשיו אני במקדש הצל, איזה מקום מבאס ):
 

phoenix2000

New member
דווקא את מקדש המים הכי אהבתי

אולי בגלל שהוא הכי פחות חשוך. בקשר ללונג שוט. לא זוכר מאיפה השגתי אבל אני אנסה לתת לך שתי מקומות שאני זוכר, אולי זה שם. קודם כל, בחדר האמצעי (המבנה הזה שנמצא באמצע המקדש. יש שם תמונה כזו שאם אתה מנגן לה את המנגינה של זלדה זה מעלה את מפלס המים, יחד עם המים גם צפה שם אבן, אתה צריך לצלול למטה איפה שהאבן הייתה לפני שהמים עלו, אתה תראה שם פתח. המקום השני הוא איפה שראית את הנסיכה של הזורה (זאת שנראת כמו דג למרות שאני די בטוח שאתה יודע את שמות הגזעים במשחק). בחדר שאתה פוגש אותה יש שלושה קומות, בקומה הראשונה יש שני לפידים שאם אתה מדליק אותם אז נפתחת דלת. יש את הקומה השניה שאתה לא יכול להגיע אליה באותו רגע ויש את הקומה השלישים ששם אם אתה מנגן את המנגינה של זלדה זה מוריד את המים. בקיצור, אחרי שאתה מוריד את מפלס המים תכנס לבניין שבאמצע המקדש ותעלה את מפלס המים לחצי. תחזור לאותו מקום שהיית בו קודם, עכשיו אתה יכול להגיע לקומה השניה, תפוצץ שם את הקיר ואם אני לא טועה שם נמצא הלונג שוט. כמיטב זכרוני הלונגשוט נמצא באחד מהמקומות האלו, לדעתי במקום השני אבל אם לא אז בראשון. בכל אופן תעדכן אותי אם לא הבנת כל כך את ההסבר שלי.
 

yoo

New member
אני לא צריך, אני עברתי את זה כבר :)

אומנם נעזרתי בGamefaq ממפעם לפעם, אבל זה היה שווה את זה. כי אני יודע שימאס לי בסוף ואני אזנח את המשחק לנצח. אם אני לא אשתמש בפתרון ואגיע למקום חדש זה אבוד.
 

Hijin Ketsusou

New member
יצא היום

זלדה מיניש קאפ לגיים בוי אדוונס! עוד שבוע בערך אמור לצאת באנגלית. כאלה ששיחקו בזה אומרים שזה ממש ממש טוב, אולי אפילו יותר מlttp
 

reddeadman

New member
לדעתי לא טוב כמו link to the past

שיחקתי בשני משחקי זלדה של קאפקום לגיים בוי כולור והם היו טובים אבל לא כמו נינטנדו. אני לא מאמין שקאפקום תצליח להיות יצירתית כמו נינטנדן. אבל בטח שאני קונה אותו.
 

phoenix2000

New member
קאפקום מייצרת משחקים לזלדה?

הזכויות יוצרים הם לא של נינטנדו?
 

reddeadman

New member
אז נינטנדו נתנה להם את הרשות

לעשות משחקים. בכל מקרה רק משחקי זלדה לגיימבוי פותחו עלידי קאפקום
 

yoo

New member
לא כולם...

ארבעת החרבות לגיימבוי אדואנס הוא בעצם טרספורמציה של לינק טו דה פאסט של ה SNES
 

reddeadman

New member
כן אבל

היה לו גם מולטיפלייר שנקרא ארבעת החרבות והוא פותח על ידי קאפ קום. וקאפ קום עשתה גם את ההמרה עד כמה שאני יודע.
 
למעלה