סיימתי את TNG

MadManIII

New member
סיימתי את TNG

אז העונות הראשונות בעצם היוו את הפיילוט לכל סדרות מס"ב אשר יצאו אחריי זה. ובהחלט אפשר לראות כל מיני ניסיונות אשר המפיקים עשו בסידרה (שמלות מיני...), וכמובן שהיה את כל הגרפיקה הממוחשבת של סוף שנות ה80- ממש משעשע הצוות של הדור הבא היה ממש טוב עם דמויות כמו וורף ,דאטה וויל וויקר. אך גם היו דמויות בנאליות כמו הדוקטור וג'ורדי (שלל VISOR שלו הוא היה פשוט משעמם) פיקארד הוא דמות בעל חוש וכובד אחריות רבה מידי לטעמי במיוחד בספינה עם משפחות, אך עם מעבר העונות הוא קצת נרגע ומצליח להתחבב. עכשיו קצת שאלות- הדור הבא הוא בעצם הכי רחוק שאנו מגיעים בקו הזמן של הפדרציה (בוויא'גר אנו מאוד מנותקים מהפדרציה), ואני לא מכליל את קפיצות בזמן שעושים מידי פעם. אז מה בעצם קורא בעתיד עם הקליגונים ורומיולנים?
 

exbeliver

New member
הדור הבא הוא לא הכי רחוק...

אל תשכח את חלל עמוק 9! העונה הראושנה היא נקודת החולשה הכי גדולה של הסדרה. אחרי שתעבור את 13 הפרקים של העונה הראשונה תגלה, לדעתי, את סדרת הטרק הכי טובה מבין השילוש.
 

MadManIII

New member
כמו שכתבתי

סיימתי את הסידרה- זה היה כמין סיכומון. וכבר ראיתי את וויא'גר ואת אנטרפרייז, והתחלתי את DS9
 

Bajoran Priest

New member
רק הערה קטנה

DS9 זה הכי רחוק שאנחנו מגיעים מבחינת התפתחות ההיסטוריה של הפדרציה, לא כולל העונות האחרונות של וויאג'ר והסרט נמסיס.
 

Moshe972

New member
נמסיס מהווה את ההתפתחות האחרונה

שיחות שלום עם רומלאוס על ידי רייקר בספינה טיטאן
 

Moshe972

New member
מיותר לחלוטין

הנה עוד ספוילר: וואיג'ר הגיעה לבסוף לכדור הארץ. סרטים וסדרות שיצאו ונגמרו לפני קרוב לעשור לא צריכים הוספת סימן ספויילר בניגוד למצב ששרר לפני כמה שנים בתקופה בה העברנו ביקורות על פרקי אנטרפרייז ששודרו מדי שבוע ותמיד סימנו ספויילר - אבל כיום ? היכן הוא הגבול? נתחיל לשים לפני כל הודעה סימן ספויילר ... זה בלתי אפשרי הרי טבעו של פורום זה לעסוק בתכני מב"כ
 
תתפלא אבל עוד לא ראיתי ולו פרק אחד של VOY ככה שבשבילי כל מה שתרשום על הסדרה זה מבחינת ספויילר ואם זה המצב שלי אז אני מניח שיש אנשים שעוד לא התפנו לראות את נמסיס ../images/Emo8.gif
 

n i v1

New member
טירוף

ראשית, לך תראה וויאג'ר ונמסיס, ושנית, עם כל הפרקים שיש, אתה לא תזכור מי אמר מה בפורום אלא אם אתה ממש משועמם
 
נמסיס יש לי בDVD מקורי אבל VOY עוד לא ראיתי אני כרגע משלים את העונה הרביעית של אנטרפרייז שלא יצא לי לראות בזמנו (אני בפרק 16 בדיוק) ואחריזה נראה מה נעשה עם ווייאג'ר
 

Bajoran Priest

New member
ספציפית בשרשור הנוכחי

מדובר על מישהו שאמר במפורש שהוא עוד לא ראה את DS9 ולא יודע מה קורה בעתיד של הרומולנים והקלינגונים מעבר ל-TNG. אז אפשר להתחשב בו ולא לזרוק בפתאומיות את המידע הזה לחלל האוויר.
 

subatoi

New member
../images/Emo45.gif וגם אם זורקים מידע

אפשר לחלוק מידע כללי, ולא את הספוילרים של סוף הפרקים. אולי לא כל דיון הוא ספוילר 4-43 שנים אחרי השידור, אבל סוף פרק וסוף עלילה זה ספוילר. ואפשר באמת להתחשב בכאלה שטרם ראו.
 

n i v1

New member
בשביל להתחשב

צריך לשים פה רשימת בתולים על הקיר בצד כדי שנדע... הפורום הזה קטן מאד, אין בו הרבה אנשים... אם מישהו פה אלרגי לספויילרים אחרי 5-40 שנה של הסדרות שנגמרו אולי כדאי לטובת בריאותו שלא יכנס לפורום, למען השם, מה זה, גנון? (ולא, אני לא מסלק פה אף אחד)
 

n i v1

New member
למען השם! ../images/Emo58.gif

דאטה מת לפני 5 שנים, אולי תתגברו על זה כבר?!
 

Bajoran Priest

New member
אם יורשה לי לציין

הצורה שבא אתה בוחר להתבטא - לא מקדמת דיון רציני.
 

robotrik1

New member
מזכירים לי את דאטה ...אכשיו אני שוב בדיכי כבד

... אם כבר מדברים על רגע טרק שמאכזב ...
 

subatoi

New member
סוויט ג'יזס, קצת פרופורציות...

לא אמרתי שלא תספר שוויאג'ר הלכה לאיבוד, אמרתי שלא תספר שהיא חזרה הביתה. לא אמרתי שלא תגיד שסיסקו הוא איש הנביאים, אמרתי שלא תגיד מה קורה לו בפרק האחרון. יש לספר ולדון על מה שקרה בפרק, ויש לדון בשורה האחרונה, בסצנה האחרונה, בפואנטה של הסרט, של הפרק, שיכולה להרוס את ההנאה למי שלא ראה. אני לא יודע אם זו גזרה שאפשר לעמוד בה, או שקל לעמוד בה, אבל זה משהו שאפשר לחשוב עליו ולהתחשב בו קצת. לא חייבים לסמן ספוילר ממש, אפשר להזהיר בתחילת הדברים או להסביר או לרמוז שמדברים על סוף הפרק. יש דרכים אינטיליגנטיות לעשות דברים כאלה. אני בטוח שאם אתה היית מתחיל עכשיו לראות "אבודים" והיית נכנס לפורום כדי לדבר עם אנשים על העונה הראשונה, לא היית רוצה שיסתובבו שם ספוילרים ללא אזהרה לעונה האחרונה שרצה בימים אלה. ואם כן, אז אשריך.
 
למעלה