סיכום מצעד הגאווה 08 ועוד<<

TAL BAR ZOHAR

New member
סיכום מצעד הגאווה 08 ועוד<<../images/Emo41.gif../images/Emo43.gif

צהריים טובים לכל חברי הפורום
יהיה קצת קשה לסכם סופ"ש מרתון ובובמסטי כמו שהיה בסופ"ש האחרון ! ג'ואל ודודי שרון התחילו את סיבוב ההופעות על הסינגל החדש CHECK IN TAMPA כבר ביום רביעי מאילת לאשדוד ,ב"ש וישירות למצעד הגאווה 2008 אילת!! ג'ואל כאמור נתנה את ההופעה המרכזית של פסטיבל הגאווה יחד עם דודי שרון . ההופעה הייתה עוצמתית ברמות שאי אפשר לתאר !! אינרגיות כלכך חזקות באוויר כמות ענקית של התרגשות שאי אפשר להסביר ! הייתה הופעה הכי הכי הכי טובה של ג'ואל רף עצום רפרטואר מדהים וגירסאות מיוחדות שהוכנו למצעד הגאווה אלפי אנשים בשאגות שחיממו וחיזקו את הלב! באמת שאין לי את הכלים להעביר את שקרה שם אתם מוזמנים לעזור לי בשיתוף החוויה היוצאת מן הכלל. מצורפים תמונות של מהלך סופ"ש האחרון<<< שבוע טוב שיהיה לכולנו טל בר זוהר :) .
 

TAL BAR ZOHAR

New member
יום חמישי הקרוב בומבסטוס בחיפה !! ../images/Emo13.gif

יום חמישי הקרוב במועדון ה " לאון " חיפה 22.5.08 . ++++++++++++++++++++++++++++++++++ הפקה בלתי נישכחת ומי שזוכר את שנה שעברה יידע על מה מדובר השנה! DUDI SHARON SOLO BOMBASTOS SET דודי שרון מגיע לסולו סט מתחילת הערב ויבמבס ב-6 שעות סולו סט רווי חומרים חדשים במרכז הערב דיוות המועדונים JOUEL במופע פריצה CHECK IN מתוך האלבום החדש בקרוב !! חברים אני מצפה לראותכם מפגינים אהבה וגאווה בערב בלתי נשכח זה לשריין !!! יום חמישי הקרוב זה BOMBASTOSSS +++++++++++++++++++++++++++ מועדון הלאון כניסה עם ת.ז בלבד!
 

גרוזיה

New member
היה פשוט מדהיםםםםםםםםםם../images/Emo34.gif

ליאל אני גאה בך את הבנאדם הכי חשוב לי בעולם טלילה תודה שצרפתם אותי היה לי סופ"ש חלומייייייייי ג'ואל ודודי שיחקו אותה בענקקק אין עליכם ביקום!!!!!!!@#
 
למעלה