סיכום שבועי

Anwanis

New member
סיכום שבועי ../images/Emo124.gif

הלו? איפה כולם?! תנו סימן חיים... אתם יודעים מה לעשות...
איך עבר עליי השבוע?
סרט השבוע?
ספר השבוע?
שיר השבוע?
תוכנית\סדרת השבוע?
ציטוט \ פתגם השבוע?
דבר מיוחד שעשיתי השבוע?
עצבון \ ביאוס השבוע?
הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע?
אייקון \ סמיילי השבוע?
איש השבוע?
תמונת השבוע (אנא הקפידו לצרף לינק או לפחות לתת קרדיט לאמן!) - סופ"ש נעים לכולנו.
 

Bartal j

New member
מסכמת שבוע..

איך עבר עליי השבוע?מלא בביטולים חח בגלל החג של המוסלמים כמעט ולא למדנו (היו לימודים אבל המרצות לא התקדמו ורק חזרו על החומר וגם לא בדקו נוכחות כי לא היה חובה לשבת אז יצא לי כמה ימי חופש מרעננים, אבל עדיין מתקרב מועד של הגשת עבודות וצריך למהר.... סרט השבוע? אני רוצה לראות את "דמדומים"!! זה כנראה חמישי הבא בקולנוע... ספר השבוע? "דיוקן הונגרי" של אורלי קראוס ווינר , ספר יחסית חמוד ציפיתי ליותר אבל הוא סבבה כזה .. בנתיים אני קוראת דמדומים וזה מדהיםם
אני אוהבת ערפדים.. משום מה אדוארד קאלן מזכיר לי קצת את לואי מ"ראיון עם הערפד"... שיר השבוע?חרשתי הרבה על שירים באמ פי ( cry for the moon והרבה הרבה אפיקה! תוכנית\סדרת השבוע? בקושי יצא לי לראות טלוויזיה השבוע.. ציטוט \ פתגם השבוע? Free my mind Heal my scars Erase the past Dark days to forget And memories to last In my heart *Chasing The Dragon by Epica* דבר מיוחד שעשיתי השבוע? אממ בוא נראה במילה אחת? אפיקה בשתי מילים הופעה אפיקה ... בת"א! היה ממש ממש ממש ממש כייף! ולא רק בגלל ההופעה עצמה, אלא גם בגלל האנשים שהייתי איתם! אני לא מתה הכי בעולם על השירים של הלהקה עצמה, אבל הם טובים, ויודעים להקפיץ אווירה,יש להם סגנון שאני אוהבת, תוסס וחי כזה, והם בטופ 10 של רשימת הלהקות שלי.. (מעבר לעובדה שלסימון הסולנית יש שיער אדמוני נפלא שעף לכל כיוון אפשרי :- ) בין הקולות הנשיים המדהימים ששמעתי.. ונוכחות מדהימה על הבמה) למרות שאני לא כל כך גבוהה... 1.61 כולה ואולי 1.66 על עקבים כך שהיה לי קשה לראות הרבה מעבר לראשים הגבוהים של האנשים שעמדו קדימה.. ובככל בcry for the moon אני כל כך אוהבת את השיר הזה... עצבון \ ביאוס השבוע? בין ביטולים ומלא (זה לא כיף להגיע למכללה ולגלות שאין שיעור כי המרצה חולה) בעיות עם המלגה של פר"ח ... ושוב ניסיונות שווא במציאת עבודה שתתאים לסטודנטית.. הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע? אפיקה, הופעה בת"א , אתמול היה מדהים, כנראה גם היום יהיה כיף במפגש עם חברים ... אייקון \ סמיילי השבוע?
בגלל ההופעה... איש השבוע? אילן! בזכותו ראיתי את הלהקה בזכותו, וחוץ מזה בלי קשר לאפיקה זכיתי לבלות ערב מעניין בחברתו... תמונת השבוע (אנא הקפידו לצרף לינק או לפחות לתת קרדיט לאמן!) - כשאילן יעלה תמונות אני אעלה תמונות ממהופעה אבל בנתיים אני אסתפק בתמונה של סימון שמצאתי ברשת, אני מתה על איך שהיא מעיפה את השיער המדהים שלה לכל כיוון
סופ"ש מדהים , קסום ומהנה לכולנו! ושבת שלום
אוהבת: בר
 

Anwanis

New member
מסכמת... איפה אתם?!

איך עבר עליי השבוע? לא היה שבוע קל בכלל. חברתית ולימודית עוד טוב לי אך הייתה לי נפילה קשה בנוגע למספר דברים עם עצמי. מקווה שישתפר. כן היה לי נחמד הסופ"ש בבית. סרט השבוע? מדגסקר 2 - חזרתי ממנו עכשיו, הייתי בטרום בכורה. אין, ענק! גרם לי להתגעגע לאפריקה ולאריות שלי כל כך. מומלץ. ספר השבוע? לא קראתי שיר השבוע? "פצעים ונשיקות" - מוניקה סקס ו"ככלות הקול והתמונה" של יזהר אשדות. תוכנית\\סדרת השבוע? לא ראיתי. ציטוט \\ פתגם השבוע? לא מצליחה להיזהר, אבל בטוח היה. דבר מיוחד שעשיתי השבוע? הצלחתי להתקין מסנג'ר על הלפטופ בשעה טובה. הלכתי לטייל עם טלטול. עצבון \\ ביאוס השבוע? ההתרסקות שלי, והייתי חולה. הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע? הסופ"ש בבית. אייקון \\ סמיילי השבוע?
שיהיה במזל לשבוע הבא. איש השבוע? טלטול ושירה, חבריי ששיפרו את מצב רוחי הסופ"ש. תמונת השבוע (אנא הקפידו לצרף לינק או לפחות לתת קרדיט לאמן!) - מוקה שלי בטיול. הכלבה הכי הורסת בעולם, נקודה.
 

Bartal j

New member
אוי חומד ההתרסקות שלך? למה?

מה קרה יפה שלי? תרגישי טוב!!!
 

Anwanis

New member
תודה מתוקה

לא מתחשק לי לפרט על גבי הפורום... שולחת לך מסר.
 
למעלה