סיכום שבועי

reut444

New member
סיכום שבועי../images/Emo13.gif

אני יודעת שעשיתי..אבל בא לי לעשות עוד אחד XD אז יהיו 2 סיכומים שבועיים ..אז מה ? יאללה אז תענו...(טוב נראה לי שאני יעשה ראשונה אחרי שאני יסיים לכתובDD=) מה שיר השבוע שלכם [של דניאל]- מה שיר השבוע שלכם [לא של דניאל]- בילוי השבוע שלכם- סרט\תוכנית\סדרת השבוע שלכם- סקופ השבוע שלכם- תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם [אתם מוזמנים להוסיף אם יש] משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו- משהו שהרס לכם את השבוע- משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא- ראיתם את דניאל השבוע? דיברתם איתו בפייסבוק,טלפון ? חגג שמחח ושבתת שלוום
 

reut444

New member
עוונה ראשונה חחח D=

מה שיר השבוע שלכם [של דניאל]-זמן
מה שיר השבוע שלכם [לא של דניאל]-דויד -דודי לוי
בילוי השבוע שלכם-ארוחת צהריים משפחתית היום..וגםם אולי לצאת עם חברות חח וההופעה שבוע הבא
סרט\\תוכנית\\סדרת השבוע שלכם-כוכב נולד..וסרט? המלאכיות של צ'רלי
סקופ השבוע שלכם-דודו טופז תקף את מנכ"ל קשת :O תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם [אתם מוזמנים להוסיף אם יש]-אין.. משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו-אין.. משהו שהרס לכם את השבוע-החרישה למתכונת ה** בהיסטוריה:X משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא-הופעההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ראיתם את דניאל השבוע? דיברתם איתו בפייסבוק,טלפון ? לא..
 
אניניני : )

מה שיר השבוע שלכם [של דניאל]- אממ . . אלייך :] מה שיר השבוע שלכם [לא של דניאל]- מאמי בילוי השבוע שלכם- חג
סרט\תוכנית\סדרת השבוע שלכם- כמעט מלאכים סקופ השבוע שלכם- אממ אין D : תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם [אתם מוזמנים להוסיף אם יש] חח גם אין משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו- תאכלו הרבה הרבה פיצה זה אחד הדברים הטעימים D: משהו שהרס לכם את השבוע- לא הייתי היום בים עם חברים שלי = \ משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא- שהמבחן באזרחות יעבורררררררר כבר ראיתם את דניאל השבוע? דיברתם איתו בפייסבוק,טלפון ? לא = \ חג שמחחח ושבת שלווווווווווווווווום : )
 
למעלה