סילבסטר הוא רוצח

יJX

New member
סילבסטר הוא רוצח../images/Emo59.gif

סילבסטר הוא כומר שהיה בתקופת האימפריה היוונית הוא היה אנטישמי שליט האימפריה היוונית נתן לו סמכות לעשות מה שהוא רוצה ללא הגבלה (בקשר ליהודים כמובן) והוא יצא ורצח אלפי יהודים על זה אתם חוגגים! ולא אכפת לי אם זה על זה או משהו אחר רק שתדעו שאנשים חוגגים את זה כי הרגו יהודים במאה הקודמת כל סילבסטר היו רוצחים יהודים כדי לסמל את סילבסטר הכומר זה רק לידע כללי תעשו מה שבא לכם אל תשימו זין על אפחד אבל אני מעדיף לקרוא לזה השנה החדשה אבל החלטה שלכם! לכלום שנה טובה
 

SupermanZW

Well-known member
לא חוגגים סילבסטר, חוגגים שנה חדשה

באמת אין שום קשר בין סילבסטר לשנה החדשה.
 

יJX

New member
באמתת

המורה להיסטוריה שלנו לימדה אותנו מישהו סילבסטר כי היא לא הרגישה בנוח שאמרו חוגגים את הסילבסטר וכל המודעות של המסיבות אז היא עשתה לנו שיעור עליו בליל הסילבסטר רצחו מאות יהודים!
 

SupermanZW

Well-known member
אוי... המורים של היום...

היא רק שכחה ללמד אותך שאת השנה החדשה חוגגים מאז הקמת האימפריה הרומית, 1000 שנים בקירוב לפני לידתו של סילבסטר, כך שבשום אופן סילבסטר אינו מקור החג והחג אינו לזכרו. זו טעות לקרוא לשנה החדשה בשם סילבסטר.
 

יJX

New member
אני יודע שזאת טעות

זאת טעות כי זה של נוצרים בל מה אכפת לי! אני יודע שאני חוגג בשביל עצמי לא בשביל ישו ולא בשביל סילבסטר זה סתם עוד סיבה למסיבה ואני לומד מה שמלמדים אותי(מין הסתם) אז זה הידע שלי...
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא של נוצרים

החג רומאי במקורו ונחגג הרבה לפני שהיו נוצרים בעולם, משום שכל העולם אימץ את הלוח הגריגוריאני החג הפך לבינלאומי, למעשה גם בתחילת הנצרות החג לא היה רק של נוצרים אלא עמים רבים לא נוצרים חגגו אותו גם כן.
 
למעלה