סימן חיים נוסף

A Modern Myth

New member
סימן חיים נוסף

בדיוק כשחשבתי שנשכחנו
Still fighting the good fight here in the City of Angels. Working nonstop in the laboratory, experimenting with any and everything. So many exciting things happening we wish we could share them with everyone all the time. Yes, there are those days filled with more questions than answers and a healthy amount of self doubt but we think this is the absolute best thing we have ever done to date. Now it's just about finishing. About commitment. About surrender. You know the drill. This part of the story isn't too different for all of us around the world. I guess it just depends how the light falls. אנחנו עדיין לוחמים עבור הטוב כאן בעיר המלאכים (לוס אנג'לס). אנחנו עובדים ללא הפסקה במעבדה, מתנסים בהכל. כל כך הרבה דברים מרגשים קורים, הלוואי והיינו יכולים לחלוק אותם עם כולם כל הזמן. נכון, לפעמים יש ימים שמלאים ביותר שאלות מאשר תשובות וכמות לא קטנה של ספק אבל אנחנו חושבים שזה ללא ספק הדבר הטוב ביותר שעשינו עד היום. עכשיו זה רק לחפש אחר מחויבות. אחר כניעה. אתם מכירים את התהליך. החלק הזה של הסיפור לא כל כך שונה עבור כולנו ברחבי העולם. אני מניח שזה רק תלוי באיך שהאור נופל (לא ידעתי איך לתרגם את זה אחרת
) So, sorry to say it doesn't look like we will have a record ready to put out this year.... אז אנחנו מצטערים שזה לא נראה שיהיה לנו תקליט מוכן השנה הזאת... ...just kidding. Hehaw. It'll be done momentarily and out sometime this summer. Woooohooooo! We cannot wait. So many secrets to tell about what we have been up to. Soon.... סתם צוחק. חהחה (איזה חמודדד!
). הוא יעשה בקרוב ויצא מתישהו בקיץ הקרוב. וווהוווווווו! אנחנו כבר לא יכולים לחכות. יש לנו כל כך הרבה סודות לחלוק איתכם לגבי מה שעשינו. בקרוב... The EMI situation is still the same unfortunately. They are still intent on suing us for 30 gazillion dollars and we are still intent on fighting for what we believe in. We had hopes for some sort of resolution by now but it's not yet meant to be. We have prepared ourselves for whatever outcome may transpire and although we welcome continued conversation and compromise we remain ready for the battle for what is right and true. המצב עם EMI עדיין לא השתנה לצערינו. הם עדיין מתכוונים לתבוע אותנו כל סך 30 גזיליון דולרים ואנחנו עדיין מתכוונים להלחם עבור מה שאנחנו מאמינים בו. יש לנו תקווה לגבי סוג של החלטה עד עכשיו (?...) אבל זה עדיין עוד לא קרה. הכנו את עצמינו לכל תוצאה שעלולה להווצר ולמרות שאנחנו מוכנים לשיחה והתפשרות (נראה לי שזה זה), אנחנו עדיין נשארים מוכנים בשביל הקרב עבור מה שנכון ואמיתי. Whatever happens we promise you all one thing. This new album will be out this year. No. Matter. What. לא משנה מה יקרה, אנחנו מבטיחים לכולכם דבר אחד. האלבום הזה יצא השנה. לא. משנה. מה. We miss the road and all of you very much. אנחנו מתגעגעים לדרכים (לסיבובי הופעות ז"א) ולכולם הרבה מאוד. XO -jared (נשיקות וחיבוקים, ג'ארד) P.S. We have raccoons. נ.ב. יש לנו דביבונים. הם כאלה מקסימים
כמה כיף לקבל מכתב כל כך אישי וכל כך "ג'ארדי" והזוי אחרי כל כך הרבה זמן של.... וול, כלום. אני כל כך מקווה שהכל יסתדר עם EMI האלה, למרות שג'ארד מבטיח הבטחות שהאלבום יצא ולא משנה מה, הוא עצמו אמר שהם מוכנים לכל סוג של תוצאה ומשפט כזה אף פעם לא מנבא דברים טובים
טוב לפחות אנחנו יודעים שהם חיים
 

i am777

New member
../images/Emo227.gifוואו...ואואואואואוההוההוה

קודם , תודה לך
איזה מדהימים... אתם לא מרגישים כאילו הם החברים שלכם כבר?...
......רציני.. אני מקבלת מכתבים באימייל מחברים ועוד מכתבים מ 30SECONDS TO MARS...וכל פעם אני מקבלת את כל המכתבים הנפלאים האלו...
 

Luda007

New member
../images/Emo207.gif כתבה שהתפרסמה- אל תגיבו עד שאסיים

אני אתרגם רק אל תגיבו
 

Luda007

New member
תמונה + תרגום

השמיים הם הגבול 30 שניות למאדים הזמינו את kerrang ! בסטודיו בדלתות סגורות, בזמן שהם עבדים על האלבום המפוצה שלהם ,הרביעי (?)
 

Luda007

New member
תרגום עמוד 3

מה דעתכם על הצצה ללוח זמנים היומי של ג'ראד לטו משלושים שניות למאדים והעבודה בסטודיו. במבט ראשון זה דומה לחיי אנשי המשרדים. כמה שעות שינה, ארוחת בוקר, נסיעה מהבית לעבודה דרך לוס אנג'לס. בזמן שאנגליה רועדת תחת קור פברואר, בקליפורניה זה 32.2 מעלות. השמש זורחת בזמן שלטו מתקרב ל the international center for the advancement of the arts and sciences of sound in the Hollywood Hills. פה האח שאנון והבסיס טומו מליצ'אביצ' הקימו מחנה בזמן שהם מכינים את אלבומם השלישי, המשך לאלבום שיצא ב2005 שהיה הצלחה מסחררת A beautiful Lie. לטו במצב רוח מחומם, הוא אוהב את האטמוספרה של המרכז: בזמן ההליכה בהמשך המסדרון למקום ההקלטה שלו הוא יכול לשמוע זמר שמני (שקשור לשאמאניזם, לפולחן דתי מאגי) שר ואחרים עושים מדיטציה בחדרים שלהם. ישנה אווירה רוחנית פה המתאימה בדיוק ל30 שניות למאדים. רוב 2008 הייתה בסימן של בחינה עצמית ומשמעת עצמית. מאז 4 ביולי לטו היה מאוד עסוק בעבודה על 120 שירים עד הצמצום ל20 שירים וזה לפני הכניסה לאולפן עם שאר חברי הלהקה, על מנת לעבוד עם המפיק פלוד. חלק מהשירים נכתבו עם פסנתר, אחרים עם גיטרה. רעיונות הקצב ומקצב נעשו על כלי הקשה (תיפוף), מחשבים וזיכרון. " לפעמים כשהייתי קם שיר פשוט היה צץ " מסביר לטו, "זה פשוט היה קורה, לרוב כשהייתי מתיישב ליד הפסנתר או לוקח גיטרה והשיר היה מגיע. אבל כל שיר הוא שונה וזה מה שעושה את זה למלהיב ומעניין. לכל שיר חוקים משלו: חלק מגיעים בקלות וחלק לא. הדבר החשוב שצריך לדעת זה שהאלבום כמעט מוכן" למרות שעדיין אין תאריך יציאה של האלבום. חווית הכתיבה וההקלטה בלוס אנג'לס הייתה רוחנית בשביל לטו, הוא אוהב את התחושה בעיר " לפעמים יש משהו קוסמי בעיר ובקליפורניה" בשנה האחרונה הלהקה עשתה כמה טיולים למדבר על מנת לשמור על הרוחניות והדמיון". הם גם ביקרו במרכז לפיתוח בסן פרנסיסקו ונעלו את עצמם בחדרים. " זה היה מאוד שלו" אומר לטו "הייתי שם למשך כ 12 שעות לפחות. אתה נכנס למעין טראנס, אבל בכל זאת הצלחתי לכתוב שיר בשלמותו. אני לא הולך לספר לכם איזה כי אחרת אצטרך להרוג אתכם" הגישה של לטו לגבי כתיבה שירים לקחה תפנית מזוכיסטית. כיום הוא מתמקד על לפחות 20 או 30 שעות עבודה והוא אפילו מודה שעבד 24 שעות על גיטרה. מחסור בשינה, הוא מעריך "גורם להתפתחות אומנותית מעניינת" . בינתיים אנשים אחרים עובדים במשמרות סביב לטו בזמן שהוא מרכיב את האלבום. בזמן שמליצ'ביצ' מגיע כדי להקליט את קטעי הבס שלו, שאנון גם מעדיף לעבוד על התפרצויות עזות (?). זה בטח קשור לגנים "הוא היה מגיע ועובד למשך כמה ימים ואז עוזב" מסביר ג'ארד "הוא לומד כמה תיפופים שבטיים, הוא ממש נמשך לזה. הוא אפילו טייל לגבול פרו ועבד עם קבוצת אנשים אינדונזיים, זה היה מאוד מלהיב. האלבום הזה הוא כולו מסע". בשנה האחרונה 30 שניות למאדים התנסו בכמה קונפליקטים, רגע של ספק עצמי. מרווח של 3 שנים בין שני האלבומים שלהם לא עזר. גם לא המאבק עם EMI/Virgin שתובעים מהם 30 מיליון, לזה נחזור מאוחר יותר. ועדיין הגישה של לטו הייתה קשוחה. " רוצים לדעת מהו שם העבודה של האלבום?" הוא אומר. "טוב, אני הולך לומר לך, עשיתי את זה בעבר וזה הכניס אותי לצרות ואני לא אמור לומר לך, הכותרת היא , נכון לעכשיו" אומר את זה באיטיות ובצורה דרמטית "זאת מלחמה", וצוחק. "אתה תגיד לי מה מהשמעות" הוא מתגרה כשנשאל ליותר פרטים ולפני שמשנה את הנושא. ואם כבר להוריד את הכפפות, כולם יודעים שההקלטה של האלבום השלישי שלהם הוא עניין גדול אני אמשיך מאוחר יותר
 

Luda007

New member
תרגום עמוד 4

המעבר מלהקת כת ללהקת רוק נעשה תודות לסינגלים מעולים כמו: the kill, from yesterday and attack, אשר נוגנו בסדרות כמו CSI , ללא עקבות . כמובן שלא נשכח את פרסי kerrang וה-MTV. הדעה על לטו גם השתנתה. הוא נהפך משחקן הוליוודי מוצלח (פייט קלאב, פרק 27) עם פרויקט רוק'נרול למשהו יותר למשהו יותר מוצק (מוחשי ?): כותב שירים בעל לב פגוע עם כישרון לכתיבת להיטים לרדיו ומילים עם מסר. כל זה הרבה יחסית לאדם אחד ולהקתו. ש: האם העשייה של אלבום זה הייתה מהנה או שישנו לחץ לחזור על אותה הצלחה של האלבום הקודם? ג'ארד לטו: " כן, זה הולך ממש טוב. אתה יודע, זה מוזר שכשאתה מכין אלבום אתה יכול ללכת לאיבוד בדרך. זה טוב ורע. בשנייה אתה מאבד את עצמך לגמרי בחקר, בהרפתקה, בגילוי, באתגר והניסיון להגיע לכל זה. בתקווה שבסוף מוצאים את מה שרוצים להעביר דרך המוסיקה. במקרה שלנו, אני חושב, זאת ההשתקפות של החיים שלנו. אלבום זה הוא אוסף של מחשבות, דעות והחוויה של מה שעברנו בשנים האחרונות. זה היה זמן אינטנסיבי ואינטרוספקטיבי. מאוד נהנינו להכין את האלבום וזה גם היה אתגרי. ש: איזה חוויות השפיעו עלייך מבחינת כתיבת המילים, בזמן זה? ג'ארד לטו: " ובכן, לטייל בעולם ומסע ההופעות היו החלק הטוב בשלוש השנים האחרונות. ההצלחות והכישלונות שאנו חווים בכל רגע ורגע, שבוע וחודש כבני אדם וכאומנים- מסע זה גם משתקף. כל זה נהפך למה שאתה. הדבר הטוב לגבי הכנת אלבום הוא שאתה יכול להשתמש בכל זה בזמן ההפקה או ביצירה.
 
תודה על הכתבה בובה

אבל אני נאלצת למחוק את התמונות. להוסיף תוכן סרוק לתפוז כתמונה, כלומר, באופן ישיר, נחשב כהפרת זכויות יוצרים, על כן עליי למחוק. את יכולה לתת קישור לתמונה הסרוקה, כדי ששאר חברי הפורום יוכלו לראות.. סורי
 

Luda007

New member
לא סיימתי כי באמצע הייתה פגישת פר"ח

אני סטודנטית. אעלה את ההמשך ואשלח לך את הקישורים שתשימי
 

Luda007

New member
תרגום עמוד 5

המשך תשובה "ויש גם השפעות חיצוניות כמו התביעה של 30 מיליון והבעיות הכלכליות בעולם. אתה יודע, ישנם דברים הקורים בעולם שמהם כל אדם נורמאלי מושפע. כל זה הוא חלק מהאלבום, מכיוון שאנו חיים, כותבים ויוצרים בזמן שכל זה קורה בחוץ. ניתן לומר שאנו נמצאים במעין בועה פה , אבל אנחנו עדיין חווים את מה שקורה שם בחוץ. אני לא חושב שאנשים יצטרכו להבין את המילים במלואם. אני חושב שהמוסיקה תדבר בפני עצמה." ש: האם המצב החדש באמריקה השפיע על האלבום? ג'ארד לטו: " זה מוקדם מדי לאפיין את האלבום ולגבש עליו דעה סופית. אני חושב שאפשר לעשות זאת רק עם היכולת להבין משהו אחרי שהוא כבר קרה, כמובן שישנם מוטיבים החוזרים באלבום זה. לא ניתן להתכחש לזה שזהו זמן רפלקטיבי בשבילנו כאן וחלק חשוב מהעולם. אבל אני חושב שזאת יכולה להיות מלכודת- אתה לא רוצה להיכרך(?) תחת נושאים שכיחים כשאתה כותב אלבום. חשוב להיצמד לשביל שבו אין תנועה, אבל זה היה זמן מעורר השראה. זהו זמן לא רגיל לכולנו- לא רק לאמריקאים. זהו באמת זמן מעניין בשבילנו בו אנחנו בצד השני, מסיבות שונות כמו הבחירות ומה אנחנו יכולים והיינו יכולים להיות". ש: איך זה לעבוד עם מפיק אגדי כמו פלוד? ג'ארד לטו: " הוא היה האדם הראשון ברשימת המפיקים איתם רצינו לעבוד. אני הקשבתי לכל האלבומים אותם הוא הפיק כשהייתי ילד . כשזה בא לידי ביטוי בהכנת אלבום חדש, הוא עודד אותנו ללכת בדרך שבה רצינו. זרקנו את המתודולוגיה של ההקלטה למען האנושיות. הרעיון היה לתפוס את 30 שניות למאדים כבודדים וכלהקה המנגנת יחד בחדר. הוא אומן, הוא יוצר בודד והוא בא לפה ונהיה חלק מצוות ועזר לנו לבנות את הרעיונות והחלומות של מה שרצינו לעשות באלבום השלישי. הוא עשה עבודה מצויינת". יש עוד חלק, אני אסיים אותו מחר זאת פעם ראשונה שאני מתרגמת אז בטוח שיהיו שגיאות. מקווה שתיקחו את זה בהבנה
 

Luda007

New member
עמוד 6 תרגום- חלק ראשון

ש: הזכרת שיש לכם תקוות וחלומות לאלבום זה. מה הם? ג'ארד לטו: " רצינו לכתוב משהו שהייתה לנו התרגשות והשראה לגביו. רצינו לעשות אלבום כזה שנהייה גאים בו. רצינו לדחוף את עצמנו יותר כמוזיקאים וכאומנים. לא רצינו שזאת תהיה חוויה מפחידה או מדכא- זה היה צריך להיות כיף ומלא הרפתקאות. הלהקה הגיע למקום מיוחד. ניתן להרגיש זאת באלבום. ש: האם אתה חושב שהמעריצים יהיו מופתעים מהשירים החדשים? ג'ארד לטו: " זה שונה עד לתו האחרון. האלבום הזה הוא באמת קולנועי ויקר. הוא עומד בפני עצמו וזה עדיין 30 שניות למאדים, למרות זאת אני חושב שאלבום הזה באמת שאפתני. זה לא דומה למה שעשינו בעבר. זה ענקי וזוהי ידיעה בפני עצמה. יש בזה מחרוזת (?), אבל אנחנו מנגנים עם התנסות מוסיקלית ויצירתית. ישנם הרבה דברים אליהם אני יכול לדבר, אבל עד שאנשים יקשיבו לאלבום, זה ישמע ממש מטומטם לדבר על זה עכשיו, האלבום הזה הוא פשוט מדהים. זה הדבר הכי טוב שעשינו עד עכשיו." עם שם האלבום של 30 שניות למאדים יהיה מה שנאמר וישנה מלחמה, אז המאבק מובטח להיות עם דם, אירוע מרכזי, דוד נגד גלית, 30 שניות למאדים נגד /EMI Virgin. זהו האירוע המרכזי ששווה בסביבות 30 מיליון דולר ועורכי הדין כבר מוכנים. " זהו מאבק ראוי" מהרהר לטו. ועדיין, הסיבות למאבק אינן מובנות, תלוי את מי שואלים. לדברי חברת התקליטים לשעבר, 30 שניות למאדים הפרו את החוזה על ידי כך שהם עזבו את חברת התקליטים. לדברי הלהקה, הם אומרים שהם מממשים את זכותם, לפי חוקי קליפורניה, לא להיות קשורים לחוזה ליותר משבע שנים (לדברי לטו, הם הוחתמו לפני 10 שנים). /EMI Virgin הגיבו בתביעה של 30 מיליון דולר בטענה שהלהקה חייבת להם עוד שלושה אלבומים כיום הלהקה אינה חתומה בחברת תקליטים כלשהי. זהו עסק מלוכלך, לא משנה איך מסתכלים על זה וזהו דבר אחד שהלהקה אינה מוכנה לפרט על כך, למרות שלטו נמצא במצב רוח דיפלומטי נסתר. " אנחנו לא יכולים לדבר כיצד הדברים יתגלגלו"" לטו אומר. " אנשים עדיין יכולים ליישר את ההדורים. ואנחנו תמיד נשאיר דלת פתוחה בשביל זה. אנחנו לא רואים את הדברים בשחור ולבן. אנחנו רואים את הדברים בצורה שיוונית. ניתן לראות מה נכון כאן. זהו מאבק עתיק ימים בין האומנות למסחר."
 
המשך הכתבה

(אני חושבת שזה העמוד האחרון נכון?) לודמילה שלנו קצת עסוקה. לכן סיימתי לתרגם את הכתבה לפי בקשתה.. כמו כן אני מוסיפה את הכתבה למאמרים ולמייספייס שלנו. מאכזב שאין כאן יותר תגובות של אנשים. יש כאן הרבה מידע וחומר על הדיסק החדש. ראינו יותר סימני חיים מהלהקה ממש שראינו בחודשיים האחרונים אבל כניראה שלאף אחד לא איכפת. אניווי, לפחות אני נהנית. ש: האם אתה חושב שהמעריצים יהיו מופתעים מהשירים החדשים? ג'ארד לטו: " זה שונה עד לתו האחרון. האלבום הזה הוא באמת קולנועי ויקר. הוא עומד בפני עצמו וזה עדיין 30 שניות למאדים, למרות זאת אני חושב שאלבום זה באמת שאפתני. זה לא דומה למה שעשינו בעבר. הוא שאפתני בגודלו והקיפו. יש עליו גם מיתרים אבל אנחנו גם ערכנו ניסויים מוזיקליים ורעיוניים עליו. יש הרבה דברים עליהם אוכל לדבר בקרוב, אבל כל עוד אנשים לא שמעו את האלבום, יהיה טיפשי לדבר על הדברים האלה. הדיסק הבא הולך להיות כמו פיצוץ. זהו הדבר הכי טוב שעשינו עד כה". אם הכותרת לדיסק הבא של 30 שניות למאדים אכן אמינה, ואכן ישנה מלחמה שעלינו ללחום בה אז ההאבקות מובטחת להיות רווית דם ושוברת קופות: דמותו של דויד עטור האייליינר נגד גוליית השרירי. 30 שניות למאדים מול חברת התקליטים הקודמת וירג'ין/EMI , זהו מאבק אדיר ששוויו קרוב ל30 מיליון דולר. ועורכי הדין כבר מחככים את ידיהם יחדיו בשמחה וציפייה. "זהו קרב למען מטרה טובה" צוחק לטו. ועדיין, בסיס הקונפליקט אינו ברור, תלוי את מי אתה שואל. לפי חברת התקליטים הקודמת של הלהקה, 30 שניות למאדים הפרו את החוזה בכך שעזבו את חברת התקליטים. דברו עם הלהקה, מצד שני, והם התעקשו על כך שכל מה שעשו היה לממש את זכותם, לפי חוקי קליפורניה, לא להיות מחויבים לחוזה מעל ל7 שנים. (לטו טוען כי החתימו אותם לפני 10 שנים). וירג'ין/EMI הגיבו הסטירה שצורתה תביעה בסך 30 מיליון דולרים ובאמרם שהלהקה חייבת להם עוד 3 אלבומים. היום, הלהקה מצאה עצמה ללא חברת תקליטים לעבוד דרכה. לא משנה איך אתה מסתכל על זה, זהו עסק מלוכלך שהלהקה מסרבת להיכנס לפרטי פרטיו. אבל לטו שרוי במצב רוח דיפלומטי- מסתורי-משהו. "אתה אף פעם לא יודע כיצד דברים הסתדרו" הוא אומר. "אנשים יכולים להגיע לפשרה, ודלתנו תמיד פתוחה בשביל זה. אנחנו לא רואים רק שחור ולבן, אנו רואים הגינות ושוויון. זה קל לראות מה נכון. זהו קרב ישן נושן בין אומנות ומסחר". הקרב הוכיח עצמו כמתגמל באופן מוזר לחלוטין. אין חברת תקליטים שתגביל כל החלטה יצירתית. 30 שניות למאדים מצאו עצמם בעמדה נוחה בהיותה להקה שהגיע למעמד להקה המוכרת תקליטי פלטינה ומכתיבה את תנאיה בעצמה. ההפרעה של חברת תקליטים גדולה נעלמה. עכשיו לטו וחבריו ללהקה יכולים לעשות כל מה שעולה על רוחם. "כרגע אנחנו בסטודיו ואין שום חברת תקליטים שמשלמת על הדברים, אין שום מנהלים שיושבים ומנופפים ברעיונותיהם" מוסיף לטו, "זהו תהליך טהור של חיפוש וגילוי יצרתי, אלו הם 30 שניות למאדים שעושים הכול לפי התנאים של 30 שניות למאדים. יש משהו לגמרי חופשי בזה". לעת עתה אין תאריך שחרור רשמי וקבוע לדיסק, ואין חברת תקליטים שתחתום על הצ'קים למימון הסטודיו, ואנשים במכנה 30 מסרבים לגלות כיצד עלויות הסטודיו מכוסות. ו30 מיליון דולר זה הרבה מאוד כסף. אחרי הכול, חייבים להיות לפחות כמה לילות לבנים בששת החודשים האחרונים? "יש ימים שזה מכביד עליך" מודה לטו. "ישנו עול מריר שיכול לחדור פנימה- אתה יכול לסגת לכל הרעיונות והרגשות הראשוניים. זה (הסכסוך) הוא חלק ממסענו ודרכינו. אני חושב שעשינו את הדבר הנכון כשעמדנו על מה שאנו מאמינים ועל מה שאומנים אחרים מאמינים, באמת, זה קשור למה שהוגן ונכון. זהו רעיון אנושי בסיסי שכולם מילד ועד האדם הכי מבוגר בעולם יודעים איך זה כשנוהגים בהם בחוסר הגינות, אפילו אם זה רק לרגע קט. זוהי לא הרגשה שכולם צריכים לחוות." אבל היו בסטודיו, כאשר עומדים בפניו 24 שעות של עבודה זה לא משהו שמציק לו. הוא, במקום זאת, שמח לזרוק עצמו לידיו של החופש האומנותי ולעזאזל עם כל הקשיים הכלכליים. "העתיד אינו ידוע וזה יכול להרתיע" מסכם לטו. "אבל אנו מוצאים זאת מרגש למדיי- השמיים הם הגבול! זה חיזק אותנו, זה עשה את הדיסק טוב יותר. זה היה הוריקן מלא יצירתיות!"
 
תודה ^^

היו כמה טעויות פה ושם.. רק עכשיו שמתי לב. ותודה לך שתרגמת כמעט את הכל, עשית עבודה מעולה ונראה לי שמעכשיו נתחיל לתרגם כל כתבה שתצא עליהם מאנגלית לעברית ולא רק אי מיילים
 
למעלה