תגובה
"בינתיים, כפתרון זמני, שירשרתי את הראוטר שלי בין הרשת הביתית שלי ל hotbox (למרות שמנהל בתמיכה הטכנית בהוט התעקש שהדבר לא אפשרי). אבל זהו פתרון עקום וזמני בלבד.
 
כמובן שאף אחד מהפתרונות הללו לא מקובל עלי, כל הסיפור נראה לי די הזוי ולא ברור לי איך מישהו בהוט חושב שזה קביל לכפות על הלקוח לעבוד עם ציוד שלהם בלבד.
 
אז לפני שאני מעיף את הוט לכל הרוחות (בני המשפחה די מרוצים מהתכנים של הוט ולא ששים להתנתק), האם מישהו נתקל בבעיה דומה? האם יש לזה פתרון אחר שיאפשר לי לחזור ולעבוד עם ה hotbox כמודם בלבד ללא גישה לרשת הפנימית שלי?"
 
 
------
 
הפיתרון הוא להכנס לדף הקינפוג של הוטבוקס, להגדירו כגשר/מודם, לחבר נתב כמו תמיד, ואת הממירים לנתב כפי שעשית, ואם האפשרויות אינטרנט של הממירים לא פועלים כראוי על רשת הנתב שלך, אז אם בנתב יש קושחה צד שלישי, או הגדרות נורמליות לטבלת הניתוב, אפשר לנתב את חיבורי הממירים מהנתב אל הרשת של המודם ולקבל ממנו IP פנימיים מהרשת המודם (כפי שהוא נותן ל-eth0.1 בנתב, והנתב בו זמנית מקבל IP חיצוני מהספק דרך אינטרפייס ה-eth0.2, זה שני vlan'ים)
 
"איך מישהו בהוט חושב שזה קביל לכפות על הלקוח לעבוד עם ציוד שלהם בלבד"
 
בדיוק כך הם עובדים, למרות שמהמבט של פרוטוקולי רשת זה ניתן וקביל לחלוטין לקנפג כפי שציינתי
"להוסיף קו הוט שני" הכוונה לפיתרון *מאוד* עקום על חשבון הלקוח, בלתת כתובת חיצונית נוספת דרך פורט שני (שלישי, רביעי) בהוטבוקס לכל אחד מהממירים כפי שכתובת חיצונית ניתנת לנתב, במקום לנתב כתובות מהרשת הפנימית של המודם לממירים המחוברים אל הנתב או בכלל להשתמש באותה רשת הפנימית של הנתב (כמו כל מכשיר אחר בבית) שמתחברת לאינטרנט דרך כתובת הספק
 
כפי שנאמר מטה - אנשי התמיכה "מה שלא בטוח שאנשי הוט מיומנים בכלל בלקנפג" - זה נכון לגבי כל תשתית מצד הלקוח וה"תמיכה" שלהם בעצם לא שווה כלום, כי זה בעצם לא תמיכה אלא *מרקטינג* של הציוד הדפוק שלהם, אם ה"תמיכה" לא יודעת לקנפג טבלאות ניתוב
 
"בינתיים, כפתרון זמני, שירשרתי את הראוטר שלי בין הרשת הביתית שלי ל hotbox (למרות שמנהל בתמיכה הטכנית בהוט התעקש שהדבר לא אפשרי). אבל זהו פתרון עקום וזמני בלבד.
 
כמובן שאף אחד מהפתרונות הללו לא מקובל עלי, כל הסיפור נראה לי די הזוי ולא ברור לי איך מישהו בהוט חושב שזה קביל לכפות על הלקוח לעבוד עם ציוד שלהם בלבד.
 
אז לפני שאני מעיף את הוט לכל הרוחות (בני המשפחה די מרוצים מהתכנים של הוט ולא ששים להתנתק), האם מישהו נתקל בבעיה דומה? האם יש לזה פתרון אחר שיאפשר לי לחזור ולעבוד עם ה hotbox כמודם בלבד ללא גישה לרשת הפנימית שלי?"
 
 
------
 
הפיתרון הוא להכנס לדף הקינפוג של הוטבוקס, להגדירו כגשר/מודם, לחבר נתב כמו תמיד, ואת הממירים לנתב כפי שעשית, ואם האפשרויות אינטרנט של הממירים לא פועלים כראוי על רשת הנתב שלך, אז אם בנתב יש קושחה צד שלישי, או הגדרות נורמליות לטבלת הניתוב, אפשר לנתב את חיבורי הממירים מהנתב אל הרשת של המודם ולקבל ממנו IP פנימיים מהרשת המודם (כפי שהוא נותן ל-eth0.1 בנתב, והנתב בו זמנית מקבל IP חיצוני מהספק דרך אינטרפייס ה-eth0.2, זה שני vlan'ים)
 
"איך מישהו בהוט חושב שזה קביל לכפות על הלקוח לעבוד עם ציוד שלהם בלבד"
 
בדיוק כך הם עובדים, למרות שמהמבט של פרוטוקולי רשת זה ניתן וקביל לחלוטין לקנפג כפי שציינתי
"להוסיף קו הוט שני" הכוונה לפיתרון *מאוד* עקום על חשבון הלקוח, בלתת כתובת חיצונית נוספת דרך פורט שני (שלישי, רביעי) בהוטבוקס לכל אחד מהממירים כפי שכתובת חיצונית ניתנת לנתב, במקום לנתב כתובות מהרשת הפנימית של המודם לממירים המחוברים אל הנתב או בכלל להשתמש באותה רשת הפנימית של הנתב (כמו כל מכשיר אחר בבית) שמתחברת לאינטרנט דרך כתובת הספק
 
כפי שנאמר מטה - אנשי התמיכה "מה שלא בטוח שאנשי הוט מיומנים בכלל בלקנפג" - זה נכון לגבי כל תשתית מצד הלקוח וה"תמיכה" שלהם בעצם לא שווה כלום, כי זה בעצם לא תמיכה אלא *מרקטינג* של הציוד הדפוק שלהם, אם ה"תמיכה" לא יודעת לקנפג טבלאות ניתוב