סיפור חלם אמיתי

מצב
הנושא נעול.
להשתמש באוטובוסים הללו בכרטיסנים תהיה

כמו שאמרתי לחול נטוש...
אולי אפשר לשים שם כרטיסן :)
להשתמש באוטובוסים הללו בכרטיסנים תהיה
הודאה בכשלון ותחשוף בצורה גרוטסקית את ערוותם של משרד התחבורה ונת"ע.
רוכשים אוטובוסים חדישים, מנסים למכור לציבור עתידנות, חדשנות, פיתוח, התחדשות (הרי איך יסבירו החלפת הרבה קווי אוטובוס מוכרים בקו חדש אחד?) וישתמשו באמצעי של העבר הרחוק?
מלבד זאת שכרטיסנים צריך גם כן לגייס וגם להם צריך לשלם משכורת.
האוטובוסים הללו מעידים בפעם האלף שיד ימין לא מתואמת עם יד שמאל ופרויקטים מורכבים במדינת ישראל מתנהלים ללא סינכרון ותיאום בין החלקים השונים בהם. אז רכשו 90 אוטובוסים אבל לא דאגו שהתשתית הנחוצה להפעלתם תהיה מוכנה בזמן.
עכשיו, לאור הפרסומים, משרד התחבורה יצטרך לעשות פעולות אינסטנט מהירות (טובות או רעות, זה כלל לא משנה), על מנת שהביזיון של האוטובוסים העומדים לא יימשך לאורך זמן.
כך דברים עובדים במדינת ישראל.

האמת שמשרד התחבורה יכול להפעיל מהר את האוטובוסים הללו (בהנחה שמלבד לאוטובוסים דאגו גם לנהגים) - להסיע בהם נוסעים בחינם. זו הרי הצלחה מסחררת ההרצה החינמית...
יריצו אותם בחינם עד אשר נת"ע תצליח לבצע את חלקה בפרויקט הקו האדום המכין. יקח כמה שיקח - 4 חודשים, 7 חודשים, שנה, שנתיים. מה זה משנה...
הגורם האחרון בחשיבותו בכל הנושא הזה הם הנוסעים עצמם. העיקר שהשר יגזור סרטים ושמנהלי נת"ע יקבלו משכורות.
 

טנק2

New member
אבל בכל זאת...

להשתמש באוטובוסים הללו בכרטיסנים תהיה
הודאה בכשלון ותחשוף בצורה גרוטסקית את ערוותם של משרד התחבורה ונת"ע.
רוכשים אוטובוסים חדישים, מנסים למכור לציבור עתידנות, חדשנות, פיתוח, התחדשות (הרי איך יסבירו החלפת הרבה קווי אוטובוס מוכרים בקו חדש אחד?) וישתמשו באמצעי של העבר הרחוק?
מלבד זאת שכרטיסנים צריך גם כן לגייס וגם להם צריך לשלם משכורת.
האוטובוסים הללו מעידים בפעם האלף שיד ימין לא מתואמת עם יד שמאל ופרויקטים מורכבים במדינת ישראל מתנהלים ללא סינכרון ותיאום בין החלקים השונים בהם. אז רכשו 90 אוטובוסים אבל לא דאגו שהתשתית הנחוצה להפעלתם תהיה מוכנה בזמן.
עכשיו, לאור הפרסומים, משרד התחבורה יצטרך לעשות פעולות אינסטנט מהירות (טובות או רעות, זה כלל לא משנה), על מנת שהביזיון של האוטובוסים העומדים לא יימשך לאורך זמן.
כך דברים עובדים במדינת ישראל.

האמת שמשרד התחבורה יכול להפעיל מהר את האוטובוסים הללו (בהנחה שמלבד לאוטובוסים דאגו גם לנהגים) - להסיע בהם נוסעים בחינם. זו הרי הצלחה מסחררת ההרצה החינמית...
יריצו אותם בחינם עד אשר נת"ע תצליח לבצע את חלקה בפרויקט הקו האדום המכין. יקח כמה שיקח - 4 חודשים, 7 חודשים, שנה, שנתיים. מה זה משנה...
הגורם האחרון בחשיבותו בכל הנושא הזה הם הנוסעים עצמם. העיקר שהשר יגזור סרטים ושמנהלי נת"ע יקבלו משכורות.
אבל בכל זאת...
להשאיר את הנוסעים בגוש דן נחנקים מצפיפות בחלק מהקווים? עדיף כבר להפעיל את האוטובוסים האלה ולהקל קצת על הצפיפות-לא משנה אם בחינם או בתשלום-העיקר להתניע אותם כבר.
 

itamo

New member
אי אפשר לתלות על עמודים באוטובוס מסופי תיקוף?

למשל בכך שאין דלת ליד הנהג
ובכתבה נכתב שבדגם שנרכש אי אפשר להתקין מכונות כרטוס ותיקוף בתוך האוטובוס.
האוטובוסים הללו מחכים ש"המשיח" בדמותה של חברת נת"ע יתחיל לבצע פרויקטים כמו שצריך. ולא רק האוטובוסים הללו מחכים, יש עוד כמה דברים שמחכים...
באתר חברת נת"ע רשום: "תהליך הכרטוס המתוכנן יהיה דומה למקובל היום בתחנות הרכבת. רכישה וטעינה של הכרטיסים יתבצעו "על המדרכה" ולפני העליה על האוטובוס במכונות כרטוס המוצבות במדרכה. העליה לקו המכין תתבצע בכל 4 דלתות האוטובוס. תקוף הכרטיסים יתבצע במכשירים המותקנים בתוך האוטובוס בסמוך לכל הדלתות וזמן השהייה בכל תחנה יצטמצם משמעותית." - "תקוף הכרטיסים יתבצע במכשירים המותקנים בתוך האוטובוס בסמוך לכל הדלתות". בכתבה לעומת זאת נטען "בנת”ע, מנגד, טוענים כי הכל מוכן להפעלת הקווים, ורק נותר להפעיל מכונות כרטוס מחוץ לתחנות. באוטובוסים רבי־קיבולת מהסוג שנקנה אי אפשר להתקין מערכת לרכישת כרטיסים ותיקופם בתוך האוטובוס, וצריך להתקין זאת בתחנות. בנוסף, סגירת מסלול התחבורה הציבורית בפתח תקוה, בעקבות תאונות שהתרחשו שם, מקשה אף היא על הפעלת הקו המקדים. גם בנת”ע מעריכים כי הקו יפעל כבר בראשית 2014."
ועל מסלול התחבורה הציבורית בפתח תקוה, שכבר כתבתי לגביו מספיק, חברת נת"ע יכולה לבוא בטענות אל עצמה. היא האחראית לביצוע המסלול הזה והיא האחראית לתיקון הליקויים הקיימים בו.

בתגובה 31 לכתבה נכתב משפט ציני אבל תואם למציאות: "תענוג של פרויקט. תעסוקה נוחה מובטחת עד הפנסיה" מנהל פרויקטים זוטר
כך חברת נת"ע "מנהלת" פרויקטים...
אי אפשר לתלות על עמודים באוטובוס מסופי תיקוף?
ולמה הכוונה שאין דלת ליד הנהג?
הדלת הקדמית של האוטובוס היא לא מול הנהג?
 
נניח שתשים, מה יעשה מי שאין לו חוזה על הכרטיס

אי אפשר לתלות על עמודים באוטובוס מסופי תיקוף?
ולמה הכוונה שאין דלת ליד הנהג?
הדלת הקדמית של האוטובוס היא לא מול הנהג?
נניח שתשים, מה יעשה מי שאין לו חוזה על הכרטיס
הדלת הקדמית מאחורי הנהג, והגישה לנהג חסומה
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/The_metronit.jpg
 
לגבי מכשירי התיקוף, לפי האמור בכתבה וגם לפי

אי אפשר לתלות על עמודים באוטובוס מסופי תיקוף?
ולמה הכוונה שאין דלת ליד הנהג?
הדלת הקדמית של האוטובוס היא לא מול הנהג?
לגבי מכשירי התיקוף, לפי האמור בכתבה וגם לפי
השמת מכשירי התיקוף מחוץ לאוטובוסים בתחנות המטרונית בחיפה (מדובר באותו סוג של אוטובוס), כנראה שיש בעיה להתקין את מכשירי התיקוף בתוך האוטובוס.
ולא, אין דלת מול הנהג. הדלת הקדמית ביותר נמצאת אחרי הנהג וכדי להגיע אליו צריך להתקדם לקדמת האוטובוס ולאוטובוס הזה יש ארבע דלתות אז אתה יכול לתאר לעצמך מה יקרה אם מארבע דלתות יהיו מצעדים לכוון הנהג ואחר כך חזרה לאחור.
באוטובוס הזה אי אפשר ליישם תשלום לנהג וזו גם אחת המטרות - להוציא מהנהגים את ההתעסקות עם התשלום.
 

hfaguy

New member
כמו שהכשלונית פועלת, שיגידו תודה שלא הופעל

סיפור חלם אמיתי
מכונות הכרטיסים לא נרכשו - האוטובוסים שאמורים לנסוע בנתיב הרכבת הקלה מושבתים הסיפור בהארץ הבוקר
כמו שהכשלונית פועלת, שיגידו תודה שלא הופעל
הצפיפות במטרונית כל שעות היום כל הקוים. פחות משבוע של נסיעות בה כבר 3 תאונות של כלי רכב
רק היום עוד תאונה בשד' ההסתדרות לדעתי תוצאה של פחות נתיב לכל כיוון.
התחנות עמוסות בנוסעים וכשעלינו בהדר כבר לא היה איפה לשבת עד מרכזית המפרץ (בשעת בוקר של 10 שלא אמורה
להיות עמוסה בעובדים, עדיין היה צריך להידחס לתוך המטרונית וסגרו עלינו את הדלתות ממש).
כמו שהמערכת הזאת פועלת צריכים תושבי גוש דן לומר תודה על כל יום שאין להם את השטות הזאת.
 
צריכים להתחיל לגבות תשלום ומהר

כמו שהכשלונית פועלת, שיגידו תודה שלא הופעל
הצפיפות במטרונית כל שעות היום כל הקוים. פחות משבוע של נסיעות בה כבר 3 תאונות של כלי רכב
רק היום עוד תאונה בשד' ההסתדרות לדעתי תוצאה של פחות נתיב לכל כיוון.
התחנות עמוסות בנוסעים וכשעלינו בהדר כבר לא היה איפה לשבת עד מרכזית המפרץ (בשעת בוקר של 10 שלא אמורה
להיות עמוסה בעובדים, עדיין היה צריך להידחס לתוך המטרונית וסגרו עלינו את הדלתות ממש).
כמו שהמערכת הזאת פועלת צריכים תושבי גוש דן לומר תודה על כל יום שאין להם את השטות הזאת.
צריכים להתחיל לגבות תשלום ומהר
אחרת הלחץ והבלאגן במַמטרונית ימשכו.
 
תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות

כמו שהכשלונית פועלת, שיגידו תודה שלא הופעל
הצפיפות במטרונית כל שעות היום כל הקוים. פחות משבוע של נסיעות בה כבר 3 תאונות של כלי רכב
רק היום עוד תאונה בשד' ההסתדרות לדעתי תוצאה של פחות נתיב לכל כיוון.
התחנות עמוסות בנוסעים וכשעלינו בהדר כבר לא היה איפה לשבת עד מרכזית המפרץ (בשעת בוקר של 10 שלא אמורה
להיות עמוסה בעובדים, עדיין היה צריך להידחס לתוך המטרונית וסגרו עלינו את הדלתות ממש).
כמו שהמערכת הזאת פועלת צריכים תושבי גוש דן לומר תודה על כל יום שאין להם את השטות הזאת.
תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות
שרוצים הכל כאן ועכשיו.
שמעת על המילה "נסיון"? נ ס י ו ן?
כשהמטרוניות נסעו ריקות, שמעתי כאן נהי ובכי "מרמים אותנו". כשהן נוסעות בתקופת נסיון ובחינם אז גם המקטרים בעם מרימים ראש. מה שאני רואה בנתיים זה תהליך נסיוני מובנה ומסודר. אבל הילדים רוצים את הצעצוע מיד, עכשיו כרגע. אפילו הנכד שלי סבלן יותר כשהוא בחנות צעצועים.
אין לך סבלנות? קח מונית.
 


תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות
שרוצים הכל כאן ועכשיו.
שמעת על המילה "נסיון"? נ ס י ו ן?
כשהמטרוניות נסעו ריקות, שמעתי כאן נהי ובכי "מרמים אותנו". כשהן נוסעות בתקופת נסיון ובחינם אז גם המקטרים בעם מרימים ראש. מה שאני רואה בנתיים זה תהליך נסיוני מובנה ומסודר. אבל הילדים רוצים את הצעצוע מיד, עכשיו כרגע. אפילו הנכד שלי סבלן יותר כשהוא בחנות צעצועים.
אין לך סבלנות? קח מונית.
 

amit1270

New member
תרבות הטוקבקים...

תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות
שרוצים הכל כאן ועכשיו.
שמעת על המילה "נסיון"? נ ס י ו ן?
כשהמטרוניות נסעו ריקות, שמעתי כאן נהי ובכי "מרמים אותנו". כשהן נוסעות בתקופת נסיון ובחינם אז גם המקטרים בעם מרימים ראש. מה שאני רואה בנתיים זה תהליך נסיוני מובנה ומסודר. אבל הילדים רוצים את הצעצוע מיד, עכשיו כרגע. אפילו הנכד שלי סבלן יותר כשהוא בחנות צעצועים.
אין לך סבלנות? קח מונית.
תרבות הטוקבקים...
 


תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות
שרוצים הכל כאן ועכשיו.
שמעת על המילה "נסיון"? נ ס י ו ן?
כשהמטרוניות נסעו ריקות, שמעתי כאן נהי ובכי "מרמים אותנו". כשהן נוסעות בתקופת נסיון ובחינם אז גם המקטרים בעם מרימים ראש. מה שאני רואה בנתיים זה תהליך נסיוני מובנה ומסודר. אבל הילדים רוצים את הצעצוע מיד, עכשיו כרגע. אפילו הנכד שלי סבלן יותר כשהוא בחנות צעצועים.
אין לך סבלנות? קח מונית.
 

leorleor

New member
לא צריך סבלנות תושבי הקריות אכלו אבק 6 שנים!!

תגובה אופיינית לחסרי הסבלנות
שרוצים הכל כאן ועכשיו.
שמעת על המילה "נסיון"? נ ס י ו ן?
כשהמטרוניות נסעו ריקות, שמעתי כאן נהי ובכי "מרמים אותנו". כשהן נוסעות בתקופת נסיון ובחינם אז גם המקטרים בעם מרימים ראש. מה שאני רואה בנתיים זה תהליך נסיוני מובנה ומסודר. אבל הילדים רוצים את הצעצוע מיד, עכשיו כרגע. אפילו הנכד שלי סבלן יותר כשהוא בחנות צעצועים.
אין לך סבלנות? קח מונית.
לא צריך סבלנות תושבי הקריות אכלו אבק 6 שנים!!
לך תמכור את תאוריית הסבלנות שלך למישהו אחר
המטרונית לקחה 6 שנים לשני קוים מסכנים!!
 
הצחקת אותי

לא צריך סבלנות תושבי הקריות אכלו אבק 6 שנים!!
לך תמכור את תאוריית הסבלנות שלך למישהו אחר
המטרונית לקחה 6 שנים לשני קוים מסכנים!!
הצחקת אותי
כל תושבי הקריות אכלו אבק? ממש מסכנים. תוואי הרכבת נסלל בכביש מרכזי שהזיהום בו רב ממילא. אבל מה זה לעומת האבק שהיתמר עד טבעון, טבריה..
בקיצור, לך תמכור את הדמגוגיה שלך למישהו אחר
 
תוואי הרכבת?

הצחקת אותי
כל תושבי הקריות אכלו אבק? ממש מסכנים. תוואי הרכבת נסלל בכביש מרכזי שהזיהום בו רב ממילא. אבל מה זה לעומת האבק שהיתמר עד טבעון, טבריה..
בקיצור, לך תמכור את הדמגוגיה שלך למישהו אחר
תוואי הרכבת?
 
תיקון (ותודה למתק)ן.. - תוואי המטרונית

הצחקת אותי
כל תושבי הקריות אכלו אבק? ממש מסכנים. תוואי הרכבת נסלל בכביש מרכזי שהזיהום בו רב ממילא. אבל מה זה לעומת האבק שהיתמר עד טבעון, טבריה..
בקיצור, לך תמכור את הדמגוגיה שלך למישהו אחר
תיקון (ותודה למתק)ן.. - תוואי המטרונית
 

amit1270

New member
רכבת תחתית היא לא הסמל היחיד של הקידמה

עדיין תקוע עמוק במאה ה-19
לפני הקמת הרכבת התחתית...
רכבת תחתית היא לא הסמל היחיד של הקידמה
מצדי שלא תהיה כאן רכבת תחתית, אבל שיתחילו להתייחס לתחבורה הציבורית בצורה רצינית ולא בשליפות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה