עמוד השדרה
New member
להשתמש באוטובוסים הללו בכרטיסנים תהיה
הודאה בכשלון ותחשוף בצורה גרוטסקית את ערוותם של משרד התחבורה ונת"ע.
רוכשים אוטובוסים חדישים, מנסים למכור לציבור עתידנות, חדשנות, פיתוח, התחדשות (הרי איך יסבירו החלפת הרבה קווי אוטובוס מוכרים בקו חדש אחד?) וישתמשו באמצעי של העבר הרחוק?
מלבד זאת שכרטיסנים צריך גם כן לגייס וגם להם צריך לשלם משכורת.
האוטובוסים הללו מעידים בפעם האלף שיד ימין לא מתואמת עם יד שמאל ופרויקטים מורכבים במדינת ישראל מתנהלים ללא סינכרון ותיאום בין החלקים השונים בהם. אז רכשו 90 אוטובוסים אבל לא דאגו שהתשתית הנחוצה להפעלתם תהיה מוכנה בזמן.
עכשיו, לאור הפרסומים, משרד התחבורה יצטרך לעשות פעולות אינסטנט מהירות (טובות או רעות, זה כלל לא משנה), על מנת שהביזיון של האוטובוסים העומדים לא יימשך לאורך זמן.
כך דברים עובדים במדינת ישראל.
האמת שמשרד התחבורה יכול להפעיל מהר את האוטובוסים הללו (בהנחה שמלבד לאוטובוסים דאגו גם לנהגים) - להסיע בהם נוסעים בחינם. זו הרי הצלחה מסחררת ההרצה החינמית...
יריצו אותם בחינם עד אשר נת"ע תצליח לבצע את חלקה בפרויקט הקו האדום המכין. יקח כמה שיקח - 4 חודשים, 7 חודשים, שנה, שנתיים. מה זה משנה...
הגורם האחרון בחשיבותו בכל הנושא הזה הם הנוסעים עצמם. העיקר שהשר יגזור סרטים ושמנהלי נת"ע יקבלו משכורות.
להשתמש באוטובוסים הללו בכרטיסנים תהיהכמו שאמרתי לחול נטוש...
אולי אפשר לשים שם כרטיסן
הודאה בכשלון ותחשוף בצורה גרוטסקית את ערוותם של משרד התחבורה ונת"ע.
רוכשים אוטובוסים חדישים, מנסים למכור לציבור עתידנות, חדשנות, פיתוח, התחדשות (הרי איך יסבירו החלפת הרבה קווי אוטובוס מוכרים בקו חדש אחד?) וישתמשו באמצעי של העבר הרחוק?
מלבד זאת שכרטיסנים צריך גם כן לגייס וגם להם צריך לשלם משכורת.
האוטובוסים הללו מעידים בפעם האלף שיד ימין לא מתואמת עם יד שמאל ופרויקטים מורכבים במדינת ישראל מתנהלים ללא סינכרון ותיאום בין החלקים השונים בהם. אז רכשו 90 אוטובוסים אבל לא דאגו שהתשתית הנחוצה להפעלתם תהיה מוכנה בזמן.
עכשיו, לאור הפרסומים, משרד התחבורה יצטרך לעשות פעולות אינסטנט מהירות (טובות או רעות, זה כלל לא משנה), על מנת שהביזיון של האוטובוסים העומדים לא יימשך לאורך זמן.
כך דברים עובדים במדינת ישראל.
האמת שמשרד התחבורה יכול להפעיל מהר את האוטובוסים הללו (בהנחה שמלבד לאוטובוסים דאגו גם לנהגים) - להסיע בהם נוסעים בחינם. זו הרי הצלחה מסחררת ההרצה החינמית...
יריצו אותם בחינם עד אשר נת"ע תצליח לבצע את חלקה בפרויקט הקו האדום המכין. יקח כמה שיקח - 4 חודשים, 7 חודשים, שנה, שנתיים. מה זה משנה...
הגורם האחרון בחשיבותו בכל הנושא הזה הם הנוסעים עצמם. העיקר שהשר יגזור סרטים ושמנהלי נת"ע יקבלו משכורות.