סיפור על ילד שלא נרדם בלי לראות משאית ,

Eran De Niro

New member
סיפור על ילד שלא נרדם בלי לראות משאית ,

אתמול בערב בזמן שאני מסדר את הווספה שלי לייד המשאית עוצרת מכונית ליידי , ויוצאים מתוכה אישה ותינוק חמוד בערך בן שנתיים , האישה מספרת לי שהילד לא נרדם עד שהוא לא רואה משאית הוא אוהב משאיות הוא משחק רק במשאיות האימא צריכה לעצור לייד משאיות בשביל שהילד יפסיק לבכות הוא מסתכל עליהן וזה עושה לו טוב , אהבתי את הרעיון , פתחתי את הקבינה ונתתי להם להציץ פנימה הוא התלהב , כנראה שזה מליידה האהבה לדברים האלה אבל עד שלו יהיה רשיון למשאית לכו תדעו איזה טכנוליוגיה תיהיה אולי לא יצטרכו אותנו בני האדם בשביל לנהוג או שנראה נהגיי משאיות הייטק עם חליפה ועניבה ששולטים על המשאית מאיזה חדר ממוזר בקומה ה70 של איזה מגדל יוקרתי בת"א על באמת עשה לי טוב לראות שיש ילדים שאוהבים משאיות והאמא שלו גם בעדינו .
 

שי ז.

New member
ולי עושה טוב שיש אנשים כמוך שאחרי יום עבודה

מוכנים לתת עוד כמה דקות עם חיוך ואהבה לאנשים זרים.
 

Eran De Niro

New member
אני לא מכיר את המוסג הזה סוף יום

אני עובד על מובילית גרר ואני יכול אחרי המקלחת לקבל טלפון ולשמוע שאני יורד לאילת כי מישהו התהפך אז תמיד יש לי סבלנות לאנשים , במיוחד לילדים (לא לכאלה שצועקים בקניון כאלה מטריפים אותי ) תראה חייבים להאיר פנים , מה האמא הייתה אומרת אם הייתי מנפנף אותם ? הנה עוד נהג משאית בראברי (יש כמה חוליירות בענף שלנו ) תראה לא יודע למה אבל יש אנשים שאני לא מכיר שמתחילים לדבר איתי מה אני ראובן דגן (בטיפול) אבל אני לוקח את זה בסבבה ,
 
../images/Emo127.gif ישר כוח ערן !

שי צודק, עשית מעשים טובים: גם שימחת ילד וגם גרמת לאמא שלו נחת כי עכשיו הוא ירדם, ועל הדרך הראית שנהגי משאיות הם בני אדם קודם כל. היה לי דיון לא מזמן עם גולשת בפורום "נשים ועסקים". נכנסתי לפורום כדי לברר את דעת הנשים הנוהגת לגבי משאיות. היא כתבה מילים ממש לא מחמיאות (בלינק המצורף): http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=219&MessageId=120233383 כמו שכתבת, נסיון לצייר אותנו כברברים על הכביש. אגב, לשי: לא שכחתי לגבי עניין המשאית והביטוח. מחר אני אהיה במשרדי החברה ואברר.
 
למעלה