סיפור
שעומד לי על הלב ארוך..

סיפור ../images/Emo32.gif שעומד לי על הלב ארוך..

סיפור "סתם" אבל אותי הוא קומם ואני חייבת לספר לכם: ביום ו' התעוררתי בבוקר, זה כבר טוב. מול הבית שלי ישנה גינה שעכשיו עוברת שיפוצים ונשאר בה רק עץ אחד. כנראה שכתוצאה מהסופה שהייתה ביום ה' נתקעה בסבכי העץ יונה ולא יכלה להשתחרר, העץ די גבוה ולא ניתן היה להגיע עם סולם ליונה. אני כאזרח טוב פניתי ל 106 והם הפנו אותי לצער בעלי חיים שהפנו אותי לתנו לחיות לחיות שהפנתה אותי לאילן, בחור מחלץ שכבר שאל את כל השאלות אודות היונה המסכנה, שבינתיים גססה ובשיא חוצפתו ענה לי :"זה עולה כסף, אני משלם דלק שאני בא אלייך אז אני צריך תשלום" אמרתי"אני לא מוכנה לשלם ונראה לי שבצדק, לא מספיק מיסים אנחנו משלמים לעירייה וכד'... נשארתי עצבנית מהסיפור ואם אתם שואלים מה שלום היונה,אה, אז היא עדיין בתוך העץ תקועה, אבל לפחות מתה...
זהו סתם רציתי לפרוק.... יום נעים אורית
 
../images/Emo10.gif וגם ../images/Emo46.gif

לצערי הסיפור הזה לא מפתיע אותי. אני גרה באזור כפרי וכל פעם זורקים ליד הבית שלנו כלבים וחתולים. הרבה פעמים גורים קטנים. ואין מה לעשות איתם. להשאיר אותם ברחוב אי אפשר כי הם ימותו ביסורים. לקחת הביתה אי אפשר כי יש לנו המון משלנו. העמותות מסרבות לקבל. בצער בעלי חיים רוב הסיכויים שיומתו. אם זה חתול אז מצרפים ללהקה שכבר יש לנו. ואם זה כלב אז במשך כמה ימים תזזיתיים מחפשים לו בית ואח"כ לוקחים לצער בע"ח לגורל מר. הלב נשבר אבל מה אפשר לעשות? אנחנו חיים במדינה שלא מרחמת על ילדים רעבים, זקנים שקר להם, נכים ללא טיפול הולם וחולים קשים בלי תרופות. אז את מצפה שירחמו על כלב, חתול או יונה?
 
איזה ייאוש

אני יודעת שזה נורא, פעם אחת רק יצא לי להציל שני חתלתולים קסימים (למה וככה) שהיום עם הורי- שבכלל לא רצו חתולים. אבל היו כל כך הרבה פעמים שרציתי לאסוף אלי כלבים וחתולים. כל כך עצוב.
 
למעלה