סלאש רמוס/סיריוס!

Dracos Love

New member
סלאש רמוס/סיריוס! ../images/Emo108.gif

שנכתב על ידיי ועל ידי סיגל. את הקטעים הסוטים סיגל. אוקיי - תקראו ותגיבו בבקשההה.. אמממ לבעלי נפש עדינה לא מומלץ..!
 

Dracos Love

New member
קומיקס פנארט הארי פוטר וכו´ ../images/Emo108.gif

לאחותי היקרה והמגעילה סיגל בא להכין קומיקס הארי פוטר. אבל אין לה רעיונות והיא בינתיים עשתה רק קומיקס אחד מגעיל על סנייפ שמעניש את הארי בצורה זדונית ביותר (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת..
) אנחנו קוראים לכם, קהל הקוראים שלנו להציע רעיונות ו/או לרשום לנו תסריטים לקומיקס. סיגל תבחר את זה שיתאים לה, תשנה אותו לגמרי, ותעשה ממנו קומיקס. לכם לא יצא מזה כלום. אז יאללה ילדים קדימה לעבודה בצחוקים בכייפים והאגריד. אתם חייבים מהר לרשום כי היא מבלבלת לי את המוח וצורחת עליי בקול כמו של לואי מהביגבגים. נוסף על כך היא שוכבת בתוך המיטה שלי, מכתיבה לי את כל מה שאני רושמת עכשיו, ומסרבת לצאת. אז תהיו נחמדים ואל תהיו חולירות זונות כמו שאתם בדרך כלל, ובפליייייייייייייייזי תרשמו לנו משהו כדי שהיא תסתום את הפה ותלך. בתודה טל שרושמת את כל מה שסיגל אומרת סיגל היא מגעילה חראית טיפשה ומרה קאקאית ותבואו למפגשפורום שלה. ביי ביי "יש אנשים שקוראים להם יוסי, כן,כן."
 

Dracos Love

New member
עכשיו היא לא תצא לעולם! ../images/Emo108.gif

הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

NeTa G4

New member
אמפפפפ

אז שניה, פופי, רשמת פה כבר משהו? ונעמי בכלל לא בפורם הזה?
 

PopPy

New member
נטע, נטע... *מצקצקת*../images/Emo85.gif

את אף פעם לא תזכרי שקוראים לי אתי
את יותר גרוע מגיא
בכל מקרה, כתבתי כמה דברים, אבל אין לי כוח לפרסם הכל מחדש... ונעמי בכלל לא פה. אגב, לדפנה יש פורום משלה לגרין דיי. אתי
 
למעלה