סליחה אבל יש לי שאלה

t32

New member
עזבי

צריך כבר להסכין עם העובדה שהפורום מושך מדי פעם כל מיני דברים אליו. לא נורא. זה אפילו משעשע.
 

magicgirl1983

New member
כן הא?

לוקחת בקלות, ממזמן אני לוקחת בקלות. אחרי הכל טרולים לא רואים "אנשים" במימד האינטרנטי. ולכן אין סיבה שנראה את הטרולים כאנשים.
 
קצת חטאתי לאמת...לא ממש טרול רגיל

לקח לי המון זמן להבין למה הוא טרול ומה הוא נחסם מפורומים אחרים שאני עוקבת אחריהם. הטקטיקה שלו היא להטיל פצצות ושאלות לא מאד מציקות (הוא מודע לאפשרות שיחסם), לא להתייחס בכלל לתשובות ולא לענות בכלל לשאלות שמציג לו הצד השני, לנקוט ניסוחים מעורפלים, משחקי מילים ושאר ירקות, והכל בשביל הבידור. המשך הדיון לשם ההמשך, ולא לשם הדיון. זה מה שמעניין אותו. והכל לשם הבידור וכנראה הצדקת דרכו או בחינתה כל יום מחדש מול אנשים שהולכים בדרך אחרת (אי מילה, חופש, אתיאיזם ועוד). מואזין/אימתן, אם חטאתי לך אז סליחה. פשוט חבל לי פה על האינרגיות של אנשים, לאור מה שעשית בפורומים אחרים. אמנם השתפרת הרבה מאז נחסמת בפורום ברית מילה (פעמיים?) אבל עדיין הדיון איתך לא נותן דבר לאף אחד מהצדדים, אולי מלבד המשך התבדרות והעברת זמן רק לצד שלך.
 

moazin 1

New member
זרבובית חמודה אם כבר העלת את

נושא ברית המילה .אז ראוי לציין שאת הפורום נגד ברית מילה מנהלות 3 נשים כשהביטוי המיצג את הפורום ההוא מיצגת החתימה של אחת המנהלות החביבות:ברית מילה לא ב ז שלי" מסתבר שכפי שאני מבין בחורות נחמדות שספגו כל מיני סטירות או נולדו לתוך מציאות קשה גם פיתחו במשך הזמן ביצים.צר לי שמה שאני כותב נראה לך כמו פצצות .אין כאן שום משחק מילים נברת נבכבדה יש כאן מציאות עגומה של תיסכול ורצון לנקמה .סלחי לי אם גרמתי לך צער אבל אם כל הכבוד את לא מנהלת את הפורום הזה ותתני לאחרות לשפוט מי כאן הטרול למרות שאני מהמין השני .את עושה שרות רע לבני מינך.אני הגעתי לכאן כאורח ועד עכשיו שמעתי למה נשים לא רוצות גברים אבל במה פשעעו הילדים????? ואולי לבסוף למרות שאת פיתחת עור של פיל כדאי שתדעי שאם אין עתיד לילדים אז אין שום עתיד לעולם הזה בכלל. אני את שלי אמרתי ועכשיו תמשיכי להתבדח בעילום שם.
 

gertrude

New member
זרבובית אמנם לא מנהלת את הפורום הזה

אבל אני כן, והודעות נוספות שלך בסגנון זו האחרונה ימחקו ועשויות בהמשך אף להביא לחסימתך. אם יש לך דבר מה נוסף לומר, אנא עשה זאת בנימוס הראוי לאורח, ואם אין לך דבר לחדש לנו, אתה יודע איפה הדלת.
 

XUXA141

New member
דווקא נשים שאוהבות את עצמן..

יודעות לדאוג לעצמן ולא להפוך את עצמן לעבדים של אנשים אחרים - אם זה בן זוג ואם זה ילדים.
 
למעלה