ספונסרית מאיזו ר הקריות מישהו יודע אולי

ספונסרית מאיזו ר הקריות מישהו יודע אולי

בע"ה כפי שאתם מכירים אותי או שלא,, עשיתי צעדים עד צעד 2 והספקתי מסיבות אישיות כרגע אני צמאה לספונסרית וצעדים . מישהו אולי יודע בחיפה בקריות מישהי שעושה? עדיף לי אחד על אחד מאשר בקבוצה. אם מישהו שומע אולי שישרשר לי כאן או במסרים האישיים תודה ויום טוב. אמן!
 
מבטיחה לספר לך ברגע שאדע../images/Emo24.gif

וחוצמזה, איזה יופי לי לקרוא אותך ככה, "צמאה לספונסרית וצעדים...." מקסימה אחת.. משום מה אני בטוחה שאלוהים אוהב שומע אותך, וישלח לך בדיוק את מה שאת זקוקה לו, בזמן הנכון ביותר עבורך. אוהבת
 

צונו123

New member
רגע ,רגע ,../images/Emo92.gifרגע אחד

איזו דרך זו לחפש ספונסרית? האם לא ידעת שספונסרית מוצאים באן איי? האם את רוצה חונכת פרטית? יש לי עוד כמה שאלות, אבל בואי נתחיל מאלו ששאלתי....
 
אני יודעת שאפשר באנ איי לחפש אבל..

בע"ה כל אחת שפניתי אליה אמרה שהיא לא בזמן להיות ספונסרית. לכן אני מחפשת אולי מהפורום אולי מישהו יודע באיזור חיפה קריות גם חונכת פרטית זה יהיה טוב כפי שהיתה לי לפני שנה אחד על אחד צעדים שאלות וכו.
 

צונו123

New member
אני מוכנה לבדוק בישבילך../images/Emo24.gif

אני יודעת שיש אנשים שמשלמים כסף לחונך/ת פרטי/ת! וזה כמובן מותר.... החונכת שלי בעצמה לומדת צעדים עם חונך פרטי! בהצלחה!
 
לר התכוונתי בתשלום בכלל למי יש כסף?<

בע"ה צהרים טובים אולי לא הבנתם אותי נכון רציתי ספונסרית וצעדים זה הכל. אם אפשרי להיות איתה אחד על אחד בצעדים זה יותר טוב עבורי איזה פרטיות איזה כסף על מה אתם מדברים בכלל? יום נעים
 

צונו123

New member
אני רציתי שאת תדעי על מה את מדברת....

לא כדאי שתטעי את האחרים .... אוהבים אותך אלין !
 
שוב פעם להסביר?

בע"ה אני בחדרים בקריות. כל ספונסרית שפניתי אליה כרגע לא " במצב לתת צעדים ולהיות ספונסרית שלי עזבו אני יודעת למה כי המחלה שלי תפריע לאנשים אתם מבינים? זה הכל העיקר היום הנקי שלי אסירות תודה על 8 חודשים ו ימים
 

מוריס20

New member
אוהבים אותך, לבחור ספונסרית

לפי הבנתי משהי שתאמיני בדרך שלה ובה.
 
אני מקוה מוריס חבר יקר שבסוף אמצא לי ספונסרית

בע"ה תודה על התגובה מוריס אתה חזק ואתה יכול להמשיך את הדרך ודרך אגב ברוך הבא לפורום נשמה. אני אלין נעים מאוד, ורק ביחד זה עובד אל תשכח נשמה!!
 

צונו123

New member
אלין יקירתי ../images/Emo24.gif

אני לא יכולה שלא להתיחס למה שכתבת, בנוגע לחונכת! זה לא נכון מה שכתבת...... החונכת תקבל אותך בדיוק כמות שאת, יתכן מאוד שאלו שפנית אליהן, לא יכולות באמת לקחת על עצמן תפקיד של חונכת, וכל אחת עם הסיבות שלה, להיות חונכת , זה לקחת אחריות מאוד לא קלה,ולא פשוטה! ובאמת שלא כל אחת יכולה להיות חונכת, חונכת אמורה להיות המודל לחיקוי שלי, ואם אין לה?.....אחריות למשל!!! מי אמר שחונכים הם מלאכים? הם רק בני אדם, גם להם מותר לפעמים לקחת פסק זמן,אולי יש להן בעיות משלהן..... וזה לא בדיוק הזמן שלהן ! תאמיני לי אלין, עוד לא שתיתי את הקפה שלי, וכבר התייחסתי אלייך, כי כאב לי מאוד לקררוא את מה שכתבת. הכל בזמן שלו !!! שבע שנים לא מצאתי חונכת מתאימה לי... מה דעתך על זה? היום ברוך ה', יש חונכת ואני אסירת תודה לה!. וזה לא שאני בררנית, פשוט זה לא היה הזמן המתאים כנראה, וזה מה שאלוהים רצה עבורי ! לדעת רוצנו עבורי , תשנני לך בנתיים עד שאשוב אלייך ! בנתיים, עם המחלה שלך, אני אוהבת אותך מאוד !
 
צונו אני יספר לך את האמת מה הבעיה?נשמה?

בע"ה בגלל שיש לי תסמונת טוראט אז כולן "מפחדות "כאילו שאני מרביצה לישהו הבאתי לכאן קישור לפני שבוע בערך . אני צועקת נושכת מקללת ועוד הרבה שלא מרצוני נשמה. מה אני יכולה לעשות? זה מחלה שאלוהים נתן אני משלימה איתה יום אחרי יום. תראו לי עוד בן אדם שיודע שהוא מפריע בחדרים צועק כל רגע"בן זונה" מבלי רצונו ולא מוותרת ומגיע לחדרים. את מבינה עכשיו למה אני רוצה חונכת כמו שהיתה לי אחד על אחד? פשוט עזבתי אותה מסיבות מאוד אשיות.
 
והנה שוב הלינק מהי תסמונת טוראט

בע"ה בבקשה אנשים גדלתי מגיל 6 עם תסמונת נוראית וממנה ברחתי מהבורות של האנשים לשתות לקחת אקסטות וכמובן חשיש הרבה וגראס חרא של חיים אבל אז לא הבחנתי לי מה טוב ומה רע. תקראו בבקשה זוהי תסמונת טוראט, ויש לציין שאני במצב הכי קשה במדינה מבין 4 אנשים שמצבם קשה בתאריך 16.4.07 עברתיי ניתוח ראשון בישראל ועושים עלי סרט בערוץ 2 עו מעט יעלה אחרי שיהיה בפסטיבלים ואהיה שוב פעם בטלויזיה כך הבימאי שלי רוצה . אני לא מקבלת שקל שחוק מהסרט והפסיכטבלים רק מעלה את המודעות זה בשבילי המון. הניתוח שעברתי הוא השתלת אלקטרודות בתוך המוח עמוק DBS קוראים לו ( החדרה מוחית פנימית. ) קדחו לי במוח עם מקדחה רפואית הכל רואי בסרט אבל כמה דקות למרות שהוא היה שמונה וחצי שעות. מאותו יום של הניתוח היה לי מעידה ב23.4 וב26.4 עשיתי את הניתוח. קמתי אחרי טפול נמרץ ואמרתי לעצמי" אלין הניתוח לא עזר מה שנשאר לך עכשיו זה ללכת הלאה לנצח ולא לשתות יותר ולא למעוד בע"ה לעולם. עברתי ניתוח מאוד קשה תאמינו לי יש חלקים מאוד קשים שרואים בסרט ברגע שהוא יעלה לערוץ 2 אני אודיע לכולם גם הסרט מתחיל בחוף הים כשאני שפוכה מעישונים ואלכוהול. אלוהים ישמור כמובן שאני מדברת על ההתמכרות שלי אבל חס ושלום לא מזכירה את השם אנ איי במחלקות ציבוריות.. חחח אז בבקשה מכם תקראו קצת מהי תסמונת טוראט חשוב לי שאנשים ידעו. היתי אצל פרופסור קרסו, אודטה, אקזיט, ואצל דודו טופז בקשתי אצלו תרומות לניתח אלוהים רק יודע כמה קשיים היו לי בדרך עד לניתוח ,כל פעם התחננתי לקופת חולים ולכללית מושלם שיעזרו לי אבל ללא מזור אף אחד לא עזר לי בניתוח מאחר והוא לא מוכר במשרד הבריאות בית חולים הדסה עין כרם לא קשורה לקופת חולים בקריות בזמנו היה דוד נווה נדמה לי שר הבריאות ושלחתי מכתבים נואשים אך ללא מזור אף אחד לא עזר ל י מלבד אנשים שראו אותי בדודו טופז ופתחו את הלב ונתנו לי את הכסף כל אחד תרם כמיטב יכולתו וככה היה לי יותר מהכסף אשר בקשתי.
 

צונו123

New member
אני מחבקת אותך בחום../images/Emo24.gif

אני ישלח לך מסר יותר מאוחר ונראה איך אנחנו מתקדמות הלאה.... היום יום שישי והזמן קצר, אז חכי לי..... אוהבת אות נעמה-(צונו)
 
צונו אני מווותרת על החיבוק ואל תשלחי לי מסר..

בע"ה אני כבר יצא ספונסרית אלוהים אוהב אותי ככל שאני בדרך
 
למעלה