barrow wight
New member
תגובתי הרשמית.
1. העיקרון אליו התכוונתי במאמרי, הינו, כי העלילה צריכה להיות מושפעת ממעשי השחקנים, ולהיות מעוצבת בהתאם. מעשי השחקנים צריכים ל"הדהד" בעולם המשחק, ובתור שכאילו, הם אמורים לשכתב את העלילה. תסכים איתי בוודאי, שאם מישהו ירצח את ראש העיר של טוראל ויטמא את מקדש גאיה, ובתגובה יצאו אנשי האקדמיה לתקוף את רה הרקת (הנושאת באחריות למעשים איומים אילו), זה יהיה חטא איום מצד מארגני המשחק (ופגיעה חמורה בsod) אם הם ימנעו את הפעולה הזו "מכיוון שהיא פוגעת להם בתוכניות העתידיות". זו בדיוק כוונתי, אסור לייצר עלילה חקוקה בסלע, מכיוון שאז השחקנים ירגישו מתי שהוא כשחקני מחזה בימתי, ולא כשחקני מת"ח. עלילת לאר"פ צריכה להיות מנוסחת היטב, וגמישה מספיק כדי שתוכל לפנות למקסימום כיוונים אפשריים, בלי צורך ב"כיפופי דמויות ועולם" או בפגיעה בsod. 2. כל הנ"ל הינו דעתי האישית, וכך גם הייתה הודעתי המקורית,ובתור שכזאת, היא פורסמה בתגובה לדיון שפתח אושר בפורום זה. גם אני מאוד הופתעתי לגלות כי חוות דעתי נבחרה להיכנס לספר השחקן, אבל לא ראיתי כל סיבה למנוע זאת. 3. אם יש בינינו וויכוח, הרי הוא סמנטי וניסוחי, ולפיכך אני מייפה את ידיך או את ידי כל מי שיכול ל"נסח" מחדש את המשפט הנדון (אני לא יודע איך או מה לעשות), כך ש"יחזור" להיות אובייקטיבי, כמובן שצריך לעשות זאת בלי להוציא את דבריי מהקשרם. ובכלל, אולי צריך למנות מישהו שיעשה הגהה מרוכזת לכל המאמרים, כדי שיהיה איזה שהוא תקן מסודר למאמרי ספר השחקן, מכיוון שהרבה מאמרים שיגיעו אליו, יכתבו באופן לא אובייקטיבי, אלא יבטאו דעות ורעיונות של אנשים שונים בפורום. למען האמת, אני לא רואה שום פסול בסובייקטיביות פה ושם בספר השחקן, אבל אם זה מאוד מפריע למישהו, צריך לייצר איזה שהוא מנגנון שיסנן את הסובייקטיביות. וואו, איזה נאום יצא לי..... בברכה אריאל
1. העיקרון אליו התכוונתי במאמרי, הינו, כי העלילה צריכה להיות מושפעת ממעשי השחקנים, ולהיות מעוצבת בהתאם. מעשי השחקנים צריכים ל"הדהד" בעולם המשחק, ובתור שכאילו, הם אמורים לשכתב את העלילה. תסכים איתי בוודאי, שאם מישהו ירצח את ראש העיר של טוראל ויטמא את מקדש גאיה, ובתגובה יצאו אנשי האקדמיה לתקוף את רה הרקת (הנושאת באחריות למעשים איומים אילו), זה יהיה חטא איום מצד מארגני המשחק (ופגיעה חמורה בsod) אם הם ימנעו את הפעולה הזו "מכיוון שהיא פוגעת להם בתוכניות העתידיות". זו בדיוק כוונתי, אסור לייצר עלילה חקוקה בסלע, מכיוון שאז השחקנים ירגישו מתי שהוא כשחקני מחזה בימתי, ולא כשחקני מת"ח. עלילת לאר"פ צריכה להיות מנוסחת היטב, וגמישה מספיק כדי שתוכל לפנות למקסימום כיוונים אפשריים, בלי צורך ב"כיפופי דמויות ועולם" או בפגיעה בsod. 2. כל הנ"ל הינו דעתי האישית, וכך גם הייתה הודעתי המקורית,ובתור שכזאת, היא פורסמה בתגובה לדיון שפתח אושר בפורום זה. גם אני מאוד הופתעתי לגלות כי חוות דעתי נבחרה להיכנס לספר השחקן, אבל לא ראיתי כל סיבה למנוע זאת. 3. אם יש בינינו וויכוח, הרי הוא סמנטי וניסוחי, ולפיכך אני מייפה את ידיך או את ידי כל מי שיכול ל"נסח" מחדש את המשפט הנדון (אני לא יודע איך או מה לעשות), כך ש"יחזור" להיות אובייקטיבי, כמובן שצריך לעשות זאת בלי להוציא את דבריי מהקשרם. ובכלל, אולי צריך למנות מישהו שיעשה הגהה מרוכזת לכל המאמרים, כדי שיהיה איזה שהוא תקן מסודר למאמרי ספר השחקן, מכיוון שהרבה מאמרים שיגיעו אליו, יכתבו באופן לא אובייקטיבי, אלא יבטאו דעות ורעיונות של אנשים שונים בפורום. למען האמת, אני לא רואה שום פסול בסובייקטיביות פה ושם בספר השחקן, אבל אם זה מאוד מפריע למישהו, צריך לייצר איזה שהוא מנגנון שיסנן את הסובייקטיביות. וואו, איזה נאום יצא לי..... בברכה אריאל