ספר מדהים מדהים מדהים מדהים!

LoRkUsHi

New member
ספר מדהים מדהים מדהים מדהים!

אני פשוט לא רציתי להפסיק לקרוא.. אני הייתי בשוק שגיליתי שלקח לי בערך 10 שעות לקרוא (כולל הפסקות) פשוט אין לי מלים, אני כל כך דורשת המשך! אני בכיתי שגמרתי אותו (זה בערך לפני חצי שעה..) וישר שרצתי למחשב לכתוב תגובה.. בהתחלה אמא שלי לא הסכימה לקנות לי את הספר אבל גי הכרחתי אותה, חשבתי על להציע לכתוב את הספר מהצד של יוני, אבל אז חשבתי על זה שיותר דחוף לי לדעת מה הממשך, אני פשוט בכיתי בכל פעם שחשבתי על זה ששלומצי ויוני לא ביחד, אחרי הפרידה כמובן, אז בבקשה בבקשה בבקשה ספר המשך, זה יגרום לי להיות מאושרת, עש שאני אגמור אותו, אבל באמת, לא יפה להשאיר קוראים בכזה מתח! אני ממש מתחננת להמשך ושיהיה אפילו יותר ארוך, אבל למרות כל המחמאות שבלתי פוסקות (אני יכולה לכתוב עוד הרבה) יש לי הערה אחת ויחידה, ב100 עמודים הראשונים הסיפור יותר מידי זורם אבל מתגברים על זה.. מקווה מאוד מאוד לתשובה, ליאור. נ.ב. מאיפה השם שלומית?
 

שלומצי

New member
ליאור מקסימה../images/Emo151.gif

קודם כל תודה על הניעור במסרים. יש לי נטייה להעלם לפעמים, לא רק בפורום, אלא גם בחיים
תודה רבה רבה על כל המחמאות. ריגשת אותי כשכתבת כמה התבאסת כשהוא הסתיים. רציתי לשאול אותך איך הגעת לספר, ולמה אמא שלך לא הסכימה לקנות אותו (חשבה שאת צעירה מדי?). שלומצי ויוני היום לגבי מבנה הספר, וזורמנותו... אני חושבת בעצמי שתחילת הספר איטית יותר באמת מאשר ההמשך. אבל עומדת מאחורי זה גם ההתבגרות של שלומצי. בהתחלה היא יותר ילדותית, הכתיבה שלה יותר פשוטה. רק לאט לאט מתחילות להגיע כל המחשבות, ההסתבכויות, וכל יתר הדברים שאנחנו מכירים מהחיים שלנו. השם שלומית, ובכלל שלומצי, הגיע ממישהי שעבדתי איתה פעם, לפני הרבה שנים. היא אמרה לי כמה היא שונאת את השם שלה, ומשם התחלתי לחשוב על כך שלחיות בגיל ההתבגרות עם שם שאתה לא סובל, זה די סיוט. משם נולדה שלומצי! תודהרבה ושבתשלום! דקלה
 

LoRkUsHi

New member
אממ..

ראיתי תספר החנות ספרים, ואמא שלי לא ככ' הסכימה לקנות אותו בגלל שהיא אומרת שאני קוראת את הספר ואז הוא נשאר על המדף עם כל הספרים אפחד לא נוגע בו.. ולא ענית על משו: יהיה ספר המשך? או ספר מנקודת מבט של יוני.. את פשוט חייבת!!!
 

שלומצי

New member
ספר המשך

אני במו"מ מתקדם עם עצמי לגבי ההמשך. בינתיים אני רבה עם עצמי על כסף, אבל זה בוודאי ייסגר בקרוב. :--)
 
למעלה