סקס על הבוקר....

סקס בבוקר קצת בעייתי...

מפני שלגוף לוקח זמן להתעורר מהשינה והוא לא במיטבו,ואם יש ילדים וקמים חצי שעה לפניהם זה לא מספיק זמן לקיום סקס כהלכתו,מה גם שיש לחץ של חשש שהילד עלול להיתעורר פיתאום אם נרעיש. אך כמובן זה אינדווידואלי לכל אחד.
 

חופ שיה

New member
../images/Emo45.gif

כבר אמרתי שאני שונאת ריח פה של בוקר, שלא יעז לנשוף עלי -אני קמה להורגו.
 

D the kid

New member
בגלל זה הרבה פעמים בבקרים

יוצא שהיא על הבטן ואתה עם הפנים הצידה
אבל אין ברירה, יש את החרמנות של הבוקר..
 
שטויות במיץ

מי שאוהב סקס בבוקר, שישמור חבילת מסטיקים בטעם מנטה ליד המיטה.
 
דעה לילית

קראתי את כל ההודעות וגיבשתי דעה...סקס בבוקר באמצע השבוע, בלי כל התראה מוקדמת ....צריך להיות מהיר, מספק, עם הרבה תשוקה, ובלי הרבה נשיקות!!!!! לי באופן אישי לא הייתה סבלנות באותו הבוקר.....אך בשורה תחתונה גברים נכבדים אם זוגתכתם רומזת לכם בעדינות באמצע האקט "נו כבר" או אם אתם מרגישים את היובש בנרתיק קרב ובא, סיימו במהירות או יותר נכון תגמרו כבר כי אחרת לא אתם תהנו ולא אנחנו!!!!!!
 

topeira

New member
תשובה, וגם שאלה לנשים

מהיר עובד יותר טוב בעייני. יש את עיניין הריח מהפה שלא ממש מאפשר התנשקויות מרוחות מידי, בכל מיקרה. העיניין שבד"כ בחורות צריכות ואוהבות תשומת לב רבה יותר להרבה איזורים בגוף. עקב זאת, שאלה לנשים - אתן, שאוהבות נשיקות בכל הגוף, ליטופים, תשומת לב ואהבה, איך אתן מגדירות את ההנאה שלכן מסקס מהיר (בבוקר, בצהרים, לא משנה מתי)? ממה אתן נהנות בו, אם אורגזמה, כניראה, לא תגיע?
 
אנחנו לא אוהבות רק נשיקות..

זה מוסיף (מאוד, לפחות אצלי) אבל זה לא הכל.. יש גם את עניין החדירה, u know...
 

topeira

New member
הובכן הביטי....

אני יודע שלפעמים לבחורה פשוט בה זין. אני, בתור בן זוג שמאד אוהב לעשות כל מה שחברה שלי רוצה בשביל שהיא תתגרה, לעיתים מתקשה להבין את המין הנשי שנהנה מהקוויקי שנראה כאילו זו חוויה ללא פואנטה. הדיעה הרווחת שנשים נהנות מסקס גם בלי לגמור בהכרח אבל גברים מרגישים כאילו לא הגענו לפאנץ' ליין אם לא גמרנו. אם היה זיון, הרגע גמרתי, אני וחברתי נחנו 20 דקות ואז חזרנו לעוד סיבוב אז אני מסוגל לפמפם הרבה זמן בלי לגמור. זה כיף ואני נהנה כי רק לפני כמה זמן גמרתי, בסיבוב הקודם. לא חסרה לי האורגזמה של היום. בקוויקי אצל נשים - רוב הזמן אתן לא גומרות. השאלה היא - אז מה הכי מדליק אתכן בזיון הזריז הזה על הבוקר או בשירותים בפאב או במכונית בצד הדרך?
 

Kרן

New member
בבוקר אין לי אנרגיות...

שום סקס, רוצה קפה וסיגריה.. אחרי שאני אתעורר - נדבר.
 

Kרן

New member
אני צריכה להכין אותו מראש...

שידע מה מחכה לו..
 
למעלה