סקס עם ידידה קרובה

מנסיון אישי

אני מסכים עם זאתי שמעליי... היה לי אותו הסיפור רק שידידה שלי הייתה דלוקה עליי ובאמת שכבנו... ואח"כ זה לא היה אותו הדבר שכבתי איתה כי כולם אמרו לי נו זיין אותה תעשה חיים וכאלה ובאמת עשיתי את זה אבל לא אהבתי אותה! וכשאמרתי שאני לא מחפש קשר רציני איתה היא לא יכלה להסתכל לי בפנים... היא עד עכשיו לא יכולה...עברה כחצי שנה מאז.. אז עם הידידות ביניכם כל כך חשובה ואתה לא רוצה לפתח קשר אח"כ על תעשה את זה... עם כן אז תזרום עם הקטע תנשק אותה, ותראה עם היא תוביל אותה ליחסים אז סבבה עם לא תירד מזה לפחות בנתיים!
 
זה כנון, אבל רק במידה מסוימת

אנשים רבים רואים בסקס ביטוי של אהבה, במיוחד זוגות אשר אוהבים אחד את השני, ולכן בעיניהם אם אחד מבני הזוג יקיים יחסי מין עם מישהו אחר תהיה לזה משמעות גם במישור האהבה ולא רק במישור הסקס- ההנאה.
 
אז אני יכול לצחוק לך בפנים

כי אם לא אהבת אותה אחרי הסקס זה אומר שגם לא אהבת אותה לפני. וכמובן שכחתי את הקטע של קשר רציני...סליחה על זה. לזה ששאל- אם אתה מעוניין בקשר רציני ומוכן להתחייב אליה, אז כן, אבל אם אתה מתכוון לסטוץ, אז בוודאי שלא!
 

Palm tree

New member
סקס עם ידידה קרובה

יש לי ידידה קרובה מאוד אותה אני מכיר כבר ארבע שנים בערך. היא יודעת הכל עלי ואני יכול לדבר איתה על הכל. אף פעם לא חשבתי בכלל על האפשרות של סקס איתה, כי..כי ככה! אתם יודעים איך זה. זה יהיה ממש מוזר. אבל בזמן האחרון אני מתחיל לחשוב על זה. היא גם מראה סימנים ל"התעניינות", אבל הבעיה שקשה לי להגיד אם היא באמת משדרת סימנים, או שאולי רק אני מפרש את זה ככה בגלל שהתחלתי לחשוב על זה. עוד יומיים יש מסיבה גדולה באילת אליה שנינו הולכים, משהו כזה של יומיים על החוף. זו ההזדמנות המושלמת! זה נשמע כאילו אני סתם מחפש "לזכות בה". זה ממש לא ככה. אני מאוד מכבד אותה, ואני כמעט בטוח שאם יקרה בנינו משהו, אז זה לא יהיה דבר חד-פעמי ובטח יוביל למערכת יחסים. הבעיה היא שאני לא יודע אם אני רוצה מערכת יחסים איתה. כאילו, אני רוצה, אבל גם לא רוצה. וגם שיהרס לנו הקשר אם ננסה משהו, וגם פוחד שיהרס לנו הקשר אם לא אעשה כלום. HELP
 

peace a love

New member
טועים, טועים, טועים!!!!

אז ככה, יש לך ידידה הכי טובה ואתם מסתדרים הכי טוב שבעולם. תחשוב איזה טוב זה יהיה אם תהיו גם חברים שמקיימים יחסי מין, אם הקשר שלכם כזה חזק אתם תתגברו על זה גם אם זה לא יצליח. ואם אתה מעדיף אותה בתור ידידה ולא רוצה מעבר לזה אז עזוב אותך מסקס איתה רק כי היא שולחת רמזים, יש עוד בנות בעולם ועדיף לך לא להסתבך בזה.
 

miss tamborin

New member
אל תלך על זה!

תראה..היא ידידה שלך וסקס לא שווה שתהרוס את זה. אם אתה רוצה מערכת יחסית איתה אז היא לא אמורה להתחיל בסקס ואם אתה לא רוצה מערכת יחסים בטח ובטח שתשמור מרחק כי זה *עלול* להרוס את הידידות בינכן ואני בטוחה שאתה לא רוצה בזה.
 

ranzz

New member
אל תרוץ לסקס ../images/Emo26.gif

הרי אתה אומר שאתה מכבד אותה ואם יהיה משהו ביניכם זה יתפתח למערכת יחסים, אז למה אתה מדבר ישר על סקס? תנשק אותה... תראה אם זה זורם.. תעשו חיים באילת, מה שיהיה יהיה, ואחרי הטירוף של אילת תוכלו לדבר עליכם ועל העתיד שלכם
רק שאני לא מבין, התחלת לחשוב שאתה רוצה סקס ביניכם או שהתחלת להרגיש משהו כלפיה?
 
תגיד, מכיר ת'בולשיט הזה שמוכרים לך

שאם תשכב עם ידידה שלך אז הידידות שלכם בסיכון וזה כבר לא יהיה כייפי כמו פעם
אז נחש מה
זה נכון... לי יצא לשכב עם ידידה שלי פעם, מה שהפך אותנו ליזיזים, ותאמין לי שאחרי האורגזמה אתה עלול להצטער על זה... עזוב אותה במנוחה, לך חפש בנות חמודות עם איבר מין צר ומגולח, תתחיל איתן ותישאר ידידה של ידידה שלך, כי מהנקודה הזו אתה יכול לדפוק את זה חזק (תרתי משמע)... וגם אם היא משדרת לך משו- עשה מקלחת קרה וזה יעבור. גם לה. ולא תצטערו (רוב הסיכויים).
 

nir y agus

New member
הקשב לשאר חברי הפורום../images/Emo87.gif

זה לא כדאי לך ולה.....
 
ואני אומר שכולכם טועים

למה? כי אם הידידות היא אמיתית והיא מעבר לסקס, הסקס עצמו לא יכול להרוס אותה. תחשבו על זה ככה- אם אתם מתחתנים עם מישהו, אתם עושים את זה לא בגלל הסקס(בדר"כ...) אלא בגלל שאתם אוהבים אחד את השני ויכולים לדבר אחד עם השני ובקיצר מה שהשואל כאן תיאר. וסקס נמצא שם ולא מפריע. לכן, לדעתי לפחות, אם שניכם רוצים את זה אני חושב שכדאי לך ללכת על זה.
 

EverMan

New member
No pain , No gain

החברה שלי נכון לעכשיו , התחלנו בתור ידידים. נכון שאתה מסכן את הידידות , אבל אתה יכול להגיע לחברות שתהיה לא פחות רעה. השאלה היא - האם להסתכן לזכות בכל הקופה - או לא ולהצטער שמעולם לא ניסית.
 
אני חושבת שזה לא שווה את זה...

אחרי הסקס יכולה לבוא המבוכה הזאת, וחברות כ"כ טובה זו כבר לא תהיה...עזוב אותה, יש עוד אלפי בנות בארץ...
 

EverMan

New member
למה ישר סקס ?

הם יכולים לצאת סתם , להכריז על עצמם בתור חברים - ואז להזדיין. אם הם ידידים טובים באמת , והם מסתדרים , והם אוהבים - שיהנו. זה נכון.
 

מקוטיאל

New member
זה תלוי...

יש סוגי ידידויות שמין יחריב עד תום. לעומת זאת, לפעמים זה אפילו מחזק את הידידות ומקרב בין השניים, עדיין ללא הפן הרומנטי. מנסיון, לדעתי זה בעיקר תלוי בבחורה. אם היא ליברלית, ומרגישה פתוחה, לך על זה זו עצתי. אם שניכם קצת שמרנים וזו ידידות לא מספיק מיוחדת וחזקה שתוכל להתמודד עם רעידת האדמה הזו, וותר על זה.
 

lee_1

New member
אתה רוצה אותה?!?!

אם כן אז למה להתחיל מהסוף? למה להתחיל מסקס?!?!
 
למעלה