טוב עכשיו הבנתי
כל חיי חשתי באמונה המוטעת שלהקת יס הלהקה שעליה גדלתי, היא להקת רוק מתקדם. פתאום התברר לי שאחד המאפיינים העיקריים שלה , פוסל אותה להיות כזאת, לא עלינו סטיב האו הוא וירטואוז - האבא של הוירטואוזים, שלא לדבר על ריק וויקמן. אך חטאתי פשעתי ומצטרף למעריצי U2 כאן ועכשיו, ורץ להחליף את כל ספרית הדיסקים שלי. חברים יקרים, רוק מתקדם בלי וירטואוזיות וסולואים ארוכים של גיטריסטים וקלידנים??? לי נראה שכל אחד כאן חושב שיש לו מונופול על ההגדרה המדויקת של הרוק המתקדם אבל בתכלס הרוק המתקדם מכיל גם להקות וירטואוזיןות וגם להקות לא ויר... כל להקה יש לה סגנון וסטייל אחר. ג´נטל ו-YES ופינק פלויד הן להקות בעלות סגנונות שונים מאד אחת מהשניה אבל כולם פרוג ולמה? בגלל הגורם המשותף. ולעניין דרים, אני מבטיח לכם שכל מי שמדבר פה על שחצנות לא היה בהופע שלהם מעולם, ואני שהייתי רוצה להגיד לכם שאחד המאפיינים הבולטים אצל ג´ון פטררוצ´י וג´ורדן רודוס הוא הצניעות. ובלי קשר דווקא ריק וויקמן נחשב לשחצן לא קטן והוא בכל זאת ענק, לא?
כל חיי חשתי באמונה המוטעת שלהקת יס הלהקה שעליה גדלתי, היא להקת רוק מתקדם. פתאום התברר לי שאחד המאפיינים העיקריים שלה , פוסל אותה להיות כזאת, לא עלינו סטיב האו הוא וירטואוז - האבא של הוירטואוזים, שלא לדבר על ריק וויקמן. אך חטאתי פשעתי ומצטרף למעריצי U2 כאן ועכשיו, ורץ להחליף את כל ספרית הדיסקים שלי. חברים יקרים, רוק מתקדם בלי וירטואוזיות וסולואים ארוכים של גיטריסטים וקלידנים??? לי נראה שכל אחד כאן חושב שיש לו מונופול על ההגדרה המדויקת של הרוק המתקדם אבל בתכלס הרוק המתקדם מכיל גם להקות וירטואוזיןות וגם להקות לא ויר... כל להקה יש לה סגנון וסטייל אחר. ג´נטל ו-YES ופינק פלויד הן להקות בעלות סגנונות שונים מאד אחת מהשניה אבל כולם פרוג ולמה? בגלל הגורם המשותף. ולעניין דרים, אני מבטיח לכם שכל מי שמדבר פה על שחצנות לא היה בהופע שלהם מעולם, ואני שהייתי רוצה להגיד לכם שאחד המאפיינים הבולטים אצל ג´ון פטררוצ´י וג´ורדן רודוס הוא הצניעות. ובלי קשר דווקא ריק וויקמן נחשב לשחצן לא קטן והוא בכל זאת ענק, לא?