סקר התאמת תאריכים למפגש הפורום

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
סקר התאמת תאריכים למפגש הפורום

הכנסו ללינק המצורף וכתבו את העדפותיכם. חמשת הנרשמים הראשונים יזכו בפרס (השאר יסתפקו בקצב).
 

שוש אור

New member
סחטיין יא שייך


 
זהו כולם ענו על הסקר????

אפשר כבר לדעת תאריך , מקום ושעה של המפגש הבא?????
 

Sודית

New member
לצערי, מעט מאוד חברה ענו כך שנצטרך לחכות

ולהעלות את הנושא שוב אולי בעוד שבוע שבועיים.
 

שוש אור

New member
תאריך למפגש

אני חושבת שחודש מראש קצת בעייתי לקבוע. [אפילו הזמנות לחתונה שולחים שבועיים לפני]. אפשרי לנו להסכים טנטטיבית אבל תאריך סופי? רק בסמוך ליום שייקבע. ולכן, אם מתכוונים לארגן מפגש בסביבות ה 15 למרץ, תחילת מרץ יהיה זמן מצוין להתחיל לבדוק איתנו למי מתאים או לא. ומאחר וגם את תגיעי, כמובן, הרי שהתאריך יהיה סביב תאריך הגעתך/ שהייתך בארץ וכולנו נשתדל להתאים אותנו אליך.
 

Sודית

New member
מנסיוני (גם מנסיונכם) אנחנו יודעים שזה אף פעם

לא קל לארגן מפגש כאשר מדובר ביותר מ- 5 איש , נכון? אפשר לקבוע חודש לפני ולתאם תאריך ואפשר גם לקבוע שבוע לפני. הבעיה תמיד תשאר - איזה תאריך מתאים לכולם.....וזה אף פעם לא יתאים לכולם. ישנה עוד בעיה.... שלא תמיד כולם מתייחסים להודעות כאלה, כמו למשל בסקר העכשוי, רק 6 חברה ענו..... כותבים כאן לפחות 20 חברה אז איך להתייחס לזה עכשיו? תגידו אתם. עד כה מתאים ל-6 חברה ה-15 למרץ - זה הכל - ועוד לא דדברנו על איפה
יותר קל שכולכם תסגרו על תאריך מסויים ואני אתאים את עצמי, זה לא הולך שכולם יתאימו את עצמם להגעה שלי..... אגב, גם לא יקרה שום דבר אם יהיה מפגש בלעדיי - למה לא?
 

Sודית

New member
זהו שעדיין לא סגרנו על - איפה....

אנחנו עדיין בקטע של - מתי?
ואם היו נרשמים מספיק אנשים או מביעים דעה היינו יכולים להתקדם.....לקטע של - איפה..... רותי אין לי מושג, אני חושבת שאין כאן ירושלמים. ולמה את לא נרשמת בינתיים?
 
למעלה