סקר חדש נוסף.

ליטן א

New member
סקר חדש נוסף.

שאלת הסקר: כמה הייתם משלמים על המנג´ר החדש שייצא בקרוב? אשמח לשמוע תגובות. אני הייתי משלם 100 ש"ח. לא שובר לי את קופת החיסכון מצד אחד, ומצד שני, אני חושב שמגיע לאיידוס.
 

אורD

New member
הייתי משלם

30 ש"ח לדיסק סמסונג ריק כדי לצרוב
 

אורD

New member
סתם..

האמת שהמשחקים החדשים מאד מאד יקרים בצורה מוגזמת. גם אני אהיה מוכן לשלם 100, אבל לדעתי יהיה לי את המשחק מהאינטרנט או מחברים.
 

N a V e

New member
אז זהו ש...

לפי cm המנג´ר החדש צפוי לצאת במחיר אטרקטיבי במיוחד,מפני שיש סיכוי שזהו המשחק האחרון בסידרה,ולכן רוצים שהרווחים יהיו נאים.
 

ליטן א

New member
נקווה מאוד שכך יהיה..

אני מודיע מראש, שאם המחירים יהיו אטרקטיבים, אני מתכוון לרכוש את המשחק, ולא כמו שעשיתי בCM של 2000/01 ושל 2001/02 (האחרון), כאשר צרבתי מחבר..
 

tomash11

New member
המממ אני דוקא הייתי משלם יותר...:)

קודם כל שיהיה ברור- משחקי מחשב עולים המון כסף. נקודה. לשלם 200 ומעלה שקלים למשחק מחשב שזה כולה דיסק עם תוכנה עליו זה ימבה כסף, בעיקר לרוב קהל היעד שזה בדרך כלל גילאי 12-21 (גם בתור חייל אין לך ממש 200 שקל מיותרים להוציא על משחק מחשב), ככה שהפיתוי לצרוב הוא בהחלט במקום. עם זאת, לא באנו להגיד בעד או נגד צריבת דיסקים אלא לקבוע כמה המנג´ר החדש שווה בעינכם. האמת, קצת הפתעתם אותי פה. חשבתי שתגידו סכומים יותר גדולים, כי אתם (ואני גםםםםם) נורא אוהבים את המשחק הזה וכמו כן, אחד הדברים העיקריים שקובעים ערך של משחק בעיני זה רמת השחיקה שלו, כלומר, כמה מהר אתה מרגיש שמיצית את המשחק, ורמת השחיקה של המנג´ר בעיני היא אפסית, כלומר, אני יכול לשחק בו (ועובדה שאני כבר משחק בו) שנים ולא נמאס לי ממנו. במקרה הכי גרוע אני מפסיק לשחק בו איזה חודש ואחרי חודש מקבל תיאבון ושוב חוזר לחרוש עליו. לדעתי אמרתם כמה אתם תרצו שהוא יעלה, ולא כמה אתם חושבים שהוא שווה באמת. אני אישית הייתי מאד רוצה שהוא יעלה רק מאה שקל, למרות שאני חושב שהוא בהחלט שווה את ה200 ומעלה שקל (אבל אז לא יהיה לי כל כך כסף לקנות אותו...), ושוב, בגלל שזה אחד המשחקים הכי מרתקים והכי פחות נשחקים שאני מכיר. אז תרשו לי לשאול שוב, נניח שקיבלתם 1000 שקל מתנה, ואין לכם חובות למס הכנסה או תשלומי מזונות לאשה...כמה מתוך ה1000 הייתם מוכנים להוציא כדי לקנות את הCM4?...האם גם אז הייתם מוציאים רק מאה שקל?
 

talking heads

New member
יש לי את כל משחקי המנג´ר

ולא קניתי אחד.... הכל צרוב, או מקסימום 30 שקל {צרוב מהתחנה המרכזית.....}
 
למעלה