סקר: עונות טובות וגרועות

peeryo

New member
סקר: עונות טובות וגרועות

דרגו את 5 העונות הטובות ביותר ואת 3 העונות הגרועות ביותר. הסברים יתקבלו בברכה..... העונות הגרועות ביותר: מקום ראשון: עונה 5 (תאילנד)- ג'ף פרובסט הודה בראיונות שזוהי נקודת התורפה של הישרדות.עונה רעה מאוד, עם משתתפים חסרי צבע, זוכה חסר צבע, פשוט עונה חסרת צבע. נקודת האור היחידה היתה שי-אן, שהוסיפה קצת תככים לעונה, אבל עפה בשלב יחסית מוקדם. מקום שני: עונה 9 (ונואטו)- החלוקה לגברים ונשים קצת הרסה את העונה הזו, שמראש היתה צפויה לכשלון כי הגיעה אחרי עונת האולסטאר. לאחר המיזוג נשארו פחות או יותר רק נשים (וכריס), וזה קצת הוריד את רמת הגיוון של העונה הזו. נקודת האור היתה המהפך שכריס עשה שם, ואיך שהוא מחק לבד את כל ברית הנשים. מקום שלישי: עונה 13 (איי קוק)- שוב, משתתפים בלי הרבה צבע. החלוקה לפי גזע היתה מיותרת כי החזיקה רק פרק אחד כמדומני, כך שלא הבנתי למה עשו אותה. בכלל נראה היה שזו עונה מאוד לא מאורגנת. המתמודד החזק ביותר שלה היה אוזי, אבל הוא לא היה אסטרטג, כך שלא היה מעניין לצפות בו. נקודת האור היתה יול, שבעזרת מוח ותכנון טוב, הצליח לנצח מבלי לשקר ולרמות. העונות הטובות: מקום ראשון: עונה 2 (אוסטרליה)- בגלל הקלאסה, הקלאסיקה, וכל הכוכבים. עונה שהיתה מלאה בדמויות צבעוניות (קולבי, ג'רי, אליזבת', אלישיה, קימי, מייקל, טינה, קית'). העונה הארוכה ביותר, בעצם העונה שעשתה את הישרדות למה שהיא. נקודת החושך: חבל שקולבי לא זכה... מקום שני: עונה 14 (פיג'י)- אני לא אפרט עליה כדי לא להרוס לכם...אבל לאלו שלא צפו בה, מצפה עונה מותחת, עם הרבה אסטרטגיה וחסינויות, ולדעתי הדמות הכי צבעונית ומעניינת הופיעה בעונה הזו. מקום שלישי: עונה 8 (אול סטאר)- בגלל שזה אולסטאר, כל המתמודדים הזכורים הופיעו כאן, היו כאן תככים ושקרים (בעיקר מכיוון רוב) היה כמובן הרבה צבע, כי כל המתמודדים היו צבעוניים. היו שתי פרישות (ג'נה וסו התמהונית) והיתה אפילו הצעת נישואים. לא צריך יותר מזה. נקודת החושך: למה העיפו את קולבי,איתן ולקס כל כך מוקדם? למה ג'וני פיירפליי לא השתתף?!?!?! מקום רביעי: עונה 7 (איי הפנינה)- בגלל שהעונה הזו הכילה את רופרט, ומעל הכל את ג'וני "פיירפליי". המזימות שלו, השקרים שלו (וביניהם השקר הגדול ביותר על מות סבתו) והשנאה בינו לבין סנדרה, הטעות של ליל שלקחה איתה את סנדרה. בזיזות הרכוש בין השבטים. נקודת החושך: למה ליל הסתומה הגיעה לשניים האחרונים? מקום חמישי: עונה 12 (אי הגלות)- קודם כל בגלל "סופר-טרי" שזכה בכל כך הרבה חסינויות. בגלל סירי שהפתיעה לטובה. בגלל אי הגלות, שהפך לרעיון מצוין, והוכיח את עצמו בעיקר בעונה 14. נקודת החושך: טרי, אוי טרי...רק מקום שלישי?! ראוי לציין גם את עונה 3 (אפריקה) שהיתה בין העונות הטובות, אבל לא הכנסתי אותה לחמשת הגדולים.
 
אני !

אהובות- מקום 1 - בורניאו מקום 2 - אולסטאר מקום 3 - גוואטמלה מקום 4 - תאילנד מקום 5 - אמאזון שנואות - מקום 1 - עונה 12 מקום 2 - עונה 9 מקום 3 - עונה 10
 
העונה הגרועה ביותר

(שאני ראיתי, לפחות, לא ראיתי את תאילנד ואפריקה) היא עונה 12. משתתפים חלשים ומעצבנים ובכלל.. עונה חלשה ולא מוצלחת. את איי קוק דווקא אהבתי, מאוד. אולי זו רק אני. לשאר הבחירות אני מסכימה.
 
למעלה