סקר עם עומק

יניבל1

New member
סקר עם עומק

האם ישנם אנשים בוילה שהרושם הראשוני הטעה אתכם לגביהם, ובסוף גיליתם שהם שונים לחלוטין ממה שחשבתם עליהם ביום-יומיים הראשונים? מי הם? ובמה הם "השתנו" בעינכם"
 
פששש סחתיין על העומק../images/Emo6.gif

איתי - נראה לי אדיוט ומסתבר שהוא מקסים וסבלני. נעמה - נראתה אמא מתוקה והסתבר שהיא חולת רכילויות ולא כ" נחמדה. רנין - הפתיעה לטובה. לאון - הרבה יותר מתוק משחשבתי, הוא לא רכלן ותחמן כמו שחשבתי. והכי הכי הרבה הופתעתי מעינב - הייתי בטוחה שהיא פריחה, ולא חכמה במיוחד, והיא הפתיעה אותי עם הכנות והאמיתיות שלה.
 

יניבל1

New member
חחחחחח כן יצאתי פלצן בכותרת

כנראה שזה היה כדי למשוך אנשים לסקר
 

יניבל1

New member
אז הנה שלי

יוסי-הייתי בטוח הוא איזה ערס מגעיל ומתלהב ,סטייל שוק הכרמל , מסתבר שמדובר באדם צנוע והכי אמיתי שיש , אוית אישית הוא קנה שי- הייתי בטוח שהתחלה שהוא קלאבר טיפש כזה(נראה לי כמו האלה שכל הזמן מתלהבים שהם היו בהודו) אבל הסתבר לי שמדובר באדם הרבה יותר פיקח ומודע לעצמו ממה שנראה.
 

יניבל1

New member
וגם אשר

בהתחלה הוא עשה רושם של הדתי-תימני המשוגע שלא מפסיק לדבר ולעשות צחוקים , אבל התרשמתי ממנו שהוא דווקא רגוע כזה ורציני
 

Marina200

New member
סטייל שוק הכרמל

"יוסי-הייתי בטוח הוא איזה ערס מגעיל ומתלהב ,סטייל שוק הכרמל " מה, והוא לא כזה? יוסי הוא ערס שוק הכרמל טיפוסי...מה שכן, הוא מאוד מצחיק ואני לא רוצה שיעיפו אותו, אבל אין מה להתווכח עם עובדות :)
 

יניבל1

New member
הוא לא

אם יש משהו שמאפיין ערסים של שוק הכרמל , ומציק לעין , , כל הזמן "אני ואני ואני " ,הם ממש נפוחים מעצמם (כאילו מה הפוזה? אפשר לחשוב שעוד שניה אתה מקבל פרס ישראל על מכירת דגים)
 

u r a n i a

New member
כן, בהחלט

אני אמנם לא צופה ברצף, אבל יש כמה אנשים שהרושם הראשוני שלי השתנה לגביהם: איתי - בהתחלה נראה לי צפונבון חרטטן, היום אני ממש ממש מחבבת אותו, הוא מתוק חברותי ואיש שיחה. נעמה - בהתחלה חשבתי שהיא טובה ותורמת, אבל בימים האחרונים דעתי עליה השתנתה ב-180 מעלות (דשנו בזה מספיק
) ונסה - בהתחלה חיבבתי אותה, היא עניינה אותי, אבל מאז הקטע עם יוסי והסיגריות - מאוד "ירד" לי ממנה.. אני מניחה שהרושם מהאנשים עוד ישתנה הרבה, אולי גם מהנ"ל. סה"כ שבועיים, זה לא מספיק זמן
 

Lady in red2

New member
הדוגמה הכי בולטת מבחינתי

ונסה - חשבתי שהיא טמפרמנטית אבל נחמדה. איזה... כל הקטע עם צבר היה מגעיל מצידה, וגם איך שהיא צעקה על יוסי בגלל סיגריות, אפשר לחשוב! עינב - אמנם פרחה כמו שחשבתי מהרושם הראשוני, אבל עדיפה על כמה מהחבר'ה שם.
 

Saladin

New member
בקיצור, שמתם לב ש...

ביחס לבנים - אף אחד מהצופים שענה על הסקר לא התאכזב ממישהו מהם אלא רק להפך; ורק ביחס לבנות היו כאלה שהרושם שלהם על המשתתפת הוא שלילי יותר ממה שהיה בהתחלה. באופן אישי לא ראיתי מספיק את התכנית אבל אני מוכן לשבור את הדפוס ולומר שאיתי נראה לי בהתחלה בחור חמד ועם הזמן הוא התגלה לי כטיפוס צפונבוני מעצבן.
 

איתי בל

New member
ואפרופו

כשיוסי לכאורה גנב סיגריות אחרי שכולם ניסו ועשו הכל בשביל שיהיה לו סיגריות ותרמו מהתקציב הכלכלי ונתנו לו מהסיגריות שלהם בסוף יצא שונסה יותר שנואה על כך שצעקה עליו מאשר שהוא יצא שנוא על כך שגנב
 

איתי בל

New member
קצת

סתם כי זה שיעשע אותי אז בא לי לשטף למרות שזה לא כזה קשור אז כשראיתי את התוכנית הגעתי הביתה בדיוק לקראת סיום התוכנית הראשונה אז הגעתי בדיוק כשיוסי נכנס לבית וכולם כבר היו בפנים לא ידעתי מי זה מי והנחתי שבדוק יהיה שם ערבי אז הסתכלתי סביב לראות מי נראה לי ערבי והייתי בטוח במאה אחוז ששי הוא הערבי והוא גם היה נראה לי ערבי מאוד פרימיטיבי בטח גנן או משהו ואז בהתחלה היו הרבה בעיות סאונד... ראו מישהו אחד והשמיעו מישהו אחר אז ראיתי אומנם נראה לי את אחת הבנות לא יודע מי אבל השמיעו את יוסי בובליל מדבר... וליוסי אפשר להתבלבל עם הקול שלו בערבי עם מבטא מאוד כבד הייתי בטוח שזה שי מדבר וזה המבטא הערבי שלו וגם יוסי אמר איזה משהו מיושן והוא היה נראה לי ממש ערבי מיושן אך בסוך התגלה ליהודי מן המניין
 

Saladin

New member
דבר אחד לא מובן לי.

אמרו שיוסי הוא קבלן. קבלן זה מישהו שאמור לחלק לאנשים הוראות, לבצע פרויקטים וכו'. איכשהו, אני לא מצליח לראות את הבן אדם הזה מתפקד כמחלק הוראות, אפילו לא לפועלים ערבים. או שקבלן הוא לא, או שהוא כנראה באיזו תקופת שפל בחיים שלו שכל מה שהוא מסוגל לעשות זה להזדנב אחרי הבת שלו לתכנית ריאליטי.
 

יניבל1

New member
כי הוא יודע שאין לו חיבור לחבר'ה שם

כדי לחלק הוראות למישהו אתה צריך שהוא יעריץ אותך, או לפחות יכבד אותך בצורה מיוחדת . קרן או שי או ערן הם לא בדיוק פועלים ערבים כן?
 
למעלה