סקר פורום: כמה הורים לעולים לא'

noa128

New member
סקר פורום: כמה הורים לעולים לא'

יש בינינו? ואיך נראים היום האחרונים האלה של רגע לפני? מתרגשים לכם הסטודנטים?
 

מירי,

New member
אני....מתרגשת מאוד!

הסטודנט? אני חושבת יש תופעות לוואי שמתאימות אצלו ללחץ ...
 
לגלות לך סוד????

בשנה שעברה כשלולי עלתה לכיתה א' עשו לנו הכנות, פגישות עם המורה, מפגשי הורים ועוד ועוד, השנה, אף אחד לא הכין אותי שיש לי בת שעולה כבר לכיתה ב'.... אני עצמי מתרגשת מזה יותר ממנה.
 

תיקי א

New member
הסטודנט-מדחיק, אני-חוששת...

עדיין לא נרשמו גילויי התרגשות, גם קניית הציוד לבית הספר עברה עם ילד שמעדיף לבלות מול מדפי הצעצועים, מאשר לבחור קלסרים.
 
לי נראה שהאימהות של הסטודנטים

מתרגשות יותר
הוא לא מראה את זה במיוחד אבל אני מרגישה שהוא מתרגש כהוגן. וגם אני מתרגשת. בייחוד הרגשתי את זה כשנסענו לקנות יחד את כל צרכי הלימוד לשנה הבאה. ופתאום יש כל כך הרבה ציוד ומושגים משונים כמו תיקית דואר ומחברת חכמה. כשאני הייתי בכיתה א' הכל היה הרבה יותר פשוט. הגענו בלי כלום וחילקו לנו שווה בשווה מחברות חומות פשוטות וספרי לימוד משומשים. והאמת? לדעתי זה הרבה יותר נכון... ואני גם בלחץ, כי הוא עד הרגע הכמעט אחרון היה מיועד להישאר בגן. וכשאני רואה אותו לוקח את חוברת העבודה של כיתה א' ורוצה כבר להתחיל לעבוד עליה, אני אומרת שעשינו נכון. אבל עדין יש חששות.
 

noa128

New member
לא במקרה שלי, בעניין האימהות.

הוא האחרון שלי שעולה לא', ובעיניי כל העניין הוא הכי טבעי בעולם, בעיקר כשהוא כבר "מבושל" לכל הדיעות וברור שאין לו מה לחפש יותר בגן. כשיצאנו לקנות לו "ציוד" התייחסנו לזה באותה עינייניות שאנחנו מתייחסים לקניות בסופר...אבל הוא עצמו מגיב בעצבנות שאני לא זוכרת מאחיו ואחותו הגדולים, היום למשל שאל את אביו עוד כמה ימים יש עד כיתה א', והביע "שמחה" שזה עוד לא קרוב ויש לו עוד ימי חופש...
 
אצלנו הו מתאמן בלספור ובלחבר

כי הגדולים הכניסו לו לראש שזה מה שלומדים בכתה א'. עוד לא הגיע למיליון. אנחנו מרגישים שגדילתם היא הזדקנותנו. מתרגשים.
 

פלגיה

New member
הורים למתחילי-חטיבה גם הולך?

כי א' אין לנו, אבל התחלת ז' יש ויש. אני מתרגשת מאוד, אבל רואים שגם אי על אף השקט שהיא מנסה להפגין, די חוששת מהמעבר.
 

אורזיגל

New member
גם הבכור שלי עולה לכתה ז'

הוא לא מתרגש במיוחד. אמנם הרכב הכתה יהיה שונה אך יש בה מספר חברים שלו כולל חבר אחד ממש ממש טוב. התרשמתי לטובה ממספר ביקורים בבית ספר והיכרות עם צוות בית הספר. אנחנו מקווים שיהיה מוצלח.
 
אם אתם מתעקשים אז גם אצלנו יש

אחד לחטיבה. הוא מתרגש. רוצה תיק קטן בלי תאים (לא מצא), ילך ברגל (לא רוצה באופניים). ורוצה לעבור כיתה לכיתה של היפות.....
 
גמלנו יש

ןאחרי שנתיים קשות מאד בכתה הקודמת מקווים לטוב ולהזדמנות שניה. הלוואי שתצליח. היא יותר מתרגשת מחוששת - ואני ההיפך. אין חדש תחת השמש.
 

Kalla

New member
לדעתי, מי שבאמת התרגש זה בעלי.

בזמנו אחרי שבועיים בא' הוא הוקפץ כיתה והוא אמר שמבחינתו זה כמו לחוות דרך הבן את כיתה א' שמעולם לא יצא לו לחוות קודם (בלי קשר לזה שלדעתו ההקפצה הצילה אותו ומתלמיד משועמם הפכה אותו לחובב לימודים גדול). איך אני הרגשתי - כבר לא זוכרת (בכל זאת, עברו כבר 5 שנים), אך כנראה התרגשתי קצת (כי לא יכול להיות אחרת), אך לא יצאתי מגדרי (כי אחרת הייתי זוכרת). זוכרת רק שהיה לו חשוב ללכת לבית ספר מסוים שהיה צריך לעבור בחינה (די סמלית) כדי להתקבל אליו, והוא נורא שמח שעבר אותה.
 
בני הקטן עולה לכיתה א', אך הוא

לא מתרגש במיוחד. מכיוון שהוא בחט"צ, המורה משנה שעברה תמשיך גם השנה. קנינו לו שולחן כתיבה והוא שמח מאד, אבל מעבר לזה נראה לי שאני מתרגשת יותר ממנו.
 
בתי מתרגשת מאוד

הכל יהיה חדש בית ספר ילדים כבר עטפנו ספרים תיק מוכן וסופרת את הימים.
 

מירי,

New member
מממ...

עם הבכור לא ממש התרגשתי, כלומר... שמחתי, אבל הוא מן ילד כזה שהכניסה שלו לבי"ס מבחינתי היתה מאוד טיבעית.. לעומת זאת עם הקטן- התינוקי שלי, ילדון כזה... אני לא רק מתרגשת אלא מ'זה לחוצה....
 

ola האחד

New member
אני קצת דואגת

הבן שלי הוא 2.9 שנים עולה פעם ראשונה לגן ואני קצת לחוצה מזה אך הלך לו וכמה דמאות הייה
 

שרון123

New member
אני רואה שזה הפך לשירשור

של כל מיני מתחילים, אז מוסיפה את שלי, למרות שהם שייכים יותר לפורום השכן(גיל הרך) הבנים שלי בני 3.5, נכנסים לראשונה ממסגרות של מקסימום 12 ילדים, לשני גני מועצה נפרדים, הסיבות להפרדה היו מגוונות, גם אוביקטיביות וגם סוביקטיביות. אני שלמה עם ההחלטה, אבל אני גם בלחץץץץ מקווה שיעבור בשלום.
 
למעלה