סקר קטן - רעיון גדול

מצב
הנושא נעול.
סקר קטן - רעיון גדול

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
 

Magma99

New member
עונה

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
עונה
דבר ראשון כל הכבוד על היוזמה
זה לא מובן מאליו ובהחלט צריך ליצור שינוי בכל נושא ה(חוסר)תח"צ בשישי בערב ושבת.

אני באופן אישי לא הייתי משתמשת במיזם כפי שהוא מתואר מכיוון והמסלול יעבור רק בתל-אביב
ואני ורבים אחרים לא גרים בתל-אביב, וממה שאני יודעת יש מוניות שירות בתוך העיר ככה שקיימת אפשרות חלקית להתנייד
אם המסלול יהיה מהערים הסמוכות לתל-אביב זה יהיה יותר רלוונטי עבורי.

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה !!
 

jp3raptor

Member
לא תושב תל אביב + דתי

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
לא תושב תל אביב + דתי
אבל בהצלחה עם המיזם
 
מעולה, מיזם דומה בירושלים ששמו "שבוס" הצליח לגייס כסף

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
מעולה, מיזם דומה בירושלים ששמו "שבוס" הצליח לגייס כסף
 

Ccyclist

Well-known member
מנסיוני בחו"ל עיקר השימוש הוא לחזור הביתה.

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
מנסיוני בחו"ל עיקר השימוש הוא לחזור הביתה.
אם הקו הראשוני יכסה אזורי סטודנטים אפשר לצפות להצלחה, אבל הקונספט של קו בין מוקדי בילוי ש"אינו נכנס לשכונות" ו"תקף כל הלילה" בעייתי כי הוא לא עונה על הצורך הבסיסי ביותר וזה איך חוזרים מהבילוי (ובמקרה הישראלי - גם איך מגיעים אליו שעות אחרי הפסקת התח"צ).
&nbsp
את תל אביב הייתי משווה דווקא לעיירה בשם ברייטון שבה היו בשנות ה90 כ 3 קווי לילה שהצליחו לכסות את שטחה ושטח הערים השכנות. הסוד היה מערכת שלד על הצירים הראשיים שלא כחסתה את הכל אבל איפשרה מרחק הליכה סביר. אם בידכם מידע על קווי השירות הפעילים חפשו את השכונות הסטודנטיאליות המפוספסות ובנו את הקו הראשון שלכם עליהן. כך יהיה לכם קהל.
&nbsp
אל תבנו על זחילת פאבים בטבעת מרכזית שאין איך להגיע אליה.
 

דודוdudu

New member
למיטב ידיעתי יהיו לכם בעיות חוקיות

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
למיטב ידיעתי יהיו לכם בעיות חוקיות
אסור להפעיל תחבורה ציבורית ללא רישיון.
&nbsp
הדרך של "שבוס" לפתור את זה משפטית (ואני מניח שמשרד התחבורה יינסה להלחם בהם) זה לפתוח קאופורטיב שהחברים בו זכאים לנסוע חינם ורק להם מותר להשתמש באוטובוס שלהם.
&nbsp
לפני שאתם נכנסים להרפתקה הזאת, אני ממליץ לעשות בדיקה משפטית מקיפה של הנושא.
 

olli3

New member
מנהל
אני אל בטוח שגם שבס הוא חוקי. זה בעצם חופשי שנתי

למיטב ידיעתי יהיו לכם בעיות חוקיות
אסור להפעיל תחבורה ציבורית ללא רישיון.
&nbsp
הדרך של "שבוס" לפתור את זה משפטית (ואני מניח שמשרד התחבורה יינסה להלחם בהם) זה לפתוח קאופורטיב שהחברים בו זכאים לנסוע חינם ורק להם מותר להשתמש באוטובוס שלהם.
&nbsp
לפני שאתם נכנסים להרפתקה הזאת, אני ממליץ לעשות בדיקה משפטית מקיפה של הנושא.
אני אל בטוח שגם שבס הוא חוקי. זה בעצם חופשי שנתי
למי שמשלם 50 ש"ח עבור ה"חבר קואפרטיב". זה עדיין תשלום של סכום כסף פר קבלת זכות לנסיעה חופשית במיזם שבוס למשך פרק זמן מוגדר של שנה.
&nbsp
באותה מידע יכלו להציע כרטיס חופשי חודשי בעלות של 5 ש"ח או לילי בעלות של שקל בודד. כל אלו הם תח"צ - תשלום עבור פרק זמן שימוש...
 

Ccyclist

Well-known member
תח"צ זה שירות לכל, שבוס היא מועדון לחבריה בלבד.

אני אל בטוח שגם שבס הוא חוקי. זה בעצם חופשי שנתי
למי שמשלם 50 ש"ח עבור ה"חבר קואפרטיב". זה עדיין תשלום של סכום כסף פר קבלת זכות לנסיעה חופשית במיזם שבוס למשך פרק זמן מוגדר של שנה.
&nbsp
באותה מידע יכלו להציע כרטיס חופשי חודשי בעלות של 5 ש"ח או לילי בעלות של שקל בודד. כל אלו הם תח"צ - תשלום עבור פרק זמן שימוש...
תח"צ זה שירות לכל, שבוס היא מועדון לחבריה בלבד.
להבנתי יש בעיה באספקת שירות בתשלום לכל נוסע מזדמן ללא רישוי אבל אין בעיה כלשהי שמועדון יתן לחבריו הסעות פרטיות. כמו כן - אוטובוס השבת של מרץ שהיה בחינם או קיבל תרומות לא נתקל בבעיות מצד הרשויות, אבל יתכן שהן סבלו אותו כתעמולת בחירות זמנית והיו נוקטות צעדים נגד משהו קבוע.
&nbsp
כשאני מנסה להסביר את היעדר התח"צ בשבת וחגים בארץ לבעלי זה פשוט נשמע לו מגוכח.
 
זו לא תחבורה ציבורית, אלא תחבורה פרטית לחברי הקואופרטיב בלבד

אני אל בטוח שגם שבס הוא חוקי. זה בעצם חופשי שנתי
למי שמשלם 50 ש"ח עבור ה"חבר קואפרטיב". זה עדיין תשלום של סכום כסף פר קבלת זכות לנסיעה חופשית במיזם שבוס למשך פרק זמן מוגדר של שנה.
&nbsp
באותה מידע יכלו להציע כרטיס חופשי חודשי בעלות של 5 ש"ח או לילי בעלות של שקל בודד. כל אלו הם תח"צ - תשלום עבור פרק זמן שימוש...
זו לא תחבורה ציבורית, אלא תחבורה פרטית לחברי הקואופרטיב בלבד
למשרד התחבורה יכולה להיות בעיה משפטית משלו לפסול מודל כזה כי אז זו תהיה פגיעה בחופש ההתאגדות.
המודל שמוצע כאן לתל אביב לעומת זאת אכן נידון להיפסל חוקית.
 

olli3

New member
מנהל
אז אגודה יכולה לקבוע עלות פר יום? פר שעה? וכן הלאה?

זו לא תחבורה ציבורית, אלא תחבורה פרטית לחברי הקואופרטיב בלבד
למשרד התחבורה יכולה להיות בעיה משפטית משלו לפסול מודל כזה כי אז זו תהיה פגיעה בחופש ההתאגדות.
המודל שמוצע כאן לתל אביב לעומת זאת אכן נידון להיפסל חוקית.
אז אגודה יכולה לקבוע עלות פר יום? פר שעה? וכן הלאה?
אם אני רוצה להקים עכשיו אגודה ומה שאקבע הוא שיש כרטיס יומי, שבועי, חודשי וגם כרטיס שעתי - זה יהיה בסדר? הרי, את רכישת הכרטיס כל נוסע יצטרך לבצע או מראש באינטרנט או אצל הנהג.
&nbsp
האם גם המודל הזה יהיה חוקי? כמובן שרק חברי האגודה יוכלו להשתמש בשירות.
 

Ccyclist

Well-known member
כאן יש הרבה דברים שפועלים עם חברות.

אז אגודה יכולה לקבוע עלות פר יום? פר שעה? וכן הלאה?
אם אני רוצה להקים עכשיו אגודה ומה שאקבע הוא שיש כרטיס יומי, שבועי, חודשי וגם כרטיס שעתי - זה יהיה בסדר? הרי, את רכישת הכרטיס כל נוסע יצטרך לבצע או מראש באינטרנט או אצל הנהג.
&nbsp
האם גם המודל הזה יהיה חוקי? כמובן שרק חברי האגודה יוכלו להשתמש בשירות.
כאן יש הרבה דברים שפועלים עם חברות.
גם בארץ יש מכוני כושר וחוגים שהחברים בהם משלמים עבור תקופה מסויימת (שנה, X חודשים, ואפילו כרטיסיית 10 ביקורים) בהם הם חברי המועדון הפרטי ויכולים להשתמש בשירותיו, כאשר אדם מן החוץ לא יכול להשתמש בתשתית שם סתם כך ללא רישום וליום אחד.
&nbsp
בנוסף יש בבריטניה (והחוק הישראלי מאד דומה למנדטורי) עסקים שלא קיימים בארץ כמו מועדוני הימורים (הקליל שבהם - מועדון בינגו שמושך בעיקר נשים) או חנות מחסן זולה בשם Matalan שהשימוש בהן כלול בתשלום דמי חבר ותקופת צינון של 24 שעות.
&nbsp
אז ישנן חברויות לתקופות קצרות ואפילו כרטיסיות חברות.
 
אגודה יכולה לקבוע כיצד לגבות דמי חבר וכספים אחרים מחבריה

אז אגודה יכולה לקבוע עלות פר יום? פר שעה? וכן הלאה?
אם אני רוצה להקים עכשיו אגודה ומה שאקבע הוא שיש כרטיס יומי, שבועי, חודשי וגם כרטיס שעתי - זה יהיה בסדר? הרי, את רכישת הכרטיס כל נוסע יצטרך לבצע או מראש באינטרנט או אצל הנהג.
&nbsp
האם גם המודל הזה יהיה חוקי? כמובן שרק חברי האגודה יוכלו להשתמש בשירות.
אגודה יכולה לקבוע כיצד לגבות דמי חבר וכספים אחרים מחבריה
אתה מציג את זה באופן של הכרטיסים כפי שקיימים בתחבורה הציבורית, אבל אגודה שיתופית יכולה להציג את זה אחרת.
ונדמה לי ששבוס לא הציגו מודל של תשלום פר שירות, אלא של תשלום גלובלי שמקנה זכות שימוש בשירותי האגודה. זה בדיוק דמי חבר.
מי שישתמש בשירות יותר ,ירוויח ויהיה לו כדאי לשלם, מי שפחות יסבסד את אלה שישתמשו בשירות יותר, אבל אם הבנתי נכון, כולם ישלמו אותו סכום.
כך שאי אפשר להציג את זה בדרך שבה אתה מציג. זה כמו מנוי להיכל תרבות, לחדר כושר, לבריכה וכד'. רק שזה מנוי לנסיעות באוטובוס.
החוק מאפשר לחברות ואגודות לשכור לטובת חבריהן ועובדיהן אוטובוסים פרטיים. אם משרד התחבורה יפעל משפטית נגד המודל הזה צפוי לו מאבק לא טריוויאלי שחורג מעבר לתקנות התעבורה וכללי משרד התחבורה בקשר לתחבורה ציבורית.
ואם משרד התחבורה כל כך רוצה לפעול נגד מודלים כאלה יש לו דרך למנוע את הצורך במודלים הללו - לקיים תחבורה ציבורית בשבתות וחגים.
היכן שמשרד התחבורה לא מספק את הצרכים, אי אפשר לצפות שאנשים לא יהיו יצירתיים על מנת לספק את צרכיהם בעצמם.
כיצד משרד התחבורה נלחם בהסעות הפרטיות של החרדים? יצר להם קווי תחבורה ציבורית.
כיצד משרד התחבורה צריך להילחם ביוזמות פרטיות לקיים תחבורה בשבת? ליצור קווי תחבורה ציבורית בשבת.
 

yazzon

New member
משתמש פוטנציאלי

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
משתמש פוטנציאלי
1. לכאורה נשמע מעניין אבל השד הוא בפרטים - תדירות ומסלולי הנסיעה
2. זה תלוי. אני גר ברמת גן ובד"כ יוצא למקומות ספציפיים בת"א. לא רואה את עצמי עושה סיבוב בכל העיר. בהנחה ויהיה מסלול נסיעה שקרוב לביתי ועלות הכרטיס תהיה תחרותית למונית אז כן, אחרת לא רואה בזה יתרון
3. 10 ש"ח לנסיעה בודדת. 20 ש"ח לכרטיס חופשי לילי
 

danezeq

Member
10 ש"ח לנסיעה בודדת - מה קרה?!?!

משתמש פוטנציאלי
1. לכאורה נשמע מעניין אבל השד הוא בפרטים - תדירות ומסלולי הנסיעה
2. זה תלוי. אני גר ברמת גן ובד"כ יוצא למקומות ספציפיים בת"א. לא רואה את עצמי עושה סיבוב בכל העיר. בהנחה ויהיה מסלול נסיעה שקרוב לביתי ועלות הכרטיס תהיה תחרותית למונית אז כן, אחרת לא רואה בזה יתרון
3. 10 ש"ח לנסיעה בודדת. 20 ש"ח לכרטיס חופשי לילי
10 ש"ח לנסיעה בודדת - מה קרה?!?!
 
תבדקו את הקונספט של VIA

משתמש פוטנציאלי
1. לכאורה נשמע מעניין אבל השד הוא בפרטים - תדירות ומסלולי הנסיעה
2. זה תלוי. אני גר ברמת גן ובד"כ יוצא למקומות ספציפיים בת"א. לא רואה את עצמי עושה סיבוב בכל העיר. בהנחה ויהיה מסלול נסיעה שקרוב לביתי ועלות הכרטיס תהיה תחרותית למונית אז כן, אחרת לא רואה בזה יתרון
3. 10 ש"ח לנסיעה בודדת. 20 ש"ח לכרטיס חופשי לילי
תבדקו את הקונספט של VIA
זה האתר שלהם
 

Ccyclist

Well-known member
זה העתיד עם רכבים אוטונומיים בעוד 5 שנים.

קונספט מדהים
אך לדעתי לא מתאים לתל אביב
ניו יורק בנויה שתי וערב וההסעות שם בנויות על נסיעה אחת ארוכה לארוך השדרות עם איסוף בדרך ולאותו כיוון
זה העתיד עם רכבים אוטונומיים בעוד 5 שנים.
למה אתה חושב גוגל קנתה אחוזים באובר? זה כדי שלמכוניות האוטונומיות שלה תהיה פלטפורמת הפצה.
&nbsp
מה שאתה מציע הוא פתרון ביניים נחוץ ל 5 - 10 השנים הבאות. כשהעתיד יגיע (וכבר כיום מכוניות ניסוי אוטונומיות נוהגות בעצמו על כבישי ארה"ב, האוטובאהן הגרמני, וכבישי בריטניה קוריאה ויפן) תצטרף אליו.
 

olli3

New member
מנהל
לא חוקי - לא יאפשרו להפעיל את זה במודל הזה.

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
לא חוקי - לא יאפשרו להפעיל את זה במודל הזה.
אסור למכור כרטיסי נסיעה שמתנים את השימוש בשירות פר נסיעה בודדת, פר תקופת זמן (לילה, יום, שבוע, חודש).
&nbsp
מותר להסיע בחינם.
&nbsp
מה ששבוס עשו בירושלים על פניו חוקי (חלקית), מדובר בהקמת אגודה שיתופית. אף אחד לא משלם פר נסיעה אבל יש כאן בעיה שהמינוי תקף לשנה שזה בעצם כמו "חוזה" חופשי שנתי. אי לכך, גם מיזם שבוס נופל איפשהו בהגדרה של החוקיות כי באותה מידה הם יכלו להציע חוזה חופשי חודשי או חופשי לילי.
&nbsp
אם מישהו יעלה על ההגדרה הזאת שבמיזם שבוס יש פירצה לרעתם של בעצם ממכר "כרטיס" המקנה נסיעות חופשיות במשך שנה - הפרוייקט הזה יכול להיות שייפול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה