סקר קטן - רעיון גדול

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
לא חוקי ולא יאושר

סקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?

נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.

המון תודה
לא חוקי ולא יאושר
החוק אוסר לגבות כסף פר נסיעה בקו ללא זיכיון הפעלת תח"צ מהמדינה. כזה כמובן שלא יינתן, על אחת כמה וכמה תחת הממשלה הנכנסת שתהיה תחת שליטה דתית לחלוטין ונגד כל פיפס של שינוי בסוגיית התח"צ בשבת.
בלי קשר לכך, כמובן שאני בעד. אבל אני לא מבין למה מיניבוסים ולא אוטובוסים? אין שום סיכוי שמיניבוסים ייתנו מענה מספק לביקוש שקיים בליל שישי בתל אביב, למעט אולי בהתחלה. זה מריח לי כמו סוג של פשרה חסרת הגיון שאין שום סיבה שתהיה. אפילו בירושלים מדברים על אוטובוסים בפרוייקט ה-"שבוס".
כמובן שגם ההגבלה לתחומה המוניציפלי של תל אביב בלבד ללא שאר גוש דן, מורידה את יעילית הפרוייקט.

תיאורטית, הייתי מוכן לשלם 12-13 שקלים גג ל-"חופשי לילי". צריך גם שהמחיר ישתלם לעומת מחיר נסיעה בשתי מוניות שרות.
 
חוקי כן - יאושר לא בטוח

לא חוקי ולא יאושר
החוק אוסר לגבות כסף פר נסיעה בקו ללא זיכיון הפעלת תח"צ מהמדינה. כזה כמובן שלא יינתן, על אחת כמה וכמה תחת הממשלה הנכנסת שתהיה תחת שליטה דתית לחלוטין ונגד כל פיפס של שינוי בסוגיית התח"צ בשבת.
בלי קשר לכך, כמובן שאני בעד. אבל אני לא מבין למה מיניבוסים ולא אוטובוסים? אין שום סיכוי שמיניבוסים ייתנו מענה מספק לביקוש שקיים בליל שישי בתל אביב, למעט אולי בהתחלה. זה מריח לי כמו סוג של פשרה חסרת הגיון שאין שום סיבה שתהיה. אפילו בירושלים מדברים על אוטובוסים בפרוייקט ה-"שבוס".
כמובן שגם ההגבלה לתחומה המוניציפלי של תל אביב בלבד ללא שאר גוש דן, מורידה את יעילית הפרוייקט.

תיאורטית, הייתי מוכן לשלם 12-13 שקלים גג ל-"חופשי לילי". צריך גם שהמחיר ישתלם לעומת מחיר נסיעה בשתי מוניות שרות.
חוקי כן - יאושר לא בטוח
אנו גובים כסף על הצטרפות למועדון ורשות להשתמש בשרותים שלו, אנו "קונים" נסיעה אחת מרוכזת מחברת ההסעה.
לא מתכוונים להכנס בכלל למו"מ עם משרד התחבורה מכיוון שידוע שהרבה סיכוי אין שם (כפייה דתית כבר אמרנו?)
לשאלתך למה מיניבוסים ? ראשית נשמח להפעיל אוטובוסים ואפילו מטוסים :) - הכל תלוי בביקוש, אין טעם להפעיל אוטובוס בשביל כמות אנשים שלה מספיק מיניבוס. המיניבוסים גם מהירים יותר, נוחים יותר ומזהמים פחות מה גם שאסור לנו בכל מקרה להסיע אנשים בעמידה.
התרחבות מחוץ לתל אביב אפשרית אך לא ישימה בשלב זה.
אנו לא מתחרים במוניות השרות מכיוון שמוניות השרות חייבים להיצמד לקו שנקבע להם ע"י משרד התחבורה, אנו נבנה את הקווים על פי מקומות הבילוי ודרישות הנוסעים, בנוסף חווית השרות אצלנו תהיה יותר חיובית מאשר במוניות השרות (והמבין יבין) אך מן הסתם גם יותר יקרה. בל נשכח שמדובר במיזם פרטי שלא מסובסד ע"י אף גוף מוסדי כך שלא ניתן להתחרות במחירי התח"צ המסובסדים על ידי המדינה.
גם מונית "ספיישל" לכיוון היום בליל שישי בתוך תל אביב עולה בסביבות 40 ש"ח לעומת 6.5 בשירות ואתה עדיין רואה שרוב המוניות מלאות.
 

orchilit

New member
חבל שזה מוגבל לתוך ת"א

חוקי כן - יאושר לא בטוח
אנו גובים כסף על הצטרפות למועדון ורשות להשתמש בשרותים שלו, אנו "קונים" נסיעה אחת מרוכזת מחברת ההסעה.
לא מתכוונים להכנס בכלל למו"מ עם משרד התחבורה מכיוון שידוע שהרבה סיכוי אין שם (כפייה דתית כבר אמרנו?)
לשאלתך למה מיניבוסים ? ראשית נשמח להפעיל אוטובוסים ואפילו מטוסים :) - הכל תלוי בביקוש, אין טעם להפעיל אוטובוס בשביל כמות אנשים שלה מספיק מיניבוס. המיניבוסים גם מהירים יותר, נוחים יותר ומזהמים פחות מה גם שאסור לנו בכל מקרה להסיע אנשים בעמידה.
התרחבות מחוץ לתל אביב אפשרית אך לא ישימה בשלב זה.
אנו לא מתחרים במוניות השרות מכיוון שמוניות השרות חייבים להיצמד לקו שנקבע להם ע"י משרד התחבורה, אנו נבנה את הקווים על פי מקומות הבילוי ודרישות הנוסעים, בנוסף חווית השרות אצלנו תהיה יותר חיובית מאשר במוניות השרות (והמבין יבין) אך מן הסתם גם יותר יקרה. בל נשכח שמדובר במיזם פרטי שלא מסובסד ע"י אף גוף מוסדי כך שלא ניתן להתחרות במחירי התח"צ המסובסדים על ידי המדינה.
גם מונית "ספיישל" לכיוון היום בליל שישי בתוך תל אביב עולה בסביבות 40 ש"ח לעומת 6.5 בשירות ואתה עדיין רואה שרוב המוניות מלאות.
חבל שזה מוגבל לתוך ת"א
אם הייתם מקימים 3 קווים (מחולון ובת ים, בקעת אונו-ר"ג-גבעתיים, פ"ת) לתוך ת"א, זה היה הרבה יותר יעיל וככה גם הייתם ממלאים אוטובוסים כמו כלום. בתוך ת"א יהיה ביקוש רק מכאלו שגרים בת"א, והם בד"כ מסתדרים גם בלי זה.
 

mister K

New member
אם זה יצא לפועל אני מצטרף מיד, אבל הסיכוי קלוש להערכתי

חוקי כן - יאושר לא בטוח
אנו גובים כסף על הצטרפות למועדון ורשות להשתמש בשרותים שלו, אנו "קונים" נסיעה אחת מרוכזת מחברת ההסעה.
לא מתכוונים להכנס בכלל למו"מ עם משרד התחבורה מכיוון שידוע שהרבה סיכוי אין שם (כפייה דתית כבר אמרנו?)
לשאלתך למה מיניבוסים ? ראשית נשמח להפעיל אוטובוסים ואפילו מטוסים :) - הכל תלוי בביקוש, אין טעם להפעיל אוטובוס בשביל כמות אנשים שלה מספיק מיניבוס. המיניבוסים גם מהירים יותר, נוחים יותר ומזהמים פחות מה גם שאסור לנו בכל מקרה להסיע אנשים בעמידה.
התרחבות מחוץ לתל אביב אפשרית אך לא ישימה בשלב זה.
אנו לא מתחרים במוניות השרות מכיוון שמוניות השרות חייבים להיצמד לקו שנקבע להם ע"י משרד התחבורה, אנו נבנה את הקווים על פי מקומות הבילוי ודרישות הנוסעים, בנוסף חווית השרות אצלנו תהיה יותר חיובית מאשר במוניות השרות (והמבין יבין) אך מן הסתם גם יותר יקרה. בל נשכח שמדובר במיזם פרטי שלא מסובסד ע"י אף גוף מוסדי כך שלא ניתן להתחרות במחירי התח"צ המסובסדים על ידי המדינה.
גם מונית "ספיישל" לכיוון היום בליל שישי בתוך תל אביב עולה בסביבות 40 ש"ח לעומת 6.5 בשירות ואתה עדיין רואה שרוב המוניות מלאות.
אם זה יצא לפועל אני מצטרף מיד, אבל הסיכוי קלוש להערכתי
לגבי קביעתך שמיניבוסים פחות מזהמים ויותר נוחים מאוטובוסים - חד משמעית לא נכון. ההיפך הוא הנכון.
יותר מהירים מאוטובוסים? תלוי...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה