לא חוקי ולא יאושר
החוק אוסר לגבות כסף פר נסיעה בקו ללא זיכיון הפעלת תח"צ מהמדינה. כזה כמובן שלא יינתן, על אחת כמה וכמה תחת הממשלה הנכנסת שתהיה תחת שליטה דתית לחלוטין ונגד כל פיפס של שינוי בסוגיית התח"צ בשבת.
בלי קשר לכך, כמובן שאני בעד. אבל אני לא מבין למה מיניבוסים ולא אוטובוסים? אין שום סיכוי שמיניבוסים ייתנו מענה מספק לביקוש שקיים בליל שישי בתל אביב, למעט אולי בהתחלה. זה מריח לי כמו סוג של פשרה חסרת הגיון שאין שום סיבה שתהיה. אפילו בירושלים מדברים על אוטובוסים בפרוייקט ה-"שבוס".
כמובן שגם ההגבלה לתחומה המוניציפלי של תל אביב בלבד ללא שאר גוש דן, מורידה את יעילית הפרוייקט.
תיאורטית, הייתי מוכן לשלם 12-13 שקלים גג ל-"חופשי לילי". צריך גם שהמחיר ישתלם לעומת מחיר נסיעה בשתי מוניות שרות.
לא חוקי ולא יאושרסקר קטן - רעיון גדול
שלום לכל "יושבי" הפורום. אנו קבוצה של יזמים אשר רוצים להקים מיזם ונשמח לשמוע את דעתכם בנושא
המיזם יפעל בתל אביב בלילות סופי השבוע, הקווים יהיו קווים סיבוביים בעיר בתדירות יחסית גבוהה ויעברו דרך רוב אזורי הבילוי בעיר ויפעלו כל הלילה.
בשלב זה אין כוונה להכנס לשכונות. הכרטיס יהיה במחיר אחיד והכניסה למיניבוסים תהיה חופשית למשך כל הלילה (כמו חופשי יומי או חודשי)
את ההסעות תפעיל חברת הסעות פרטית התשלום וההזמנות יהיו דרך אפליקציה ומערכת הזמנות אינטרנטית. בדומה לא]ליקציות של המוניות יהיה ניתן לראות בכל רגע נתון היכן נמצאים המיניבוסים ומה זמן ההגעה המשוער.
אשמח אם תוכלו לענות על מספר שאלות. השאלות כמובן מופנות לכולם אך השירות בתור התחלה יופעל רק בתל אביב ורק בלילות הסופשבוע, ישנה כוונה להתפתח גם לערים אחרות הכל תלוי בהענות.
שאלות :
האם שירות כזה יעניין אותי ?
הייתי משתמש \ לא משתמש ?
כמה הייתי מוכן לשלם לכרטיס שיהיה תקף כל הלילה ?
נשמח כמובן לשאלות הארות או הערות נוספות.
המון תודה
החוק אוסר לגבות כסף פר נסיעה בקו ללא זיכיון הפעלת תח"צ מהמדינה. כזה כמובן שלא יינתן, על אחת כמה וכמה תחת הממשלה הנכנסת שתהיה תחת שליטה דתית לחלוטין ונגד כל פיפס של שינוי בסוגיית התח"צ בשבת.
בלי קשר לכך, כמובן שאני בעד. אבל אני לא מבין למה מיניבוסים ולא אוטובוסים? אין שום סיכוי שמיניבוסים ייתנו מענה מספק לביקוש שקיים בליל שישי בתל אביב, למעט אולי בהתחלה. זה מריח לי כמו סוג של פשרה חסרת הגיון שאין שום סיבה שתהיה. אפילו בירושלים מדברים על אוטובוסים בפרוייקט ה-"שבוס".
כמובן שגם ההגבלה לתחומה המוניציפלי של תל אביב בלבד ללא שאר גוש דן, מורידה את יעילית הפרוייקט.
תיאורטית, הייתי מוכן לשלם 12-13 שקלים גג ל-"חופשי לילי". צריך גם שהמחיר ישתלם לעומת מחיר נסיעה בשתי מוניות שרות.