סרטים בנושא התבגרות מאוחרת

Womanizer8

New member
סרטים בנושא התבגרות מאוחרת

היי לכולם.

כבר כמה שנים שאני נכנסת לפורום מדי פעם, מתפעלת מהאומץ של הכותבים כאן לשתף ומהרצון לשנות את מה שמפריע, דבר שלי עדיין קצת קשה לעשות. אני בת 30 ומזדהה עם הרבה מאוד ממה שנכתב כאן, עדיין נמצאת לצערי בשלב של הלקאה עצמית ובושה, אך פועלת לנסות ולשנות את ההרגשה הזו.

בנוסף, עם ובלי קשר להיסטוריה האישית שלי (שאשמח לשתף מי שיעניין אותו) אני רוצה להציע איזושהי הצעה ולקוות שלא לפגוע בתחושת הפרטיות שנוצרה כאן.
הרבה מהתחושות הקשות שמתלוות לחוסר נסיון זוגי ומיני בגיל מאוחר, מתפתחות בעקבות הסיפורים שאנו גדלים עליהם ומרכיבים את הזהות התרבותית שלנו. נדיר לחזות בקולנוע או בטלוויזיה בסיפור התגלות מינית של כל מי שאינו בגיל ההתבגרות, דבר שיכול להשפיע בצורה ניכרת על אלמנטים של בושה המתלווים לכל מי שלא התאים להגדרות החברתיות המוכרות לנו של התפתחות, לפחות במקרה שלי.

אני יוצרת קולנוע, והרבה זמן רוצה ליצור סרט בנושא הזה, ואני רוצה לפנות לכל מי שיעניין אותו לקחת חלק בדבר הזה, שבוער בי ליצור אותו. חשוב לי לציין כי כוונתי היא להקליט את השיחות ולהשתמש בהן כסאונד בסרט. השיחות כמובן ישארו אנונימיות ובלתי מזוהות, לא מתוך מחשבה שזה נושא שיש להתבייש בו, אלא כדי לייצר אינטימיות הכרחית להציג את הנושא הזה.

יש לי עוד הרבה מה לומר, אולי עדיף לעצור כאן.
אשמח לשוחח עם כל מי שירצה לדבר איתי.

תודה על ההקשבה
ולילה טוב.
 

Som30ne

New member
הצעה

יש סיכוי שאנשים יסכימו להפתח יותר במלל כתוב מאשר בשיחות טלפון, ויותר מאשר בראיון פרונטאלי, במיוחד אם זה יתרחש מול מצלמות.
&nbsp
ויש סיכוי שאנשים יהיו פתוחים יותר בפורום ציבורי אנונימי, מאשר בתכתובות מייל (שאם באמת רוצים יכולות לאפשר זיהוי האדם שמאחורי חשבון המייל)
&nbsp
אולי עדיף לבקש עדויות/התנסויות/מחשבות,
ולהשתמש בשחקנים/קריינים עבור פס הקול של הסרט.
 
למעלה