תגובה נוספת
אני חושבת שהבעיתיות בסרט המחודש של המנסרים היא חוסר תחושת נוסטלגיה לסרט המקורי, כלומר הוא לא מעביר את אותה תחושה שהעביר הסרט הראשון. אם בסרט הראשון אנשים קמו ועזבו את הקולנוע באמצע בגלל שלא יכלו לסבול את הקיצוניות, אזי היום, הצופה של שנת 2003, שמורגל לתסריטים מסוג זה, לא מגלה שום קיצוניות בו. מלבד זאת, אני חושבת שמלכתחילה לא הייתה כאן כוונה ליצור פארודיה על סרטי אימה. ייתכן מאוד שאותם דימויים מוקצנים של "משפחת הדרומיים המעוותים" לא היו אמורים לגרום לך לצחוק, אלא להפנים תחושת עליונות. ייתכן והמסר הנסתר הוא יצירת הקצנה תרבותית בין הדמויות "מהצפון" באר"הב, שמתגלות כנאורות ובעלות השקפת עולם ליברלית, לעומת הדמויות "מהדרום" באר"הב, שמהוות דוגמא סטראוטיפית לכל אותם ערכים מנוגדים. אפשר לכתוב על זה עבודה סמינריונית לקולנוע...
אני חושבת שהבעיתיות בסרט המחודש של המנסרים היא חוסר תחושת נוסטלגיה לסרט המקורי, כלומר הוא לא מעביר את אותה תחושה שהעביר הסרט הראשון. אם בסרט הראשון אנשים קמו ועזבו את הקולנוע באמצע בגלל שלא יכלו לסבול את הקיצוניות, אזי היום, הצופה של שנת 2003, שמורגל לתסריטים מסוג זה, לא מגלה שום קיצוניות בו. מלבד זאת, אני חושבת שמלכתחילה לא הייתה כאן כוונה ליצור פארודיה על סרטי אימה. ייתכן מאוד שאותם דימויים מוקצנים של "משפחת הדרומיים המעוותים" לא היו אמורים לגרום לך לצחוק, אלא להפנים תחושת עליונות. ייתכן והמסר הנסתר הוא יצירת הקצנה תרבותית בין הדמויות "מהצפון" באר"הב, שמתגלות כנאורות ובעלות השקפת עולם ליברלית, לעומת הדמויות "מהדרום" באר"הב, שמהוות דוגמא סטראוטיפית לכל אותם ערכים מנוגדים. אפשר לכתוב על זה עבודה סמינריונית לקולנוע...