כמו תמיד, העניין לא פשוט כל כך-
"חברת השליחויות" שביצעה את השליחות היא בסה"כ השליח של חנות הפרחים של קרוב משפחה אחר, שהציע לשלוח עבורם את המשלוח כדי שלא יעלה להם כסף. כשסיפרנו לו, הוא ישר הציע להכין לנו סלסילה חדשה כמו הקודמת אבל בכנות ביקשנו שלא. שתבינו, אלו קרובי משפחה שממש אין להם כסף (לכן הם נזקקו לעזרתו של בעלי) ובשיניים הם אספו שקל לשקל כדי לקנות לנו את המתנה הזו - משום שבעלי לא היה מוכן בשום פנים ואופן לקחת מהם שכר. עוד לא היה לנו האומץ להרים אליהם טלפון ולספר להם שהסלסלה בכלל לא הגיע אלינו ומה קרה לה- אתמול עוד עלה בדעתנו להתקשר ולהגיד תודה כאילו כלום לא קרה אבל אני חושבת שעדיף לא לשקר כאן גם לא בשביל ההרגשה הטובה. והשכנים? אני עדיין רועדת מזעם על החוצפה. הם ידעו להעריך את שווי החבילה ("חבל... דווקא הייתה חבילה ע-נ-ק-י-ת!! פשוט לא ידענו למי זה שייך"). אני חושבת שהיה מה לעשות בעניין- לתלות שלט על לוח המודעות של הבניין, לשלוח חזרה לחנות הפרחים שחתומה על המשלוח. ו... גם אפשר היה להקטין ראש, לזלול בחזירות את כל מה שהיה בה ולהגיד אח"כ "לא ידענו". חזירות כן, אבל בהחלט לא התנהגות פלילית שבגינה אני יכולה לתבוע אותם ואני גם לא רוצה כאב ראש של תביעות קטנות בגלל סלסלת שי. סתם טעם רע בפה של כמה אנשים יכולים להיות מכוערים. אגב, העניין עוד לא הסתיים כי למרות שביקשנו מבעל חנות הפרחים לא לשלוח לנו סלסלה חלופית, כן ביקשנו שישלח את השליח לאותם שכנים לתבוע את הסלסלה שהשאיר אצלם. מבטיחה לעדכן אם יהיה מה!