עבודה בחו"ל

moonshade

New member
עבודה בחו"ל

אהלן... קוראים לי אורי בוגר טרי של קורס ברמנים של "זמן אמיתי". נאמר לי שהתעודה היא בינלאומית והייתי רוצה לדעת- באיזה מקומות בחו"ל טוב ומומלץ לעבוד בתור ברמן? האם זה שונה משמעותית מבר בארץ (מלבד הקטע של הבנה באלכוהול שמן הסתם גדולה יותר ברוב מדינות העולם)? והאם יש דרך לקבל ויזת עבודה בעבודה הזו, ואם אין- האם ניתן לעבוד כשאתה לא-חוקי?
 

dimonj

New member
כה..

התעודה היא בין לאומית ומוכרת ע"י IBA תפנה ל"זמן" והם יעזרו לך למצוא עבודה בקשר לויזה זה אתה צריך לעשות בעצמך שונה משמעותית-הכל תלוי איפה לעבוד לא חוקי לא נראה לי אם בא לך להסתובב קצת בעולם ולקבל שכר בדולרים כדאי לך לבדוק ספינות נופש-אחלה תנאים ואחלה חוויה בהצלחה
 

maxfain

New member
קודם תנחת בארץ..

ידידי, בלי להעליב, אבל זה שסיימת הרגע קורס ברמנים לא אומר שיש לך מושג וחצי איך לעבוד בבר - בארץ, בחו"ל או בשטחים. אני מבטיח לך שאין לך. קח אוויר, תעשה סיבוב, תמצא עבודה בארץ - תראה איך נראה בר מבפנים (עזוב את הקורס), תראה איך עובדים, תראה איך מוכרים, מתנהגים ועוד אלף דברים אחרים ואחרי זה תחשוב הלאה. בקשר לויזת העבודה - אני יודע שלסטודנטים נותנים ויזות עבודה בחופשת הקיץ, מעבר לזה, יצחקו עליך בשגרירות לדעתי, אם תבקש ויזת עבודה בתור ברמן. באופן לא חוקי, אתה מוזמן לנסות במסעדות של ישראלים.
 
למעלה